********* ********************** DSV Blog: ε - Κ Τ Ε Λ - εστικά Μέσα Μαζικής Μ........ !!!

Σάββατο, Οκτωβρίου 31, 2009

ε - Κ Τ Ε Λ - εστικά Μέσα Μαζικής Μ........ !!!

Τον Πατέρα μου τον έχω χάσει εδώ και 7,5 χρόνια. Εκτός από την παρακαταθήκη που άφησε του Σωστού, του Τίμιου, Του Εργατικού.... και όλα μαζί του ΠΑΤΕΡΑ, άφησε και μια σύνταξη αρκετά καλή, ως ..... χρόνων σκληρής δουλειάς από τις 4 το πρωΐ.

Η Μάνα μου συνέχεια λέει, ας είναι καλά ο Πατέρας σου που έφαγε τα χρόνια του στο ΚΤΕΛ του ΒΟΛΟΥ και μπορώ τώρα εγώ και ζω. 30 ολόκληρα χρόνια. 30 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ.

Έτσι λοιπόν, πες από συνήθεια η Μάνα μου έχει μάθει να ταξιδεύει με το ΚΤΕΛ αφού τα εκατοντάδες ταξίδια που έχει κάνει χρόνια τώρα στην Αθήνα, όταν ήμασταν φοιτητές, και μετά τα Μαύρα ταξίδια στην Αθήνα όταν ο Πατέρας μου έκανε τις χημειοθεραπείες, της έχει γίνει γνώριμο το Λεωφορείο.

Χθες πήγα λοιπόν να της βγάλω εισιτήριο για να πάει στον Αδερφό μου στην Αθήνα. Ταξίδι Ανάγκης και όχι αναψυχής. Από λάθος όμως, που κάνουμε όλοι, πόσο μια μεγάλη Γυναίκα, πέταξε μαζί με κάτι αποδείξεις και το απόκομμα του εισιτήριου. Λάθος της... αλλά όχι έγκλημα.

Σκέφτηκα ότι αν το αναφέρω στο ΚΤΕΛ πιθανώς με κάποιο τρόπο θα μου επανεκδώσει κάποιο απόκομμα αφού ουσιαστικά έχω πληρώσει τη ΘΕΣΗ και όχι το ΧΑΡΤΙ. Το πολύ πολύ να πληρώσω και ένα αντίτιμο προστίμου που να είναι το πολύ το 1/3 του εισιτηρίου και όλα θα πάνε καλά.

Όταν πήγα λοιπόν στα εκδοτήρια ο ευγενικός νεαρός μου είπε ότι πρέπει να πληρώσω όλο το αντίτιμο νέου εισιτηρίου 25 €. Όταν είπα μα είναι δυνατόν να μην υπάρχει πολιτική σε μια "Οργανωμένη" ( Τι πράμα ??? ) επιχείρηση σε περίπτωση απώλειας. Και έπρεπε να βγάλω άλλη θέση, γιατί η θέση που έκλεισα ήταν η μπροστινή επειδή η Μάνα μου ζαλίζεται. Τότε ο ευγενικός νεαρός που δεν ήταν βέβαια και αρμόδιος μου είπε πηγαίνετε στον Σταθμάρχη, αν και αυτός θα σας πει τα ίδια.

Πήγα στον Σταθμάρχη στις 9:00, με την αφελή σκέψη ότι ως πιο παλιός υπάλληλος του ΚΤΕΛ θα γνωρίζει τον Πατέρα μου και θα πιστέψει τουλάχιστον ότι το απόκομμα χάθηκε και δεν έκανα καμία Απατεωνιά. Αλλά πως να κάνεις Απατεωνιά αφού τα αποκόμματα είναι αριθμημένα με ημερομηνία και αριθμό θέσης. Αν έβγαζα διπλό, το άλλο που θα το χρησιμοποιούσα ??? Και αν το έδινα σε κάποιον άλλο ( Τι λαμόγιο που είμαι ??? Και Γιος παλιού εργαζομένου στο ΚΤΕΛ), δεν θα είχαμε δύο άνθρωποι εισιτήριο για μία θέση ??? Και αν.... ΑΝ λέω το απόκομμα χανόταν στο δρόμο και το έβρισκε κάποιος άλλος και το έφερνε (Πω ρε φαντασία... Να το βρει κάποιος στο δρόμο, και να θέλει και να ταξιδέψει στην Αθήνα, και στις 12 το μεσημέρι) σε αυτή την περίπτωση να πλήρωνε η Μάνα μου, όχι μόνο όλο το αντίτιμο αλλά και πρόστιμο !!!

Είναι μία απλή πολιτική κάποιας εταιρείας που θέλει να εξυπηρετήσει το κοινό και όχι να βγάλει τζάμπα λεφτά !!!

Όπως καταλάβατε ο Σταθμάρχης (με το γνωστό Βολιώτικο ύφος .... όχι πάντα υπάρχουν και καλοί) μου είπε κοιτώντας αλλού ... ΔΕΕΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Και όταν του είπα όλα αυτά τα επιχειρήματα που ανέφερα, και ότι μου φαίνεται αδιανόητο να μην υπάρχει λύση σε περίπτωση τέτοιου πιθανού σφάλματος μου είπε.... δεν γίνεται επανεκτύπωση... καταλαβαίνοντας ότι δεν γίνεται και λόγω του Software της έκδοσης. Δηλ. δεν υπάρχει στο μενού επιλογή Επανέκδοσης. Καλά και δεν θα μπορούσε κάποιος Υπεύθυνος να μου δώσει κάτι χειρόγραφο όπως γίνεται σε πολλές άλλες εταιρείες ???

Όταν λοιπόν του είπα, " Και τι θα γίνει θα πληρώσω πάλι 25 € για θέση που έχω ήδη πληρώσει??? " μου είπε "Εμείς αυτά ξέρουμε αυτά σας λέω.... αν θες να διαμαρτυρηθείς να πας στον Πρόεδρο". Και του λέω... "καλά κατευθείαν στον Πρόεδρο ??? Δεν υπάρχει άλλος Υπεύθυνος"... "Όχι μου λέει μόνο ο Πρόεδρος". Και όταν τον ρώτησα που είναι το γραφείο του για να του μιλήσω, μου είπε " Μπορεί να είναι εδώ κατά τις 9:30 με 10:00, έρχεται καμιά φορά τα Σάββατα ". Μπορεί ??? Και αφού είναι ο μόνος αρμόδιος πως δεν είναι εδώ. Και μετά μου λέει το θεικό " Ωραία, αν τον βρεις πιάστον απ' τον Γιακά και πες του... ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΕΔΡΕ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ??? ". Μετά από αυτό άνοιξα την πόρτα του γραφείου και λέγοντας " Ωραία εξυπηρέτηση.... κανένας αρμόδιος !!! " έφυγα ακούγοντας κάτι ωραία "Γαλλικά".

Αυτό το θέμα δεν θα το αφήσω έτσι . Θα το στείλω σε όσα Blog μπορώ και θα το στείλω ( αν βρει τύχη ) και στο υπουργείο μεταφορών για να διαμαρτυρηθώ. Μόλις βρήκα και το τηλέφωνο 210 6508000 αλλά και το E-mail.

Θα το ψάξω και θα το πάω μέχρι εκεί που μπορώ. Όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά γιατί ο Πατέρας μου που εργάστηκε 30 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ σε αυτή την επιχείρηση, όταν έβλεπε κάτι στραβό ήταν από τους πρώτους που αντιδρούσε. Που να ξέρει ο ΑΓΕΝΗΣ ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ που πιθανότατα δεν θα τον χώνευε γι' αυτό μόλις άκουσε το Όνομα ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΒΑΛΑΤΣΟΣ άρχισε να μου μιλάει ανεπίτρεπτα, ότι ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ άφησε πίσω του έναν ΓΙΟ που όπου και να βλέπει το ΣΤΡΑΒΟ και το ΑΓΕΝΕΣ να ΑΝΤΙΔΡΑ !!!

Υ.Γ. Η αντίδρασή μου είναι όχι τόσο για την πολιτική της εταιρείας, που λάθος - σωστή αυτή είναι και μπορείς άλλη φορά να μην ξανα ταξιδέψεις, αλλά για την ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ κάποιου που καταλαμβάνει μία Υπεύθυνη θέση Εξυπηρέτησης Κοινού !!!

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΤΕΛ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ !!!




Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share