********* ********************** DSV Blog: Πες μου, πες μου αν θέλεις τι φοβάσαι στις γιορτές....

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2009

Πες μου, πες μου αν θέλεις τι φοβάσαι στις γιορτές....




Τώρα που έρχονται οι Γιορτές που τις Φοβάμαι...

Εκείνες συνέχεια εμφανίζονται να μου πουν Χρόνια Πολλά...

Εκείνες ... Πολλές " Εκείνη " Μαζί...

Εδώ δεν Αντέχω την Μία... Θα Αντέξω τις Πολλές ???

Γι' Αυτό .... Μόνο Για Κείνη μην μου λες....






Την Άλλη όμως ... αυτή που ξεχωρίζει για την Καρδιά και το Μυαλό ... Αυτή που μόνο Αγαπάει... που Δίνει... που Απλώνει το χέρι με Χαμόγελο..............

ΘΕΛΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΑΥΤΗ !!!!!!



Αν έρθεις απ'το σπίτι τα χαράματα
θα έχω το κλειδί πανω στην πόρτα
Αν θέλεις θα γκρεμισουμε τα φραγματα
δυο ταχυδρόμοι που ξεχάστηκαν στη βόλτα

Πες μου, πες μου αν θέλεις τι φοβάσαι στις γιορτές

Πες μου, πες μου αν θέλεις τι φοβάσαι στις γιορτές

Μόνο για κείνη μη μου λες

Μόνο για κείνη μη μου λες
Την έχω κλείσει μες στο χθές
Την έχω κλείσει μες στο χθές
Μόνο για κείνη μη μου λες





Αν έρθεις απ' το σπίτι τα χαράματα
να πεις τις πιο καλές σου ιστορίες
αυτές που ζωντανεύουνε τ'αγάλματα
και κατεβάζουν τα ρολά στις απορίες

Πες μου, πες μου αν θέλεις
τι φοβάσαι στις γιορτές
Πες μου, πες μου αν θέλεις
τι φοβάσαι στις γιορτές
Μόνο για κείνον μη μου λες
Μόνο για κείνον μη μου λες
Μόνο για κείνον μη μου λες


Στίχοι: Μάνος Ξυδούς
Μουσική: Μάνος Ξυδούς
Πρώτη εκτέλεση: Πυξ Λαξ & Θεοδοσία Τσάτσου ( Ντουέτο )




Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

Δεν υπάρχουν σχόλια: