********* ********************** DSV Blog: When a blind man cries, lord, you know there aint no sadder tale...

Πέμπτη, Οκτωβρίου 15, 2009

When a blind man cries, lord, you know there aint no sadder tale...

Σήμερα ανάρτησα στο FB ένα βίντεοκλίπ από μία Playmate - Τραγουδίστρια. Η αλήθεια είναι ότι το βίντεο μου άρεσε αρκετά. Καταρχάς πιστεύω ότι η συγκεκριμένη Playmate διαθέτει και μια κάποια φωνή και το βίντεο δεν την παρουσίαζε ως φτηνή και χυδαία Beach όπως πολλά άλλα Βίντεο Κλιπ για να καλύψουν την "Φωνάρα".

Ήταν μια όμορφη παρουσία, μια πραγματικά Sexy μορφή που χαιρόσουν να τη βλέπεις. Κλικ εδώ για το Βίντεο... Επειδή όμως αυτή η συγκεκριμένη Plamate δεν έχει δώσει την εικόνα της ποιοτικής ερμηνεύτριας, είχα πολύ γρήγορα ένα σχόλιο που έλεγε "με ξάφνιασες :)".

Εμένα δεν με ξάφνιασε το σχόλιο, γιατί κατάλαβα πως το είπε. Αν και σε παλιότερες αναρτήσεις είχα βάλει αρκετές φωτό από Ωραίες (και όχι μόνο όμορφες) Γυναίκες, το όλο ύφος του Blog μου ίσως βγάζει κάποιον που ποτέ δεν θα έβαζε δημόσια τέτοιο Βίντεο. Η κοπέλα βέβαια με ξέρει μόνο μέσα από το Blog μου και από κάποια (αρκετά) μηνύματα που έχουμε ανταλλάξει. Δεν με ξέρει από κοντά. Γι' αυτό και το επόμενο σχόλιο "Δεν περίμενα εσύ να έβαζες ένα τέτοιο Βίντεο".

Βέβαια μόνο να εικάσω μπορώ το νόημα των σχολίων της, αλλά θα το αναλύσω έτσι όπως το έλαβα εγώ. Άλλωστε έχω λάβει και παλιότερα τέτοια σχόλια κυρίως από Γυναίκες. Βέβαια πάλι το σχόλιο ως τιμητικό μπορεί να εξηγηθεί, δηλ. σαν κάτι "Εσένα σε έχω για διαφορετικό, για πιο "ποιοτικό", με καλύτερο γούστο, και όχι για τέτοια βίντεο.

Και έχει δίκιο. Όλα τα βίντεο που βάζω στις αναρτήσεις μου είναι εντελώς διαφορετικού ύφους από το συγκεκριμένο. Αλλά το ότι δεν το Επιλέγω, δεν σημαίνει ότι δεν θα το δω πριν το απορρίψω. Και αν πραγματικά είναι εντελώς διαφορετικό από αυτά που συνήθως ακούω, πάλι δεν σημαίνει ότι αν μου αρέσει δεν θα το προβάλω. Ιδίως αυτό θα προβάλω για να δείξω ότι και οι μη ποιοτικές, μπορούν αν σταματήσουν λίγο το κούνημα και κάνουν σωστά βήματα να κάνουν Ωραία πράγματα.

Αυτό το νόημα είχε και η ανάρτηση του βίντεο σήμερα. Αλλά το έκανα με τέτοιο τρόπο ώστε να φαίνεται ότι μου "αρέσουν" αυτά που έχουν μοντέλα μέσα. Αυτά όμως που έχουν μοντέλα και είναι ωραία αισθητικά σε όλο τους το εύρος ..... ΝΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ !!!

Γιατί όπως είπα και στην κοπέλα, και σε κάποια άλλη φίλη προχθές, ότι το ποιοτικό με νόημα και βάθος δεν είναι απαραιτήτως το "άσχημο". Δεν πρέπει να είναι άσχημος ο άλλος για να σε πείσει ότι έχει ουσία. Η ομορφιά δεν σημαίνει και ποιοτική αποτυχία. Μπορεί κάποιος άνθρωπος να είναι και όμορφος και ουσιώδης.

Και όπως βλέπεις και χαίρεσαι ένα όμορφο τοπίο, ένα όμορφο πίνακα, μία ωραία συναυλία έτσι βλέπεις και μία όμορφη και ιδίως ωραία γυναίκα. Και μετά της τόνισα ότι είμαι και παραμένω (έτσι πιστεύω) Άντρας και ότι το όμορφο σε Γυναίκα πάντα θα είναι αξιοπρόσεκτο. Όταν όμως μένει στο όμορφο και μόνο, τότε πολύ γρήγορα μετακινώ το βλέμμα μου. Το σκέτο Όμορφο είναι το πιο Άσχημο. Γι αυτό μιλώ πάντα για ΩΡΑΙΟ !!!

Άρα ότι και να Επιλέγω να παρακολουθώ δεν θα γίνω Τυφλός Άνθρωπος, και πάντα θα παρατηρώ το Όμορφο γιατί καμιά φορά και το Όμορφο είναι και Ωραίο !!!

Γιατί όταν ένας Τυφλός Άνθρωπος κλαίει, Ω Θεέ μου, ξέρεις, δεν υπάρχει πιο λυπητερή ιστορία ...






When a blind man cries

Deep Purple


If youre leaving close the door.
Im not expecting people anymore.
Hear me grieving, Im lying on the floor.
Whether Im drunk or dead I really aint too sure.
Im a blind man, Im a blind man and my world is pale.
When a blind man cries, lord, you know there aint no sadder tale.

Had a friend once in a room,
Had a good time but it ended much too soon.
In a cold month in that room
We found a reason for the things we had to do.

Im a blind man, Im a blind man, now my room is cold.
When a blind man cries, lord, you know he feels it from his soul.



Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share