********* ********************** DSV Blog: Τα πρώτα τραγούδια..... στο DSV - JUKE BOX

Σάββατο, Ιουνίου 20, 2009

Τα πρώτα τραγούδια..... στο DSV - JUKE BOX


Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση.

Αναρτώ πρώτα ένα τραγούδι από την Tina Constantatou . Λέγεται "Ήρθες Αργά".

Επειδή δεν το βρήκα στη λίστα (υπάρχει ένα σχετικό πρόβλημα ιδίως με τα ελληνικά τραγούδια) αναρτώ το αντίστοιχο βίντεο γράφοντας το κείμενο που μου έστειλε....

"Είναι άκουσμα ιδιαίτερο για μένα : ένας πετυχημένος συνδυασμός του παλιού και του νέου, δοσμένος με τρυφερότητα και σεβασμό από ένα σεμνό κι αξιόλογο δημιουργό με άποψη, που τόλμησε να τιμήσει με αυτό τον τρόπο την αγαπημένη του γιαγιά βάζοντας το συγκεκριμένο τραγούδι στο πρώτο του cd...."



Ευχαριστώ πολύ την Τίνα.

Στην συνέχεια αναρτώ στο DSV - JUKE BOX το New Divide των Linkin Park από τον Μαθητή μου Giorgos Emmanouilidis..... με σχόλιο

"daskale vale to kainoyrgio tragoudi apo toys Likin Park to NEW DIVIDE.................. TA SRAEIIIIIIIIIIIIIIIIIII...APLA....."

Μπράβο ρε Γιώργο.... όντως τα σπάει.

Τέλος από την γνωστή Εύα, μαθήτριά μου αναρτώ στο DSV - JUKE BOX τα 3 παρακάτω πολύ ωραία τραγούδια

1) listen-beyonce
2) i would die for you-jann arden
3) love in december-club 8

Ευχαριστώ και την Εύα.

Ευχαριστώ. Ευχαριστώ και πάλι. Αν συνεχίσετε να μου στέλνετε τραγούδια, θα ήθελα ένα - ένα, ή το πολύ 2 και αν τα βρίσκω θα σας στέλνω επιβεβαίωση για να μου στέλνετε μετά σχόλιο αν θέλετε. Μην μου γράφετε από την αρχή και μετά δεν το βρω και πάει άδικα ο κόπος της γραφής.

Εμένα μου άρεσαν όλα τα τραγούδια.... χωρίς υπερβολή (Κάκια).

Τα ακούω ήδη.

Κι ένα δικό μου. Ακούστε προς το τέλος που μπαίνει η κιθάρα με την παραμόρφωση πως μπορούν να παντρευτούν η Heavy Metal με την Παράδοση. ΧΩΣΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!



Πεχλιβάνης

Στίχοι: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
Μουσική: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
Πρώτη εκτέλεση: Θανάσης Παπακωνσταντίνου

Μια νύχτα θα 'ρθει από μακριά, βρε αμάν αμάν
αέρας Πεχλιβάνης
να μην μπορείς να κοιμηθείς, βρε αμάν αμάν
μόλις τον ανασάνεις
θα 'χει θυμάρι στα μαλλιά, βρε αμάν αμάν
κράνα για σκουλαρίκια
και μες στο στόμα θα γυρνά, βρε αμάν αμάν
ρητορικά χαλίκια

Θα κατεβεί σαν άρχοντας, βρε αμάν αμάν
θα κατεβεί σαν λύκος
να πάρει χρώμα και ζωή, βρε αμάν αμάν
της μοναξιάς ο κήπος
τα μελισσάκια θα γυρνούν, βρε αμάν αμάν
γύρω απ' τις πολυθρόνες
και το νερό το κρύσταλλο, βρε αμάν αμάν
θα ρέει απ' τις οθόνες

Αέρα να 'σαι τιμωρός, βρε αμάν αμάν
να 'σαι και παιχνιδιάρης
κι αν βαρεθεί η ψυχούλα μου, βρε αμάν αμάν
να 'ρθεις να μου την πάρεις
για να κοιτάει από ψηλά, βρε αμάν αμάν
του κόσμου τη ραστώνη
να ξεχαστεί σαν των βουνών, βρε αμάν αμάν
το περσινό το χιόνι




Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share