********* ********************** DSV Blog: Tina Constantatou: ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΕΛΑΥΝΟΥΜΕ...ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕΣΑ...

Τετάρτη, Οκτωβρίου 28, 2009

Tina Constantatou: ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΕΛΑΥΝΟΥΜΕ...ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕΣΑ...

ΟΧΙ! ΟΧΙ!! ΟΧΙ!!!

Are you talking to me?
Για ποιον βαράν τα τύμπανα, για ποιον ψήνονται τα καλαμπόκια στη γωνία;
Πού θα βρεθούμε μετά; ...Ευκαιρία να πλύνω τα χαλιά!...Ας το καλό, πάλι θα βρέξει!

Σαν σήμερα ο παππούς μου έφυγε για την Αλβανία και η γιαγιά μου άρχισε να πλέκει κάλτσες για να του στέλνει - το CALZA DI SCANDALO δεν υπήρχε τότε...:( - και να ξενοπλένει σώβρακα για να ζήσει τα παιδάκια που είχαν ώστε να επιβιώσει για να κάνει και τα υπόλοιπα στο μέλλον... Αλλιώς εγώ δεν θα χαμογελούσα τώρα στο facebook! Αργότερα συνέχισε να πλέκει κάλτσες για να του στέλνει, γιατί εκεί που ήταν είχε πολλή υγρασία, ρε παιδί μου!
Αν δεν υπήρχε ο Μεταξάς, δεν θα 'χα σήμερα τα μοναδικά πλεκτά της γιαγιάς μου!!..Μάθε τέχνη κι άστηνε!
Όσο για τον παππού μου...πρόλαβε να γνωρίσει μόνον τον πρώτο από τους πρωθυπουργούς της οικογένειας...τον πιο δημοκράτη απ' όλους..

...Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν ο παππούς μου "πέταξε για τη γειτονιά των αγγέλων"....βλέπετε, μόνο στη γειτονιά και στα κτίρια όπου κρατήθηκε τον ήξεραν...Χαίρομαι, όμως, γιατί δεν άκουσε ποτέ την "τραγουδίστρια της Νίκης" - την οποία μαθαίνω πως δάκρυζε μέρες σαν τη σημερινή σαν την άκουγε- να τραγουδά για τους διάδοχους του Μεταξά, ο οποίος βέβαια του 'δωσε την ευκαιρία να δοξάσει τ' όνομα της χώρας που τον σκότωσε, όταν το "ΟΧΙ" έγινε "Of course", για να μετεξελιχθεί σε "Υes men".

Σήμερα στις 1:47 μμ.

Πηγή : http://www.facebook.com/note.php?note_id=197882431048&comments


Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share