********* ********************** DSV Blog: Σχόλιο του Φίλου μου Βασίλη σε Post μου, για τον Φασισμό και την αντιμετώπισή του με την Σκληρή Μουσική!!!

Δευτέρα, Νοεμβρίου 30, 2009

Σχόλιο του Φίλου μου Βασίλη σε Post μου, για τον Φασισμό και την αντιμετώπισή του με την Σκληρή Μουσική!!!



Διόρθωση Από τον Φίλο Βασίλη... για το "κόψιμο" κάποιον λέξεων που μπορεί να μην αλλοιώνει πολύ το Νόημα... αλλά τονίζει ιδιαίτερα πολύ την Ελληνική Μετανάστευση... που όλοι οι Ελληνάρες το κάνουνε Τουμπέκα...

Σε ευχαριστώ Βασίλη... και ζητώ Συγνώμη αλλά μου πήρε πολύ χρόνο να φέρω στα μέτρα όλο το κείμενο... με Photoshop. Δεν το πήρα χαμπάρι, γιατί το Κείμενο υπάρχει αλλά δεν φαίνεται. Και το Γαμώτο είναι πως βγαίνει νόημα και με το "Κόψιμο" του Κειμένου. Ευχαριστώ και Πάλι !!!

" Φίλε μου στη φράση "ξενοφοβία που δεν την εμποδίζει να καμαρώνει" έχει κοπεί η συνέχεια, στην οποία αναφέρομαι για τα εκατομμύρια των Ελλήνων ανά την υφήλιο. Σε ευχαριστώ και πάλι για τη δημοσίευση της άποψης μου, αλλά περισσότερο σε ευχαριστώ για τα ερεθίσματα που μου προσφέρεις.
Βασίλης Καρκατσούλης "




Στίχοι: Αντώνης Μιτζέλος(Έχω την Τιμή να τον έχω Fb-Friend)
Μουσική: Τερμίτες
Πρώτη εκτέλεση: Τερμίτες


Πόσο σ' αγάπησα σκληρή μουσική
στα κάτασπρα νησιά με τα μπλε παραθύρια
στην πολιτεία την τρελλή
με το γάτο δίπλα στα σκουπίδια

Πόσο σ' αγάπησα σκληρή μουσική
σ' αστερισμούς και σε λευκά ταξίδια
παρέα με τους πέλαγους
κι απ' την πείνα έτρωγα κεραμμύδια

Σαν κάτι να κυλάει στη φλέβα
να τραγουδάς με λερωμένη τη φωνή
να βλέπεις τον κόσμο να γυρίζει
σε μιαν ακίδα από κερί

Πόσο μ' αγάπησες όμως κι εσύ
αχ σκληρή μουσική
για σένα μ' άφησε η γυναίκα μου
που 'χα μαζί της ένα παιδί






Σαν κάτι να κυλάει στη φλέβα
να τραγουδάς με λερωμένη τη φωνή
να βλέπεις τον κόσμο να γυρίζει
σε μιαν ακίδα από κερί

Γελάν οι κολλητοί μου
γελάν ειρωνικά
που γράφω τα τραγούδια μου
με λόγια ελληνικά

Μα δε με νοιάζει
δε μου καίγεται καρφί
με νοιάζει μόνο
απ' το ράδιο ν' ακουστεί

σκληρή μουσική



Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου στη φράση "ξενοφοβία που δεν την εμποδίζει να καμαρώνει" έχει κοπεί η συνέχεια, στην οποία αναφέρομαι για τα εκατομμύρια των Ελλήνων ανά την υφήλιο. Σε ευχαριστώ και πάλι για τη δημοσίευση της άποψης μου, αλλά περισσότερο σε ευχαριστώ για τα ερεθίσματα που μου προσφέρεις.
Βασίλης Καρκατσούλης

DSV είπε...

Βασίλη, η επανόρθωση Έγινε !!!

Σε Ευχαριστώ !!!