********* ********************** DSV Blog: Jennifer Lopez-If You Had My Love

Τρίτη, Ιουνίου 16, 2009

Jennifer Lopez-If You Had My Love

Να που ήρθε η ώρα να γίνει πραγματικότητα μία επιθυμία μου για Μουσικό Site. Ήθελα να αναρτώ Βίντεο με τραγούδια που για μένα αποτέλεσαν σταθμό και μου θυμίζουν εποχές όμορφες. Και είναι όμορφες γιατί ότι συνοδεύεται με Μουσική και Χορό δεν μπορεί να είναι τίποτα άλλο παρά ΟΜΟΡΦΟ.

Και τα 3 βίντεο συνδέονται με κάποιο τρόπο.... και θα σας πω πως.

Το 2001 το καλοκαίρι χρειάστηκε να κάνω αρθροσκόπηση στο γόνατο γιατί το είχα λίγο σμπαραλιάσει. Τότε καθημερινά έκανα Latin αερόμπικ σε πολύ έντονους ρυθμούς. Μου άρεσε πάρα πολύ και εκείνη την εποχή ένιωθα υπέροχα. Με τις συνεχείς στροφές και την ένταση το γόνατο άρχισε να πονάει. Είχα συνεχείς ενοχλήσεις και αραίωσα κατά πολύ το αερόμπικ.

Για να μην αφήσω όμως το χορό γράφτηκα σε μια Σχολή της γειτονιάς μου στο Φάληρο (όχι με υψηλό επίπεδο, γι' αυτό το "πτυχίο" το πήρα με άριστα). Αυτό όμως επιβάρυνε και άλλο το γόνατό μου οδηγώντας με στο χειρουργείο.

Με πήρε λίγο από κάτω, γιατί ο χορός πάντα με απογείωνε και με ολοκλήρωνε. Για να μην χάσω λοιπόν το ηθικό μου κατέβαζα συνέχεια βίντεο με χορό και ωραία μουσική (λάτρευα την JLo και την Alicia) για να παίρνω τα πάνω μου και να μην απογοητεύομαι.

Βέβαια μελαγχολούσα ελαφρώς αλλά παρηγορούμουνα και έλεγα "θα περάσει η αποθεραπεία και θα ξαναζήσεις τέτοιες στιγμές". Βέβαια το μέλλον δεν ήταν τόσο ευοίωνο για πολλούς και διάφορους λόγους.....

Δεν πειράζει όμως, τέτοια θεάματα πάντα μας κάνουν να νιώθουμε ζωντανοί και με ρυθμό.

Δείτε τι κάνει η Jenifer και θα με καταλάβετε. Ιδίως στο 3:00 που αλλάζει ο ρυθμός και γίνεται πιο γρήγορος η Λατίνα Ζωγραφίζει. Δεν παίζεται.

Τελικά το Μουσικό Site λέω να μην το κάνω αυτόνομο και να το ενσωματώσω στο κύριο Blog μου για να είναι πιο ζωντανό.

Ελπίζω να σας αρέσει

Υ.Γ. Πρόσθεσα και ένα κουμπί, για να μπορείτε αν θέλετε να το κάνετε κατευθείαν Share στο Facebook και σε άλλα Forums.





.