********* ********************** DSV Blog: Δεν μοιάζω με Καθηγητή Αλλά οι Μαθητές μου με φωνάζουν Δάσκαλο... και Ανατριχιάζω !!!

Κυριακή, Νοεμβρίου 29, 2009

Δεν μοιάζω με Καθηγητή Αλλά οι Μαθητές μου με φωνάζουν Δάσκαλο... και Ανατριχιάζω !!!


Λοιπόν επειδή έχουμε γνωριστεί πολύ Καλύτερα, με αρκετούς έχω μιλήσει και στο τηλέφωνο, με κανά 2 έχω βρεθεί και με ξέρουν, και Βέβαια οι Φίλοι μου και οι Μαθητές μου από Βόλο και Αθήνα με ξέρουν και με βλέπουν στο Jam να πίνω 2 - 3 φορές την εβδομάδα Καφέ.

Σας το λέω από τώρα ότι μέσα από το Blog και μέσα από το Internet δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να εμφανιστώ (βέβαια να μην λέω μεγάλες κουβέντες αλλά μιλάω σύμφωνα με αυτά που σκέφτομαι τώρα). Θεωρώ όμως ότι μετά από τόσο καιρό γνωριμίας, είναι καλό να μάθετε πως Στο Διάολο είναι αυτός ο DSV. Μήπως είναι κανένας Κουασιμόδος και κρύβεται ??? (Χα χαααα, κοντά πέσατε).

Λοιπόν έβαλα τα Παιδιά... Ποια Παιδιά ??? Ε, Παιδιά λέω μόνο τα Αδέρφια μου Αρτέμη και Ευθύμη. Αρτέμης αριστερά, Ευθύμης δεξιά...
Κλικ... για τους Α.Ε. http://www.myspace.com/artemisefthimis



Για κάποια χρόνια τα είχα ανάποδα στο μυαλό μου και ελπίζω τώρα να είναι σωστά. Η αλήθεια είναι ότι και αυτοί παίζουν με τα ονόματά τους και το Who is Who.

Λοιπόν, το ντύσιμό μου, τις ώρες του Καφέ που είμαι Ελεύθερος είναι Ακριβώς έτσι... και παρόλο που είμαι 39, είμαι ο μοναδικός με τέτοιο ντύσιμο στην Παραλία... και στην Αρχή όλοι με Κοιτούσαν, μέχρι που με έμαθαν. Τώρα δεν με κοιτάνε περίεργα... Βέβαια βοήθησε το " Δάσκαλεεεεε " που με φώναζαν οι Μαθητές μου και επειδή η Σχολή που διδάσκω είναι 10 βήματα από την Καφετέρια ... λίγο ως πολύ με έχουν δει Όλοι οι Θαμώνες ότι είμαι " Καθηγητής ".

Παναγία μου, το βάζω σε εισαγωγικά γιατί μου φέρνει πραγματικά Αλεργία. Θα μου πεις και γιατί ρε Κομπλεξάρα το έβαλες φόρα Παρτίδα στην Κάρτα σου ??? Γιατί όλοι οι Μαθητές μου, με συστήναν ως ο "Καθηγητής μου" άσχετα αν τους έλεγα πάντα ... θα λέτε " ο Δημήτρης που μας κάνει Μάθημα"... και το κυριότερο, επειδή στην αρχή όταν έλεγα Εισηγητής Πληροφορικής... Μου λέγανε όλοι " Τι είναι αυτό ??? ".... "Ααααα, εισάγεις Computer ???".... " Εμπορεύεσαι κιόλας ή τα δίνεις Χονδρική γιατί ο Ανιψιός μου Θελ..." .... ΟΟ-ΟΥΟΥ... ΟΟ-ΟΥΟΥ... ΟΟ-ΟΥΟΥ... ΟΟ-ΟΥΟΥ... ΟΟ-ΟΥΟΥ... ΟΟ-ΟΥΟΥ... ΟΟ-ΟΥΟΥ... .... διδάσκω έλεγα μετά για να καταλάβουν..... Αααααα, δηλαδή Καθηγητήηηης μου Απαντούσανε!!!! Και ακολουθούσε το σχετικό βλέμμα του """"""" ΘΑΜΑΣΜΟΥ""""""" που με Ανακάτευε.

Όταν ήμουνα στην Αθήνα Προϊστάμενος (γιατί το Manager ήταν κάτι σαν ψυγείο με παγάκια) ήμουνα ο Πιο Άξιος, ο πιο Δουλευταράς, Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ ΓΑΜΠΡΟΣ..... Π Α Ν Α Γ Ι Α ... Μ Ο Υ ... Β Ο Η Θ Α !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Όταν γύρισα στον Βόλο στην Αρχή ήμουνα Άνεργος γιατί όλοι οι Φίλοι μου είχαν κοπανήσει με τέτοια Φόρα την Πόρτα που μου είχαν παραμορφώσει το πρόσωπο, Μόλις κάτι μήνες μετά από το " Πιο Άξιος, ο πιο Δουλευταράς, Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ ΓΑΜΠΡΟΣ !!! " ήμουνα ένα Τεμπέλικο Ρεμάλι, που είχα τη σιγουριά του Πατρικού μου (δηλ. δεν πλήρωνα Ενοίκιο) και άπλωνα την Αρίδα μου και Κοιμόμουνα. Λίγο σιώπησαν όταν δούλεψα Αναγκαστικά για μερικούς Μήνες σε Εργοστάσιο, και ερχόμουν με λιωμένο χαρτί στα ρούχα μου (Χαρτοβιομηχανία). Τότε βέβαια πάλι δεν ήμουνα Τεμπέλης, αλλά ο Αποτυχημένος της Πρωτεύουσας, που στον Βόλο ξέπεσε στην Φάμπρικα.

Και μερικούς Μήνες μετά .... επιφυλακτικά στην Αρχή (Μήπως λέει ψέματα ότι είναι Καθηγητής... γιατί εγώ Εισηγητής άκουσα να λέει... Αυτό απ' ότι ξέρω είναι Κατώτερο.... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ). ΝΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ το ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ... αλλά ρε Κωλοεπαρχιώτικα Βολιώτικα Βούρλα, που μου Φάγατε την Ψυχή τόσα Χρόνια, σε όλα τα Πανεπιστήμια του εξωτερικού τους Καθηγητές τους λένε και Εισηγητές... και στην Ελλάδα Βέβαια. Είναι ένας άλλος όρος με σχεδόν Ταυτισμένη Έννοια. Απλώς δεν έχει το ΨΩΝΙΣΜΕΝΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ " ΚΥΡΙΕ " μπροστά... και φαίνεται ως Κατώτερο. Γι αυτό και εγώ όταν από την Αρχή τα Φοιτιτρόνια που τους έκανα ECDL με φωνάζανε Δάσκαλε, το Γούσταρα Πάρα Πολύ... Και με τους πιο Πολλούς από αυτούς μιλάμε στο FB και βγαίνουμε ακόμα για Καφέ.

Θυμάμαι όταν η Τζίνα με είδε από το Απέναντι Φανάρι... έριξε μια Τσιρίδα από την Χαρά της ΑΑΑΑΑΑααααααααααα, και με φόρα ερχόταν να με φιλήσει που παραλίγο να την πατήσει Αυτοκίνητο γιατί το Βούρλο πήγε να περάσει με κόκκινο. Πάρε Τζίνα το Βούρλο... Είναι για τον Καφέ που μου χρωστάτε από Πέρυσι το Καλοκαίρι.. και όλο λείπεις στο ΤΕΙ και όλο και όλο και όλο... Πάρτα τώρα... χαχαχαχαχαχαχα Όχι που θα σε άφηνα να γλυτώσεις χωρίς να σε κράξω. Αλλά θα πω και αυτό .... Αυτή με την Φίλη της την Νικόλ ήταν (παρόλο που επειδή είναι Όμορφες και οι 2 θα μπορούσαν να έρχονται ως ξέκολα) ήταν οι πιο σωστές και μετρημένες κοπέλες τόσο στην Εμφάνιση όσο και στην συμπεριφορά τους μέσα στο Μάθημα... Γι' αυτό υπάρχει μια Λατρεία παρόλο που δεν έκατσε ο Καφές. Ξέρω ότι με διαβάζουν και ανταλλάσσουμε μηνύματα στο Inbox. Μέχρι τα Χριστούγεννα έχουμε πει να βρεθούμε για 2.524.5582.554.5658.587,87 φορά που έχουμε κανονίσει !!! Φιλιά, σας Λατρεύω !!!

Κοίτα πως ξέφυγα... Τι έλεγα ???

Ααα, για την Εμφάνιση. Λοιπόν στον Αρτέμη που είναι το πιο κορμί... ο πιο Νταβραντισμένος, ΕΕεεε, σε αυτόν Μοιάζω........... χαχαχαχαχα με καμιά 15αριά - 20αριά κιλά παραπάνω..... χαχαχαχαχαχαχαχα... Το έχω ξαναπεί. Τα τελευταία χρόνια ένα σοβαρό πρόβλημα Υγείας μου ξετίναξε τον Θυροειδή και μου άφησε μέχρι και σήμερα 20 κιλά. Αλλά ήδη έχει ξεκινήσει το όμορφο τραγούδι της Επιστροφής.... Να μην λέω Πολλά θα δούμε.... Γιατί είχα βάλει 30, έχασα τα 10 και όταν είπα, αυτό είναι πάμε να τα φάμε όλα... κάποιες Συγκυρίες με σταμάτησαν. Και Βάλτωσα τον τελευταίο 1,5 χρόνο στα 20 Επιπλέον. Άλλη φορά θα πω για Αυτές (Συγκυρίες) !!!

Λοιπόν, να μια πρώτη περιγραφή μου για να δείτε και πως είμαι. Έχω και παραπλήσια στρογγυλά χαρακτηριστικά προσώπου με τον Αρτέμη, και βέβαια το Μουσάκι που το έχω από τα 22. Γιατί είναι και Μεταλικό.... και Hip-Hopάδικο. Απλά εγώ φοράω γυαλιά ακριβώς σαν τα πάνω της φωτό.



Σε μερικές μέρες ... Μάλλον θα ακολουθήσουν Φωτό που θα επιβεβαιώνουν τα λεγόμενά μου ...... Ωπ, Ωπ, Ωπ.... με κρυμμένο βέβαια το πρόσωπο, που για να μην σκέφτεστε .... δεν έχω καμιά χαρακιά που θέλω να κρύψω, και επειδή δεν καπνίζω και δεν πίνω, μου έχει μείνει η φρεσκάδα των κάτω των 30.

Οι μαθητές μου με έκαναν 28 - 30. Δεν φαίνομαι βέβαια έτσι.. ένα έμπειρο μάτι των 40 καταλαβαίνει ότι είμαι πάνω των 30... αλλά οι περισσότεροι μου λένε αποκλείεται πάνω από 35. Αλλά επειδή ντύνομαι έτσι, και έχω και 2 σκουλαρίκια στο Αριστερό μου Αυτί... οι Μαθητές λένε.... Ααααα, δικός μας... Και πολύ χαίρομαι γι' αυτό. Όχι που με έχουν πιο Μικρό αλλά που με έχουν Δικό τους !!!

Το παρακάτω τραγούδι θα μπορούσα να το τραγουδάω... έτσι και εγώ. Όπως μιλάω, όπως φέρομαι... Και τους Μαθητές μου (Ναι όλοι αυτοί που με Αγαπάνε) αν τους ρωτούσατε ... Φωνάζει ??? Θα γυρνούσαν το Χέρι γύρω γύρω και θα αναφωνίζανε ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ.... Όχι πάντα Αλλά αν τα πάρει....

Πραγματικά όταν τα έπαιρνα, αν έπεφτε Καρφίτσα θα ακουγόταν.

Μία άλλη, λατρεμένη Μαθήτρια και αυτή ... Τρικαλινή με το Μαλλί Fugees, όταν βγήκαμε με όλη την Παρέα για Καφέ μου λέει η πιο Τσαχπίνα EVI... Δημήτρη, αφού έκανες και την Αφάνα και δεν μιλούσε μέσα στο Μάθημα .. τι να πω... Μπράβο. Ποια λέω μωρέ, αυτή είναι προβατάκι. Και γυρνάνε όλοι με μια φωνή και μου λένε... Τιιιιι, η Αγγέλα, ώπα το Κάνει το Πανεπιστήμιο κάθε μέρα... και δεν μπορεί κανένας Καθηγητής να την συμμαζέψει. Και γυρνάω όλο Απορία στην Αγγελική και με μια Συγκατάβαση... μου λέει... " Αααα, Δάσκαλε... αφού μας έκανες να σε κοιτάμε στο στόμα και να θέλουμε να μάθουμε τα Πάντα... αλλιώς θα ήμουνα μέσα στο FB όπως κάνουν στα άλλα Μαθήματα".

Ακούς Ελένη Ζ. , που με μαλώνεις επειδή θυμώνω. Αν είναι να κάνω τέτοιο καλό στα παιδιά ώστε και να με σέβονται αλλά και να με αγαπάνε ... θα αφρίζω στην θέα κάποιου κωλόπαιδου που πάει να κάνει Μπουρδέλο την Αίθουσα. Τον Τσάκισα, και όχι για μένα αλλά γιατί τα άλλα παιδιά δεν φταίνε σε τίποτα να μην μάθουν.

Όλη αυτή την θέρμη που έλαβα εκείνη την Στιγμή, δεν την Αλλάζω ούτε με όλα τα Εκατομμύρια... Και όχι επειδή με Είπαν Καλό Δάσκαλο (που αυτό είναι τιμή και όχι το Καθηγητής), αλλά γιατί τους Μεταλαμπάδευσα... όχι μόνο στείρα γνώση, αλλά και τη Ζωή όσο θα μπορούσα να την Αναπτύξω στα πειράγματα και τα Αστειάκια που πάντα (98%) τα ξεκινούσε η EVI και η TANIA.

Δεν μπορώ άλλο ... έχω βουρκώσει... (και δεν είναι για να δώσω συγκίνηση... αλήθεια είναι, και την οθόνη την βλέπω θολή) ..........




2 σχόλια:

Constantinos T. είπε...

Καλή εβδομάδα Δημητράκη,
Εγώ να συμπληρώσω για τους αναγνώστες σου ότι από τότε που ήμασταν συμμαθητές και στην ίδια ομάδα εργασιών στην σχολή, είχες πάντα ένα μοναδικό ταλέντο να εξηγείς τα πιο περίπλοκα πράγματα με πολύ απλά λόγια. Γι' αυτό και πολύ γρήγορα έγινες βοηθός των δικών μας εισηγητών.
Θα τολμήσω να πω ότι αρκετές γνώσεις μου στις χρωστάω φιλαράκι.
Η ζωή νομίζω από τότε σου έδειχνε το δρόμο σου...

DSV είπε...

Τι είπες ρε φίλε τώρα ???

Τώρα δεν θόλωσε η Οθόνη... Εξαφανίστηκε....

Τι μου έκανες τώρα ρε.... Κομμάτια !!!

Η Απόλυτη ένδειξη Φιλίας. Γι' Αυτό δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να χαθούμε !!!