********* ********************** DSV Blog: Απάντηση σε ένα Μήνυμα για το προηγούμενο Άρθρο μου για τον Λαζόπουλο.

Πέμπτη, Απριλίου 30, 2009

Απάντηση σε ένα Μήνυμα για το προηγούμενο Άρθρο μου για τον Λαζόπουλο.







































(Αρχή Μηνύματος.... Ακριβώς όπως το έλαβα...)

From: sta sav
Date: 04/30/09 00:45:20
To: dsv@otenet.gr
Subject: ΓΙΑ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΝΑΝΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.....ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ...

το να μην εχει καποιος λευτα δεν ειναι σημαδι αποτυχιας η κακομοιριας....απλα ετυχε... και δε γαμης...ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ !!!!

προσωπικα ανηκω στο παραπανω ειδος.... ΟΧΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ

ΠΑΙΡΝΩ 900Ε
ΝΟΙΚΙΑΖΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΕΝΩ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ
ΕΧΩ 2 ΠΑΙΔΑΚΙΑ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΞΑΝΑΝΟΙΓΜΕΝΗ ΚΟΙΛΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΣΩ (ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ)

θα ηθελα για μια φορα ρε γαμωτο να μεταδωσω ενα μυνημα και να ακουστει , κι ασ μην δωσει δεκαρα κανενας.... ετσι για να πω οτι το ειπα.......

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΙ-ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΔΕΣ-ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΜΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ-ΘΥΜΟΥΝΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΟΥ "ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΤΑιΖΕΙ Η ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΣΣΙΤΙΟ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ"

-ΝΙΩΘΩ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΦΤΩΧΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΗΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ...ΔΕΝ ΖΗΤΑΩ ΟΥΤΕ ΠΑΙΡΝΩ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ.....ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΑΛΕΥΩ.....
...........
ΔΕΝ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΙΝΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ-ΔΕΝ ΘΥΜΟΥΝΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ( ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΡΕΛΛΗ ΜΑΣΤΟΥΡΑ) ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ , ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΙΝΕΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΣΑΙΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.....

ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ .....

....ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΖΩΗ ΚΑΙ ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΟΡΓΗ

..........................................................ΧΑΛΙΕΜΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ , ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ ,ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ................................................

............αυτα......τωρα μπορεις να συνεχισεις τον υπνο σου .........των δικαιων ......εσυ αγωνιστη..... των ΦΤΩΧΟΠΛΟΥΤΩΝ

....ενας περαστικος.

(Τέλος Μηνύματος)


**********************************************************************************

Καταρχάς, ευχαριστώ τον φίλο για το E-mail που μου έστειλε. Το βρήκα πολύ τίμιο και θαρραλέο, μόνο που θα προτιμούσα να μου το κάνει Επώνυμα. Γι αυτό έβγαλα τα σχόλια από το Blog μου γιατί κάποια Ανώνυμα Τσαμπουκαλάκια… πετούσαν Χυδαιότητα που δεν την αντέχω (και δεν μιλάω για τον κύριο του Μηνύματος)

Θα κάνω μερικές επισημάνσεις στο μήνυμα.

Στο τέλος υπογράφει ως ένας περαστικός. Μόνο που αντί να μπει στο «Σπίτι» μου να τον κεράσω έναν Καφέ ήταν πολύ Βιαστικός. Διάβασε μόνο μερικές γραμμές από το Blog μου, τα είπε, και έφυγε. Γιατί αν διάβαζε μερικά από τα άρθρα μου δεν θα έλεγε «… παλαμάκια αντί για οργή». Και όχι μόνο αυτό, αλλά πάει χαμένο το γκάζι που ακούω από φίλους και κοντινούς που μου λένε «Γιατί τόση Οργή?».

Ένα άλλο είναι ότι με λέει Μικρομεσαίο. Γιατί, με ξέρει? Δεν νομίζω, γιατί αν με ήξερε θα με ονόμαζε Φτωχομπινέ… δηλ πιο Κομψά Άφραγκε ή Πολίτη στο Όριο της Φτώχιας. …. Λίγο περισσότερο να διάβαζε … λίγο περισσότερο

Γιατί έχω μάθει από μικρό παιδί όσα και λεφτά να παίρνω ( και υπήρχαν εποχές που έπαιρνα παντεσπάνι ) να τα μοιράζω δεξιά και αριστερά, με συνέπεια όταν τα χρειάζομαι από καμιά αρρώστια που με χτυπάει, να μην έχω να φάω.



Και γιατί γράφει «ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΙ-ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΔΕΣ-ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΦΙ»ΑΝΘΡΩΠΟΙ" ? Όλους μαζί σε ένα Τσουβάλι? Και δεν λέω για τον Λαζόπουλο ότι αδικείται. Μπορεί να αδικούνται οι άλλοι δίπλα του. Έναν Έναν… δεν είμαστε όλοι ίδιοι.

Και πως με είπε «............αυτα......τωρα μπορεις να συνεχισεις τον υπνο σου .........των δικαιων ......εσυ αγωνιστη..... των ΦΤΩΧΟΠΛΟΥΤΩΝ».

Οκ, πειράζει όμως που δεν τον καταλαβαίνω? ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ, ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ, αρκεί να το τεκμηριώσει…

Δεν ξέρω τι άλλο να πω. Τουλάχιστον πριν λέμε οτιδήποτε, ας διαβάσουμε 2 γραμμές από αυτά που είπε ο Βολταίρος, Ωχ λες και αυτός να ήταν ΦτωχοΠλουτος και κατηγορηθώ ότι τον Στηρίζω???

Μέχρι εδώ…..

Τώρα θα πω λίγα δικά μου…..

Δεν έχω Cent στην άκρη, και ούτε ποτέ θα έχω για μένα (γιατί για την οικογένεια μου θα φροντίζω πάντα να έχω, γιατί δεν φταίνε που εγώ είμαι «Τρελός»), και το λέω για να προλογίσω το επόμενο.

Φίμωτρο σε ΟΛΟΥΣ αυτούς που πληρώνονται (όπως ο Λαζόπουλος). Θα έπρεπε να μην πληρώνονται καθόλου και να μην έχουν ούτε ένα εξοχικό (στην Πάρο), πρέπει να ψοφάνε στην Πείνα και να μην μπορούν να ζουν αλλά να φυτοζωούν. Άλλωστε τι την χρειάζονται την όποια Ποιότητα Ζωής? Γιατί μήπως κουράζονται? Σιγά την κούραση… Του τα γράφουν και τα διαβάζει. Αυτός δεν κάνει τίποτα. Παίρνει φράγκα και το παίζει τιμητής των Πάντων.

Άρα, για να μην το έπαιζε Τιμητής, θα έπρεπε…. Να μην μιλάει, να μην σχολιάζει, να μην είναι ενεργός Πολίτης και να λέει Ελεύθερα την άποψή του. Να μην πληρώνεται. Τι τα θέλει? Αφού και αυτά που φοράει του τα δίνουνε από το κανάλι.

ΕΞΟΧΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ????? Τι το θες το εξοχικό κύριε Λαζόπουλε. Εγώ έχω???….

ΤΙΙΙΙΙΙ, τι έχω κάνει εγώ? Γιατί το αξίζω? Γιατί εσύ ΡΕ να έχεις?

Επειδή έβγαλες μια Νομική (Κοζάνης όπως λέει και ο Μοντελοπνίχτης). Επειδή από τα 15 είσαι πάνω στο σανίδι? Επειδή σχεδόν τόσα χρόνια δεν κοιμάσαι για να γράφεις αυτές τις μπούρδες? Επειδή φέρνεις ένα σωρό εκατομμύρια στα κανάλια που συνεργάζεσαι και εσύ παίρνεις το 1/1000 από αυτά. ΤΙΠΟΤΑ δεν θα έπρεπε να παίρνεις…. Τ Ι Π Ο Τ Α. Οπότε σε λίγο από την κούραση και την ασιτία, αυτή η φωνή που ενοχλεί πολλούς….. θα ΕΣΒΗΝΕ.

Και τότε θα ησύχαζαν όλοι. Αφού άφοβα θα μπορούσαν να κάνουν τις ασυδοσίες τους χωρίς να τους σχολιάζει ΚΑΝΕΙΣ!!!

Και τώρα στην λέξη «Λαζόπουλε(ος) βάλτε όποιον Ικανό Πολίτη θέλετε που επειδή κάνει καλά τη Δουλειά του Πληρώνεται Κιόλας…. Τι Θράσος???

ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ – ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ.

Π Ο Τ Ε ! ! !