********* ********************** DSV Blog: Όταν οι Μαθητές βάζουν μυαλό στους Καθηγητές...

Τρίτη, Απριλίου 28, 2009

Όταν οι Μαθητές βάζουν μυαλό στους Καθηγητές...

Η Eva C. Theo (NickName) είναι μία Λατρεμένη μου μαθήτρια με Τεράστιο Μυαλό και Τεράστιο Ταλέντο (Φωνάρα). Θα καταλάβετε γιατί το αναφέρω...

Και πιστεύω ότι δεν έχει έναν Εγκέφαλο, αλλά καμιά δεκαριά και δεν ξέρει τι να τους κάνει τους άλλους 9. Της λες κάτι και σκέφτεται 10 διαφορετικούς τρόπους επίλυσης. Μου είπε έναν και με έστειλε κανονικά.

Εγώ μέχρι τώρα (όπως αναφέρω και σε προηγούμενο άρθρο), τα έκανα όλα τσάμπα. Και όχι μόνο, αλλά τα έδινα όλα τσάμπα. Πάρε αυτά τα ακουστικά, πάρε την προηγούμενη Οθόνη μου γιατί πήρα καινούρια, πάρε τα Σούπερ Ντούπερ Ηχεία γιατί πήρα ΣουπερΝτουπερότερα και πάρε, πάρε πάρε....

Όταν όμως ήθελα εγώ να πάρω τα πλήρωνα όλα κανονικά. Αλλά που λεφτά αφού όλα τα χάριζα και όλες τις υπηρεσίες της δουλειάς μου τις έκανα δωρεάν γιατί είμαι δοτικός και από την άλλη αν δεν με ρωτήσεις "Πόσο Κάνει?" φεύγω και δεν λέω τίποτα.

Όταν λοιπόν την ρώτησα αν θέλει το προηγούμενο PC μου γιατί πήρα καινούριο το πρώτο που μου είπε ήταν... Βεβαίως... αλλά Πόσα? Αρχικά της είπα 400 αλλά στο τέλος (επειδή την συμπαθώ πολύ) το κατέβασα στα 300 γιατί μου έκανε μια απλή αλλά δίκαια και φοβερή πρόταση.

ΚΥΡΙΕ (πόσο μου τη σπάειειειειει όταν με λέει έτσι) είναι ΑΔΙΚΟ να μου δώσετε το PC σας που κάνει από μόνο του 400 ευρώ, το έχετε φτιάξει φανταστικά ως γνώστης, έχετε βάλει όλα τα προγράμματα αξίας χιλιάδων ευρώ και ότι θέλω από καινούρια πράγματα (Video Clip, Myspace, Μουσική Κονσόλα κλπ) να μου τα κάνετε τζάμπα. Και όταν της είπα ότι δεν μου πάει να της πάρω λεφτά γιατί την βλέπω σαν την Ανιψιά μου μου είπε.... Ωραία ΚΥΡΙΕ(γκρ γκρ γκρ....) όπως κάνουμε τώρα το μάθημα της Πληροφορικής και σας πληρώνω με την ώρα, έτσι ότι μου φτιάχνετε, θα το κάνουμε σαν μάθημα και θα πληρώνεστε κανονικά με την Ώρα. Έτσι και εγώ θα μαθαίνω, θα φτιάχνω αυτά που θέλω και εσείς ΚΥΡΙΕ(ΑΑΑΑΑΑΑΑ τα Νεύρα μου) δεν θα χάνετε χρόνο από την δουλειά σας τσάμπα, αλλά όπως είναι φυσιολογικό θα κάνετε την δουλειά σας και θα πληρώνεστε. Έτσι και εσείς θα είστε εντάξει και εγώ θα Βλέπω πως τα κάνετε και θα μαθαίνω.

Και είναι μόλις 17. Καταλαβαίνετε πως είναι οι Γονείς της ε? Γιατί το μυαλό εντάξει είναι έμφυτο (αν και προπονείται συνέχεια από τους Γονείς) αλλά ο τρόπος σκέψης και η Ωριμότητα? ΓΟΝΕΙΣ με κεφαλαία!!!

Άρα από εδώ και πέρα όποιος μου ζητάει κάτι θα του το κάνω σε μάθημα ούτως ώστε να το μαθαίνει και να μην με ξαναφωνάζει 2η και 3η φορά. Άρα θα έχει και αυτός φανταστικό Κέρδος!!!

Και δεν μιλάω για περιπτώσεις όπως ο κολλητός μου ο Παύλος που ήταν ο πρώτος που μου έδειξε Πληροφορική, στη συνέχεια όταν τα παράτησε και εγώ σπούδασα του έδειξα πριν 10 - 15 χρόνια 5 βασικά πράγματα και όλα αυτά τα χρόνια μου έχει δείξει και μου έχει δώσει καμιά 500αριά προγράμματα. Δεν τον ενοχλώ συνήθως πάνω από ένα τέταρτο αλλά με γλυτώνει από ώρες Ψάξιμο!!!

Τώρα θέλει (επειδή δεν έχει χρόνο) να του δείξω πως γίνεται το Blog. Είναι δυνατόν να μην του δείξω??? Δεν θα πάρει πάνω από κανα 2 ώρες και σε λίγες μέρες θα κάνει Παπάδες. Όταν γίνεται Ανταλλαγή γνώσεων και Υπηρεσιών εκεί αλλάζει το πράγμα.... γιατί ο καθένας ξέρει ότι το μισάωρο που θα "χάσει" θα το πάρει πίσω με την 1η ευκαιρία. By the Way... ευχαριστώ τον φίλο μου τον Παύλο (άλλο Μυαλό και αυτός... Θα μπορούσε να είναι Διευθυντής Μηχανοργάνωσης όπου ήθελε.... αλλά δεν γουστάρει να τον ενοχλούν... Εξυπνάκιδες!!!)



Και ότι θα δίνω δεν θα το δίνω τσάμπα αλλά σε μια πολύ καλή τιμή. Η πιο πάνω Οθόνη κάνει 270 €. Το νέο της μοντέλο αλλά είναι ακριβώς η ίδια. Εγώ την δίνω αρχική τιμή 170 € και θα πάει η τιμή ανάλογα με την πλειοδοσία. Και αν δεν με πιστεύετε για την τιμή κάντε κλικ εδώ για να δείτε... Philips 170s4.

Όταν την αγόρασα το 2004 έδωσα πάνω από 400 €. Δεν είναι κρίμα να την "σκοτώσω"... αν και σε αυτή την τιμή αυτό κάνω.