********* ********************** DSV Blog: Πρέπει με κάθε Τίμημα να ακουστεί το ΜΗΝΥΜΑ!!!!!!!

Παρασκευή, Απριλίου 10, 2009

Πρέπει με κάθε Τίμημα να ακουστεί το ΜΗΝΥΜΑ!!!!!!!

Ένας ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΣ (το γράφω επίτηδες γιατί με έπρηξε) φίλος μου που εδώ και 20 ημέρες μπήκε στο Internet και δεν ξέρει τι παίζεται, μου σχολίασε το μήνυμα μου "Ελευθερία... σημαίνει Έρωτας. Χωρίς Έρωτα όλα είναι ασήμαντα!!!" (που ευχαριστώ στο τέλος τον Αρτέμη και τον Ευθύμη), ότι είναι αρκετά επιθετικό.

Αυτό σημαίνει ότι τα ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΜΟΥ έχουν αντίκρισμα!!! Βρίσκουν τον ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ!!! Το έλαβε για τα ΚΑΛΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ!!!!!


(Παρένθεση, για να τα χώσω στον ΞΕΡΟΛΑ!!!! που τόσα χρόνια μου έχει βγάλει την Ψυχή ότι δεν κάνε ΠΟΤΕ ΛΑΘΟΣ)


Ναι, καλά το καταλάβατε, είναι από αυτούς τους "εξυπνάκηδες" που ασχολούνται 1 εβδομάδα με κάτι και συμβουλεύουν αυτούς που ασχολούνται χρόνια τώρα. Πως είναι η Θώδη που το έχει "ψηλώσει" και λέει "ΙΓΩ ΟΛΑ ΤΑ ΚΣΣΙΕΡΟΥ"; Έ κάπως έτσι. Δεν έχει και μεγάλη διαφορά στο Μυαλό. Το βάθος του Πυθμένα είναι το ίδιο. ΑΠΥΘΜΕΝΟ!!!

Τα γράφω έτσι (κάτι σαν εκδίκηση) γιατί όταν μου τα έπρηζε και του είπα ότι θα γράψω γι' αυτά που λέμε, μου είπε.... ΓΡΑΨΕ ΓΡΑΨΕ αλλά θέλω να με φωτογραφίζεις όταν γράφεις για μένα για να ξέρουνε αυτοί που με γνωρίζουνε ότι γράφεις για εμένα.

"ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ" μου είπε!!!

ΝΑΙ Ε; τον ρώτησα......

ΝΑΙ ΝΑΙ , μου είπε με ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ.

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ, ΠΑΡΤΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΟΛΛΗΤΕ ΜΟΥ (20 ΧΡΟΝΙΑ ΓΝΩΣΤΕ ΜΟΥ) ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΩΛΩΝΩ!!!! ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ!!! ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΡΗΞΙΜΟ!!!

Και συνεχίζω ρε Παπάρα "Γνωστέ" μου, που τα ξέρεις όλα, θα ασχοληθώ κάποια άλλη φορά περισσότερο μαζί σου!!!!

(Κλείνει η Παρένθεση)


Σας λέω, για όσους δεν με γνωρίζετε ότι αυτό είναι το Normal στυλ μου, και δεν το θεωρώ επιθετικό. Το θεωρώ επεξηγηματικό. Άλλο το ένα Άλλο το άλλο, όπως λένε και οι φίλοι μου "Α.Ε"

Και για να καταλάβετε τι θεωρώ Normal και Άψογο (που για πολλούς από εσάς θα είναι Ακραίο) σας παραθέτω τους παρακάτω στίχους απο ΑΡΤΕΜΗ - ΕΥΘΥΜΗ με τίτλο "ΜΗΝΥΜΑ".

Ξέρω πολλοί από εσάς θα το θεωρήσουν πολύ σκληρό. Απλά είναι HardCore ή Ελληνιστί ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΙΚΟ!!!!

Γι αυτό τους ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!

Είναι το τραγούδι που ακούω κατά μέσο όρο 50 φορές την Εβδομάδα γιατί μετά έρχομαι στα ίσια μου. Επειδή μου θυμίζει ότι υπάρχουν 2 παλικάρια, 2 καταπληκτικοί ΠΟΙΗΤΕΣ (όπως τους ονομάζω εγώ) που τα χώνουν.

ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΜΟΝΟΣ!!!

Δεξιά, πάνω πάνω, σας έχω βάλει και το Βιντεοκλίπ. Καθώς θα το διαβάζετε ακούστε το για να με καταλάβετε.

Τίτλος: Μήνυμα
Ραπ: Αρτέμης,Ευθύμης
Δίσκος: Ο διαλεχτός της άρνησης και ο ακριβογίος της πίστης


MCs εν υπνώσει, DJs εν υπνώσει.
Μά, ποιος σας έχει δώσει τη δόση να σας ναρκώσει
Ποιος θα κατορθώσει ορθό λόγο να αρθρώσει
Βγαίνουν τόσοι και τόσοι κι έχουν μηδέν γνώση
Πάμε

Ειν' ο Εύθυμης από Αθήνα και πάλι.
Γνωστός ως Γίγας Έψιλον
γνωστός ως Ρίμες Ατσάλι
Κι είναι άλλη μία ρίμα, είναι κι άλλη στροφή
για την μεγάλη την μπίζνα που με γεμίζει πίκρα
Κι είναι πάλι τα ίδια που 'χω γράψει ήδη
μέσα στο «Που 'ν' οι πέννες σας»
μέσα στο «Δεν Είναι Παιχνίδι»
Κι έχω κι άλλα να γράψω,
βλέπω κι άλλους να κράξω
Βγαίνω να τους διδάξω
θέλω να τους πετάξω έξω

............................................................................................................
Και δεν θα πιάσω 'κείνους που πορνεύουν
που το μυαλό τους στην χλιδή
και στο πουλί τους έχουν
Αυτοί αυτό βλέπουν κι έτσι αυτό κάνουν
Μέχρι εκεί μπορούν οπότε μέχρι εκεί φτάνουν

............................................................................................................

(ΟΙ ΑΠΟΛΥΤΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ)

Οι άλλοι γιατί τους κράζουν Γιατί κομπάζουν
Αφού δεν λένε τίποτα
Βαριέμαι ν' ακούσω τα ραπ πού βγάζουν
Όποτε να μην μπουν στον κόπο
άμα με δουν στο δρόμο
να ψάξουν να βρουν τρόπο να μου πασάρουν τρόμο
Για αυτούς δεν έχω χρόνο
ούτε για την μαγκιά τους
Λεν το κρατάν αληθινό στην γειτονιά τους
όμως νόημα ουδέν κι έτσι παίρνουν μηδέν
και μου δίνουν ευκαιρία να μπω σ' αυτό το ρεφρέν

MCs, που πάτε
Τι τραγουδάτε
Πόσο πεινάτε
Ο ένας τον άλλο θα φάτε
Πόσο το πουλάτε
το σάρκινο ράκος που κουβαλάτε
Υπνοβάτες στα όνειρα κάποιων άλλων περνάτε

Πάρτε το μήνυ-μήνυμα (...)
Πρέπει με κάθε τίμημα να ακουστεί τό μήνυμα !!!!!!!!!! (Τα θαυμαστικά είναι παρεμβολή του DSV)





ΛΟΙΠΟΝ

Πόσα μαγκάκια εκεί έξω λεν' πώς με ψάχνουν
Γιατί μόλις με βρουν, γυρνάν άλλου
και κοιτάζουν
Διστάζουν γιατί ξέρουν
δεν μπορούν να με βλάψουν
και πασχίζουν για να κρύψουν
την μιζέρια πού βγάζουν
Κι εγώ από την άλλη, δεν το παίζω κακός
Βλέπεις αν το 'παιζα κακός
κάποιος θα 'ταν νεκρός
Μπορεί παλιά να ήμουν αλλιώς
όμως, τώρα είμαι πιο συνετός
κι επί σκηνής, ευτυχώς
ξυπνά ο παλιός μου εαυτός.
Κι όσοι με ξέρουν με βλέπουν όπως με ήξεραν
Κι όσοι δεν με θέλουν, θα μ' έχουν
κι ας μη με ήθελαν
Κι ας κοιτούν καχύποπτα
εγώ περνάω ανύποπτα,
Γεμίζουνε με μίσος την ψυχή τους για το τίποτα.
Γι αυτό διαδίδουν αίσχη
και ψεύδη γιατί ειν' ανήθικοι.
Όμως δεν τους πέφτει πελέκι γιατί ειν' ανήλικοι
Φίλε μου το ξέρω πώς ξέρεις
πώς ο καθένας το ξέρει
ότι οι στίχοι μου κόβουνε σαν το μαχαίρι
Σ' το 'χω ήδη πει.

MCs, που πάτε
Τι τραγουδάτε
Πόσο πεινάτε
Ο ένας τον άλλο θα φάτε
Πόσο το πουλάτε
το σάρκινο ράκος που κουβαλάτε
Υπνοβάτες στα όνειρα κάποιων άλλων περνάτε

Πάρτε το μήνυ-μήνυμα (...)
Πρέπει με κάθε τίμημα να ακουστεί τό μήνυμα !!!!!!!!!! (Τα θαυμαστικά είναι παρεμβολή του DSV)

MCs που πατε
Τι τραγουδάτε
Πόσο πεινάτε
Ο ένας τον άλλο θα φάτε
Πόσο το πουλάτε
το σάρκινο ράκος που κουβαλάτε
Υπνοβάτες στα όνειρα
κάποιων άλλων περνάτε
DJs που πάτε
Που το γυρνάτε
Πόσο πεινάτε
και μες στα σκουπίδια βουτάτε
Πόσο το πουλάτε
τον χρόνο, τις μίξεις πού σπαταλάτε
Στο ρυθμό πού σάς παίζουν εσείς
άπλα ακολουθάτε.
Χίπ-χόπερς που πάτε
Που τ' ακουμπάτε
Πόσο πεινάτε
και πόσο στ' αλήθεια μετράτε.
Ποιους ακολουθάτε
και πίσω από ποιους περπατάτε
Καπέλο, κουκούλα και παρωπίδες φοράτε

Πάρτε το μήνυ-μήνυμα (...)
Πρέπει με κάθε τίμημα να ακουστεί τό μήνυμα !!!!!!!!!! (Τα θαυμαστικά είναι παρεμβολή του DSV)

Υ.Γ. ΑΝ ΕΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΛΕΥΘΕΡΑ, ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΩΣ ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΣ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΓΡΑΦΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ!!!

Μόνο που θα έκανα μία μικρή Αλλαγή. Αντί και MC's, DJ's και Hip-Hoppers θα έβαζα μία λέξη.....

Μ Α Λ Α Κ Ε Σ !!!!


Τα πιάνει όλα. Δοκιμάστε το και θα με καταλάβετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: