********* ********************** DSV Blog: Γιατί, είμαι το κακό "παιδί" της Κάκιας και θέλω να κάνω "σοβαρό" το Blog μου. THE PRODIGYYYYYYYYYYYYYY

Τετάρτη, Απριλίου 22, 2009

Γιατί, είμαι το κακό "παιδί" της Κάκιας και θέλω να κάνω "σοβαρό" το Blog μου. THE PRODIGYYYYYYYYYYYYYY








Θεϊκό Συγκρότημα .... Σκληροπυρηνικό και Ανατρεπτικό όπως μ' αρέσουν εμένα!!! Πριν λίγο καιρό Ξαναχτύπησε!!!

Σας αφιερώνω τα 2 Καλύτερα παλιά τους τραγούδια!!!

Δεξί κλικ, Άνοιγμα Συνδέσμου σε Νέα Καρτέλα

Firestarter

No Good

Πάρτε και 2 από το καινούριο... ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ !!!!!!!!

The Prodigy - Invaders Must Die (Ομώνυμο)

The Prodigy - OMEN

Απολαύστε τα!!!

Οι εικόνες τα λένε Όλα!!!

Α, και για να μην ξεχνιόμαστε.... όταν ήρθαν οι Protigy στην Ελλάδα το 95 ποιοι ήταν Support τους...???

Ποιοι Άλλοι από τους Φανταστικούς TXC ( Αρτέμης - Ευθύμης , Α.Ε )!!!


-------------------------------------------------


ΚΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΤΟ BLOG MOY???

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ??? ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!

ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!