********* ********************** DSV Blog: Έτσι χαλαρώνω.....

Δευτέρα, Απριλίου 13, 2009

Έτσι χαλαρώνω.....

Με την Παραλία το πρωί, με τον Καφέ στο Jam, και με το Σισόνι όταν γυρνάω σπίτι!!!



Θα ακολουθήσουν εντός των επόμενων ημερών αρκετές φωτό που δείχνουν την καθημερινή διαδρομή μου, από το σπίτι μέχρι την Παραλία για Καφέ!!!

Αφιερωμένο σε όλα τα παιδιά, που μου φτιάχνουν τον καλύτερο καφέ του Βόλου και με την ευγένειά τους με Καλημερίζουν.

Ο Ιάκωβος, Ο Λώρενς, Ο Γιάννης (Ο αδερφός της Ευτυχίας), Η κοπελιά που μου πρόσφερε πρόσχαρα χθες 2 τσιγάρα (που μάλλον από ότι μου είπε ο Λώρενς εχθές, που γίναμε FB Friends την λένε Αγγελική... πολύ γλυκιά κοπέλα!!!) και άλλους που δεν τους θυμάμαι!!! Αν δεν κάνω λάθος ο ένας λέγεται Τάσος (αυτά τα χρόνια μου έφερε αμέτρητους καφέδες αλλά δεν τον είχα ρωτήσει πως τον λένε ). Αλλά πάλι λάθος τον έκανα Θάνο τον λένε και είναι ο Παλιός εκεί μέσα!!! Τον φώναζα με το όνομα "Παλικάριιιιι", όπως και τα κορίτσια "Κοπελιάααααα" και αμέσως με χαμόγελο εξυπηρετούσαν.

Τον τελευταίο που έμαθα είναι ο Κοσμάς. Καλό παιδί αλλά μην το παρακάνετε.... Ρίξτε μια ματιά πρώτα στα δικέφαλα και τα τρικέφαλα και μετά να του την πείτε. Εγώ δεν θα το έκανα στην Θέση σας. Αν και φαίνεται για ψυχάρα..... αλλά ποτέ δεν παίζουν με τα Σίδερα!!! Χα χα χα χα χα

(ΩΧ, Αμάν.....Λες να μου την χώσει άμα με δει???). Τις κοπελιές θα φωνάζω από εδώ και πέρα για ΣΙΓΟΥΡΙΑ!!!!

.....Φωνάξτε τους και εσείς έτσι, και με μία ευγένεια που δεν την χάνουν ποτέ, ακόμα και όταν γίνεται πανικός από κόσμο, θα σας σερβίρουν πολύ γρήγορα.

Το Αφεντικό δεν το ξέρω, τον έχω δει μόνο φυσιογνωμικά, αλλά για να είναι όλα τόσο σωστά (και το μαγαζί μέσα είναι φανταστικό και για ποτό το βράδυ.... κάποια στιγμή θα τραβήξω και φωτό (αν κανονίσουμε με τη Διεύθυνση)), πρέπει να είναι Γαμώ τα Άτομα!!!