********* ********************** DSV Blog: Έτσι είναι γιατί Έτσι πάει !!!

Κυριακή, Ιουνίου 28, 2009

Έτσι είναι γιατί Έτσι πάει !!!

Ο Αρτέμης και ο Ευθύμης, οι δύο mc’s που άλλαξαν την πορεία του hiphop στην Ελλάδα από τις αρχές του ’90 ως μέλη των Terror X Crew, ποτέ δεν έκαναν αυτό που θα τους επέβαλε η μόδα, η στιγμή, οι όποιες δεσμεύσεις.

Έκαναν αυτό που τους εξέφραζε, με απόλυτη ειλικρίνεια στους εαυτούς τους και σεβασμό στο hiphop. Με αυτό τον τρόπο, κατάφεραν να διαγράψουν την δική τους, μοναδικά επιτυχημένη πορεία και να επικοινωνήσουν με το κοινό, στα πλαίσια της πραγματικής αγάπης τους για την μουσική.

Το 2006-07 οι Α/Ε επιστρέφουν πιο δυναμικά από ποτέ, για να ταράξουν ακόμα μια φορά τα νερά της ελληνικής μουσικής σκηνής. Το ολοκαίνουργιο single τους «Έτσι είναι, γιατί έτσι πάει», είναι ένας hiphop/nu metal/big beat crossover δυναμίτης, με σήμα κατατεθέν τους πάντα κοφτερούς σαν λεπίδες στίχους των Α/Ε.

Αρτέμης - Ευθύμης: Ετσι είναι γιατί έτσι πάει!

Ημερομηνία Παρασκευή, 12 Ιαν 2007 @ 07:15
Θέμα/Κατηγορία Μουσικά νέα
Αποστολέας LavantiS

HotStation.gr Greek Radio online

DSV

Έβαλα αυτό το άρθρο για να δείξω ότι δεν είμαι ο μόνος "Τρελός" που γράφει τέτοια για τους ΑΕ. Όποιος με διαβάζει από παλιά θα έχει δει και άλλες αναρτήσεις που αναφέρομαι σε αυτούς. Όπως θα είδατε και πιο πάνω βγήκαν στο προσκήνιο στις αρχές της 10ετίας του 90. Εγώ τους γνώρισα το 95 στη "Γεύση του Μένους". 25 χρονών τότε, ένα με δύο χρόνια είχα μπει στα σαγόνια της Κοινωνίας αφού μετά το στρατό έπρεπε να δουλέψω για να ζήσω. Αν και δούλευα από τα 19 μου χρόνια (το 89) αλλά ήταν διαφορετικά επειδή τότε η εργασία ήταν πιο ελεύθερη βγάζοντας τα λεφτά των σπουδών. Άρα η "Πίεση" και η "Κοινωνική Αδικία" άρχισε να χαράζεται στο πετσί μου εκεί γύρω στα 25.

Όταν λοιπόν άρχισα να ακούω τους στίχους των TXC (μετανομάστηκαν μετά σε Αρτέμη - Ευθύμη ή ΑΕ) με άγγιξαν τόσο πολύ που ταυτίστηκα μαζί τους. Τα ακούσματά μου ήταν πιο πολύ Rock - Heavy Metal αλλά μου άρεσε πολύ και η Hip Hop. Από τα 13 έως τα 15 - 16 χόρευα φανατικά Break Dance και η Rap μουσική είχε μπει για τα καλά μέσα μου.

Ο σκληροπυρηνικός του όμως ρυθμός, φέρνει πολύ κοντά τα ακούσματα σε Heavy Metal ακόμα και σε Thrash καταστάσεις. Όποιος τους δει τώρα Live θα δει τις κιθάρες να παίρνουν φωτιά. Στο DSV - JUKE BOX έβαλα 1ο τραγούδι το "Οι στίχοι μου ποτέ δεν σταματάνε". Αμέσως από κάτω έχω το Link της ανάρτησης που είχα βάλει για το συγκεκριμένο τραγούδι στις 15 Απριλίου.

ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΠΟΤΕ!!!

Τα παιδιά (Αρτέμης και Ευθύμης) είναι στην ηλικία μου, και ο ΝΙΒΟ (Νίκος Βουρλιώτης) Goin' Throug είναι ένα χρόνο μεγαλύτερος. Το αναφέρω αυτό γιατί επειδή ο ήχος και ο στίχος είναι ανατρεπτικός, επαναστατικός και ασυμβίβαστος, πολλοί πιστεύουν ότι είναι μόνο για τα 15χρονα. Πως γίνεται αυτό αφού όταν βγήκαν οι TXC δεν είχαν γεννηθεί ακόμα. Το ότι δεν μπορούν να τους ακούν άτομα στην ηλικία μου (και παραπάνω) είναι είτε γιατί μπορεί να γέρασαν, είτε γατί δεν ακούν τίποτα άλλο που δεν συνδυάζεται με γαρύφαλλα, είτε γιατί δεν τους αρέσουν.

Για κανέναν όμως από τους παραπάνω λόγους δεν μπορούν να τους σνομπάρουν, να τους χλευάζουν και να τους κατατάσσουν στους μη Ποιοτικούς. Όποιος το κάνει αυτό μπροστά στα Μούτρα μου, χωρίς επιχειρήματα και καλοπροαίρετο διάλογο θα με δει σε μία φάση που όλοι αυτοί οι στίχοι και όλη αυτή σκληροπυρινική μουσική να παίρνουν πνοή και να γινόμαστε ένα.

Είναι σαν να ειρωνεύομαι εγώ την Βανδή για κάποιους, την Βίσση για άλλους, τον Σάκη για τις Ρουβίτσες αλλά ακόμα και τον Νταλάρα, τον Μάλαμα, τον Παπακωνσταντίνου (και του δύο), τον Μικρούτσικο (Θάνο), την Αρβανιτάκη, την Αλεξίου, τους Κατσιμιχαίους, τους Πυξ Λαξ και άλλους πολλούς. Σημειωτέον ότι από τον Νταλάρα και μετά όλους τους ακούω και μου αρέσουν πολύ. Και σε όλους αυτούς έχω πάει πάνω από 5 φορές στον καθένα σε συναυλίες τους ενώ στους ΑΕ δυστυχώς δεν αξιώθηκα ακόμα. Απλά δεν έτυχε....

Κάποιος έκανε το "σφάλμα" να "ειρωνευτεί" επειδή ανέφερα ότι οι ΑΕ με έχουν εμπνεύσει πιο πολύ από κάθε Καλλιτέχνη Παγκοσμίως. Ε, τότε η μετατροπή ενός ήσυχου (μέχρι εκείνη τη στιγμή) ανθρώπου σε έναν Θυμωμένο Μανιακό Έγινε Αστραπιαία !!! Ένα τραγούδι τους που μου αρέσει πολύ λέγεται "Κάντε χώρο για τον Μανιακό". Άρα δεν ήταν εντελώς τυχαίο. Χε χε χε

Ναι Παγκοσμίως !!! Γιατί δεν μπορεί Έλληνας Καλλιτέχνης να είναι για σένα ότι καλύτερο έχεις λάβει? Αυτή την κομπλεξική Ξενομανία είχα να την αντιμετωπίσω πάρα πολλά χρόνια. Και ευτυχώς που έγιναν και οι Ολυμπιακοί και είδαν και έναν Δημήτρη Παπαϊωάνου να στέκεται επάξια Παγκοσμίως. Αλλά και η Νάνα Μούσχουρη, ο Βαγγέλης Παπαθανασίου, ο Ντέμι Ρούσος τι είναι?

Κάπου εδώ θα τελειώσω την ανάρτησή μου βάζοντας ως συνήθως κάποιο βίντεο και τους στίχους από κάτω. Το τραγούδι αυτό μαζί με άλλα 2-3 δικά τους, μπορεί και παραπάνω, είναι για μένα Ύμνοι. Μπορεί για εσάς να είναι μια αηδία, ένα εξάμβλωμα μουσικό, ένα παραλήρημα μερικών τρελών .... ένα σκουπίδι. Αν με συμπαθείτε όμως, έστω και λίγο, μην κάνετε το λάθος να τους ΑΠΑΞΙΩΣΕΤΕ μπροστά μου.......

Είναι σαν να με Διαγράφετε !!!

.... και όπως λένε και οι στίχοι παρακάτω......

"Έτσι είναι γιατί έτσι πάει, αν το νιώθεις μείνε, φύγε αν σε χαλάει"



ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΠΑΕΙ !!!

Στίχοι: Αρτέμης & Ευθύμης
Μουσική: Αρτέμης & Ευθύμης
Πρώτη εκτέλεση: Αρτέμης & Ευθύμης ( Ντουέτο )

Τινάζω τη σποδό, και να 'μαι πάλι εδώ
ανοίγω δίοδο για κάθε νέο ραψωδό
ανακάμπτω σε πείσμα αυτών που θα με θέλαν κάτω
τα πόδια μου ακουμπούν στην Ιθάκη, ο νους στην Πάτμο
Δεν το πράττω για τη δόξα και το χάρτο
μα το πράττω για το πνεύμα
με το κυρίως ρεύμα δε συμπλέω, στο λέω
έτσι για την ιστορία, διατηρώ ανεξάρτητη πορεία

Ένα, δύο, τρία και...

Έτσι είναι γιατί έτσι πάει
αν το νιώθεις μείνε, φύγε αν σε χαλάει και
Έτσι πάει γιατί έτσι είναι
φύγε αν σε χαλάει, αν το νιώθεις μείνε
και

Κι αν το νιώθεις κι αν το νιώθεις
πάμε χέρια ψηλά
Έτσι είναι, έτσι πάει
πάμε χέρια ψηλά

Β' φάση, προτού πεις πως τό 'χω χάσει,
λέω το ραπ που είναι βατό για να μπορείς να δώσεις βάση
Δίχως παύση, το κρατώ ζωντανό πάση θυσία
όπως κρατάει ζωντανό το πολυτονικό η Εστία
Είπες κάτι; Φίλε μου δεν αλλάζω μονοπάτι
Μωραϊτίδη μνημονεύω και Παπαδιαμάντη
Άπειρα λάθη, μα δόξα τω Θεώ είμαι πια στον τόπο μου
τα Μυστικά Άνθη δρέπω όπως ο Φώτης Κόντογλου
Κι εκεί που ήτανε το μένος τώρα πρέπει αίνος
επομένως ας μην ηχεί στ' αυτιά σου ο λόγος ξένος
Μα αν θες κρατάς τα μίση, εγώ κρατάω την πίστη
Αρτέμης στο μικρόφωνο και MCD στο μίκτη και..

Έτσι είναι γιατί έτσι πάει
αν το νιώθεις μείνε, φύγε αν σε χαλάει και
Έτσι πάει γιατί έτσι είναι
φύγε αν σε χαλάει, αν το νιώθεις μείνε
και

Κι αν το νιώθεις κι αν το νιώθεις
πάμε χέρια ψηλά
Έτσι είναι, έτσι πάει
πάμε χέρια ψηλά

Κοιτώ το δέντρο κέδρος, μου λες να δω το κέρδος
λέω δώσε στον πνευματικό ορίζοντά σου εύρος
Σκύλοι λαλούν το ψεύδος, λαλούν το δόλο
μου λες να παίξω σ' αυτό το έργο μα δε θέλω αυτό το ρόλο
Πορεύομαι εκεί που προτρέπει ο Νίκος Γκάτσος
στο ποίημά του ο Δράκος, μου λες να γίνω κάποιος
άλλος και στο νου μου να αλλάξω ροή
μα όπως ο Παλαμάς ακούω το τραγούδι του σταυρού
Μου λες με πόσες έχεις πάει και πόσους έχεις κλέψει
σκέψου πόσους έχεις ελεήσει, πόσο έχεις ληστέψει
Μου λες τρεις φορές το έξι, ανταπαντώ
κράτα αν θες το σκότος, κρατώ τον ήλιο το νοητό και...

Έτσι είναι γιατί έτσι πάει
αν το νιώθεις μείνε, φύγε αν σε χαλάει και
Έτσι πάει γιατί έτσι είναι
φύγε αν σε χαλάει, αν το νιώθεις μείνε
και

Κι αν το νιώθεις κι αν το νιώθεις
πάμε χέρια ψηλά
Έτσι είναι, έτσι πάει
πάμε χέρια ψηλά