********* ********************** DSV Blog: D S V - Song of the Day (Μη μ' Αγγίζεις)...

Πέμπτη, Νοεμβρίου 19, 2009

D S V - Song of the Day (Μη μ' Αγγίζεις)...



Επιτέλους μετά από πολλές Αναβολές, βάζω και το τραγούδι που εδώ και πολύ καιρό ήθελα να Αναρτήσω...

Το εμπνεύστηκα όταν η Γνωστή Eleni V. μου είπε το Ιστορικό " Δεν περίμενα από εσένα να βάλεις Βίντεο της Θάνου"... και προχθές είπα ..... " Πρέπει να το βάλω " ....όταν μία Νέα FB-Friend σε μία Ανάρτησή μου με τους Active Member μου είπε... " Δημητράκη μας .... Μας Μπέρδεψες... " !!!

Ok, τα περισσότερα Video που βάζω είναι από "Έντεχνη" Μουσική.... Π.χ. Ο Αλκίνοος άνετα θα μπορούσε να πάρει δικαιώματα από το Blog μου αφού έχω βάλει καμιά 20αριά τραγούδια του.... Λατρεμένος !!!





Κατσιμίχα, Αρβανιτάκη, αλλά και U2, Deep Purple, Kings of Leon, Robbie Williams κ.α συμπληρώνουν το Ακουστικό μου Puzzle...

Οι Παλιότεροι όμως γνωρίζεται ότι αυτοί που είναι μέσα στην Ψυχή μου, είναι οι Σκληροπυρηνικοί Αρτέμης - Ευθύμης !!!. Κατά καιρούς έχω βάλει όλα τους τα τραγούδια και τους Καταπληκτικούς Στίχους τους. Είναι για μένα όπως λέει ένα Άλλο εξωγήινο Όμορφο Πλάσμα... για την Μαλβίνα.... " σκοτώνω αν μου τη θίξουν! ". Έτσι και εγώ αν κάποιος τους θίξει χωρίς να τους Μελετήσει πρώτα την Γ@μησε !!!.... Αν τους ακούσει, και έχει τεκμηριωμένη Άποψη, και ασκήσει καλοπροαίρετη Κριτική τότε Μάλιστα !!! Να τον Ακούσω....

Άρα λοιπόν παρόλο που Σαρανταρίζω το αίμα μου συνεχίζει όχι μόνο να βράζει αλλά να κοχλάζει... Θυμάμαι που έλεγα πέρυσι τον Δεκέμβριο στους Μαθητές μου.... " Γιατί ήρθατε στο Μάθημα και δεν πήγατε στην Πορεία ??? ". Και ένα άλλο Επαναστατικό Ζουζούνι με πείραζε λέγοντας " Γιατί δεν έρχεστε Μαζί μας να μας στηρίξετε Κιόλας ??? ". Και της Απαντούσα ότι " Άσε που δεν μπορώ να τρέξω με την Ηλικία που έχω και τα κιλά που έχω πάρει τα τελευταία Χρόνια (Γεράματα - Γεράματα), αλλά εγώ τα Χιλιόμετρα που ήταν να κάνω τα έχω Περπατήσει στην Πατησίων Χρόνια τώρα. Τώρα έχω βρει έναν Άλλο τρόπο να Αντιστέκομαι (Blog) "....

Πόσες φορές αυτό το Επαναστατικό Ζουζούνι δεν ερχόταν με ένα Γλυκό Μειδίαμα να μου ζητήσει "Τάχα" την άδειά μου για να πάει στην Πορεία για τον Αδικοχαμένο ΑΛΕΞΗ... " Εννοείται της έλεγα... Είσαι ακόμα Εδώ ??? " και με ένα γρήγορο τρέξιμο που φανέρωνε έντονη Προσμονή για Φωνή, Αντίσταση και Διαμαρτυρία.... έβγαινε από την Αίθουσα !!!

Δεν ξέρω πως με έχετε καταλάβει, οι Παλιότεροι του Blog με έχουν καταλάβει καλά, αλλά οι καινούριο ίσως με έχουν για ένα ήσυχο απαλοβουτυροαναθρεμμένο Μεσήλικα που κάθεται και Γράφει για να γεμίσει τις Σκοτωμένες Ώρες του.

Τσου και ξανά ΤΣΟΥ !!! Είμαι ένα οργισμένο Νιάτο που μπορεί να τα κάνει όλα Λαμπόγυαλο αν διαπιστώσει ότι τον Αδικούν, τον Εκμεταλεύονται και Καταπατούν τις Ιδέες του και Κυρίως το πιο Πολύτιμο Αγαθό του την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ !!!. Τότε Αυτό το ήσυχο Παιδί Αφηνιάζει και γίνεται ένα Μανιακός που ψάχνει Ανοιχτό Χώρο να Καταλαγιάζει τον Ορμητικό Θυμό του ( Κάντε Χώρο για τον Μανιακό - Αρτέμης / Ευθύμης ... Κλικ Εδώ... )

Απλά είμαι πολύ Φιλήσυχος όταν δεν με πειράζουν, όταν δεν με θίγουν, όταν δεν μου τσαλακώνουν την Αξιοπρέπεια.... και όταν με αφήνουν Η Σ Υ Χ Ο ... στις Εξωγήινες (γι' Αυτούς) Σκέψεις Μου... Τότε είμαι Προβατάκι.... Αλλά προκαλώ όποιο Λαμόγιο Αντέχει .... να έρθει να δει πως Γρυλίζω όταν καταπατούν τα Όριά μου Κλικ Εδώ !!!

Γι' αυτό για να μην Απογοητευτείτε, πριν βγάλετε Άποψη για Εμένα ... Μπείτε στον Κόπο να διαβάσετε το Blog Μου για να με γνωρίσετε... γιατί εδώ τα λέω Όλα και Μπορεί κάποιος με μερικές μόνο αναρτήσεις να με Καταλάβει Πολύ Καλά !!!

Αν βαριέσαι Φίλε να μπεις στον Κόπο .... Ok.... αλλά μην βγάζεις Άδικα Συμπεράσματα....

Τότε μόνο ένα Πράγμα μπορείς να κάνεις ..... Ονειρέψου με μα .....................

Μ Η .. Μ' Α Γ Γ Ι Ζ Ε Ι Σ !!!!!!!!!!!!!

Αξίζει απόψε να φύγω
σε μέρες που δε ζούσα
Να θυμηθώ όσα να κάνω δε μπορούσα
Χιλιάδες σκέψεις μέσα μου βαθιά

Υπήρχαν λόγοι που δεν ήθελα να σε πιστέψω
Τις μικρές σου αφορμές να γιατρέψω
Πες ξανά πια ό,τι θες και νομίζεις
ονειρέψου με μα μη μ' αγγίζεις

Είμαι σύρμα από ρεύμα κομμένο
Σ' αγαπώ είμ' εδώ κι επιμένω
Να γκρεμίζω τα τείχη που χτίζεις
ονειρέψου με μα μη μ' αγγίζεις





Δε θέλω απόψε να φύγω σε χρόνια που δε ζούσα
Τον εαυτό μου πάντα μέσα μου κρατούσα
Γνώριμες σκέψεις λόγια μαγικά

Υπήρχαν λόγοι που δεν ήθελα να σε φοβίσω
Τη μικρή σου ενοχή να ξυπνήσω
Τώρα πες πια ό,τι θες και νομίζεις
ονειρέψου με μα μη μ' αγγίζεις

Είμαι σύρμα από ρεύμα κομμένο...


Στίχοι: Κίτρινα Ποδήλατα
Μουσική: Κίτρινα Ποδήλατα
Πρώτη εκτέλεση: Κίτρινα Ποδήλατα




Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

Δεν υπάρχουν σχόλια: