********* ********************** DSV Blog: Δύο τραγούδια Καρδιάς.... Από την Ελένη.

Παρασκευή, Ιουνίου 26, 2009

Δύο τραγούδια Καρδιάς.... Από την Ελένη.

Η Eleni Vamvaka είναι μια FB Friend που συνάντησα σε "μονοπάτια" δύσκολα, επίπονα, μονοπάτια ψυχής. Εκτίμησα πολύ το Θάρρος να εκφράσει τους φόβους της. Ανταλλάξαμε κάποιες απόψεις σε ένα Forum, και επειδή εκείνο τον καιρό ήθελα να μετακομίσω στη Θεσσαλονίκη, είδα ότι είναι από εκεί και της έκανα ADD. Το αποδέχτηκε και έτσι γνωριστήκαμε....

Μόλις 24 - 25 χρονών, παλεύει για τη ζωή με μια έκδηλη αγωνία που χαρακτηρίζει όχι όλη, αλλά τη συνειδητοποιημένη γενιά της. Παρόλο λοιπόν που έχουμε κάπου 15 χρόνια διαφορά, είδα προς έκπληξή μου ότι αναρτούσε στον τοίχο της τραγούδια της γενιάς μου. Guns 'n Roses, Metallica, Iron Maiden, Deep Purple, Led Zeppelin και άλλα τέτοια. Στα περισσότερα σχολίαζα ότι μου αρέσουν και έτσι είχαμε μια "Ανταλλαγή" Μουσικών Απόψεων.

Προχθές, μου έστειλε για να βάλω στη λίστα 2 υπέροχα τραγούδια. Το ένα το είχα ακούσει λίγο, μου φαίνεται γνώριμο αλλά όχι τόσο ώστε να το γνωρίζω καλά. Το δεύτερο το ξέρω καλά. Το άκουγα, νομίζω τέλος της δεκαετίας του 80, αρχές του 90, γιατί ήταν το πρώτο ελληνικό Group που άγγιζε Metal ακούσματα που ακούγαμε τότε φανατικά. Δεν τα βρήκα στο Playlist αλλά δεν μπορούσα να μην υλοποιήσω την Αφιέρωση. Εξάλλου είναι τραγούδια που μου αρέσουν και μένα πολύ !!!

Το πρώτο είναι το ORKOS - MENTORES. Ένα πολύ τρυφερό και ερωτικό τραγούδι. Στο βίντεο (όπως και στο δεύτερο) είναι περασμένοι και οι στίχοι που το κάνει ακόμα πιο Αισθαντικό.

Το πάθος όμως και το αίσθημα εκτοξεύεται με το μήνυμα που συμπληρώνει το άκουσμα που ομολογώ ότι παρόλο που δεν αναφέρεται σε μένα ..... με ανατρίχιασε !!!

Από την Eleni Vamvaka....

"Το τραγουδι αυτο ηταν κατι μαγικο για μενα γιατι καταφερε να αγγιξει κατι πολυ βαθύ μεσα μου και μου το αφιερωσαν στην πιο καταλληλη στιγμη. Με αποτελεσμα να γινει η στιγμη εκεινη μαγικη.... Η εμπειρια αυτη εμεινε και θα παραμεινει παντα στην καρδια μου... "








Το δεύτερο είναι το "Κάνω Μια Ευχή" από τους Εξόριστους.

Δώστε προσοχή στη φωνή και στις κορώνες που βγάζει. Προσπαθούσαμε και εμείς (χωρίς αποτέλεσμα) να φτάσουμε τις Νότες που έβγαζε αλλά Μάταια.









Αφιερωμένο στην Ελένη .... και την ευχαριστώ !!!






Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share