********* ********************** DSV Blog: Αύριο το Βίντεο για το Αφιέρωμα των 200 Αναρτήσεων...

Σάββατο, Νοεμβρίου 07, 2009

Αύριο το Βίντεο για το Αφιέρωμα των 200 Αναρτήσεων...

Δεν θα μπορούσε το Blog μου να συμπληρώσει τις 200 Αναρτήσεις χωρίς κάτι από την Κάκια.

Υπάρχουν και άλλες αναρτήσεις που αναφέρονται σε αυτήν αλλά η σημερινή (προηγούμενη) είναι η Ψυχή και η Καρδιά της.

Αύριο θα αναρτηθεί ένα βίντεο φτιαγμένο από εμένα με πολλή Αγάπη και Μεράκι. Κάτι για να γιορτάσω μαζί σας τις 200 αναρτήσεις που κλείνει το Blog μου.


Από τώρα σας το λέω ότι αυτό το βίντεο είναι...

ότι ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ BLOG !!!


Υ.Γ. Εδώ και μια εβδομάδα στο Blog μου υπάρχει και η δυνατότητα σχολίων. Θα χαρώ πολύ να σχολιάσετε... με αγάπη !!!







Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

Δεν υπάρχουν σχόλια: