********* ********************** DSV Blog: Τσάντες - Είδη Ταξιδιού - Πορτοφόλια και Ομπρέλες... ΣΤΟ ΒΙΝΥΛΙΟ !!!

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009

Τσάντες - Είδη Ταξιδιού - Πορτοφόλια και Ομπρέλες... ΣΤΟ ΒΙΝΥΛΙΟ !!!

.
Κλικ στην Εικόνα για Μεγέθυνση...
Θυμάμαι, ήμουν 11 χρονών. Σεπτέμβριος του 1981. Ξεκίνησα τότε να κάνω Αγγλικά.

Από την 1η κιόλας Μέρα ξεχώρισα ένα Παιδί Καλοσυνάτο ... Πάντα Χαμογελαστό και πάντα έτοιμο να πει την Καλή Κουβέντα και να Βοηθήσει...

Όχι, όχι ρε Παιδιά μην μαλώνετε... Σιγά μωρέ τι σου είπε... και έσβηνε την φωτιά του Καβγά.

Με αυτό πέρασα τουλάχιστον 6 χρόνια με Γέλιο, Άγχος για τις Άλυτες ασκήσεις... και ωραία Χριστουγεννιάτικα Πάρτυ με τα όμορφα Αγγλικά Χριστουγεννιάτικα Τραγούδια.

Τα χρόνια της Disco, του Michael Jackson, των Φωτοριθμικών στην Ασημένια Μπάλα, του Breakdance στα σκαλιά του Αγ. Νικολάου... και τα χρόνια της Ξενοιασιάς... του Παιχνιδιού, των πρώτων Ερωτικών Σκιρτημάτων... των χρόνων της Εφηβείας.... Δεκαετία του 80 !!!

Μετά Χαθήκαμε με τον Μίλτο. Εγώ πήγα στην Αθήνα για Σπουδές... έμεινα μέχρι το 2004 και ξαναβρέθηκα με τον παλιό μου Φίλο το 2006... σε μία από τις πρωινές μου Βόλτες στον Βόλο.

Ήθελα ένα σακίδιο, για να βάζω και το Laptop και να το παίρνω μαζί μου, όταν πάω για Καφέ. Ε, σε ποιον άλλον να πάω παρά στο Καλύτερο Μαγαζί στο Βόλο, με την Καλύτερη Ποικιλία, στις Καλύτερες Τιμές.

Αλήθεια σας λέω δεν ήξερα ποια να πρωτοδιαλέξω. Έφυγα με 1 εκείνη την μέρα... και σε 15 μέρες πήρα ακόμη 4. Μία ακόμη ίδια για μένα για το γυμναστήριο, 2 για τις Ανηψιές μου και 1 ακόμα σε στυλ Μπανάνα που δένει στο πόδι για την Μηχανή και το Ποδήλατο.

Η Αλήθεια είναι ότι έχω τρέλα με τα Αξεσουάρ και ιδιαίτερα με τα σακίδια... (πρέπει να έχω χωρίς υπερβολή πάνω από 50 στο σπίτι μου... και λίγα σας λέω), που κάθε χρόνο δίνω 4 - 5 για να πάρω Καινούρια.

Το Σακίδιο που μου έχει δώσει ο Μίλτος το έχω ένα Χρόνο Συνέχεια στην Πλάτη μου με τέτοιο βάρος που και το πιο Ανθεκτικό Σακίδιο θα τα έφτυνε... και Αυτό το πήρα και κάτω από 20 € ... βέβαια σε τιμή Κόστους .. που μέχρι που πήγα να φύγω από ντροπή όταν την Αγόραζα...

Καταπληκτική Ποιότητα... και φοβερή Κατασκευή !!!

Άρα αν βρεθείτε στον Βόλο, και θέλετε Τσάντες - Είδη Ταξιδιού - Πορτοφόλια και Ομπρέλες... αλλά και ένα σωρό άλλα Αξεσουάρ... Κατευθείαν στο ....

" ΒΙΝΥΛΙΟ " ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΡΜΟΥ.... (ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ) .......

ΚΑΙ Ο ΜΙΛΤΟΣ ΣΙΜΩΤΑΣ.... ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΗΠΥΡΕΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ.... ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ...

ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ή ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ BLOG ΜΟΥ........

..... ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ !!!




Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

Δεν υπάρχουν σχόλια: