********* ********************** DSV Blog: WHERE YOUR IMAGINATION WILL TAKE YOU.

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 14, 2009

WHERE YOUR IMAGINATION WILL TAKE YOU.

Δεν μπορώ Κουράστηκα...

Με Εξάντλησε ο Ψεύτικος Κόσμος... που ήτανε που ήτανε... άρα φανταστείτε Πόσο Ψεύτικος είναι Πίσω από τον Τοίχο μιας Οθόνης...

Και τρελαίνομαι γαμώτο για το Internet. Το γουστάρω Πάρα Πολύ .... αλλά αφού το έχουν Καταλάβει ότι Άσχετο και Κακόβουλο έχει αυτός ο Κόσμος... είναι καιρός να φεύγουμε εμείς οι Σχετικοί...

Ίσως κάποια Στιγμή... Αν Καθαρίσουν οι Κόπροι του Αυγεία να μπορούμε να Ξαναγυρίσουμε !!!

Προχθές ο Φίλος μου ο Παύλος (Computer Expert) μου είπε ... "Πάει Φίλε την Έκανα" ... όχι δηλ. ότι ήταν και ποτέ... αλλά έστειλε και Επιστολή στους Facebookers και έκλεισε και τον Λογαριασμό !!!

Και εγώ Φίλε για τέτοιο Πράγμα Πάω... Δεν μπορώ Άλλο Κουράστηκα... Δεν Αντέχω ... Το Πάω για βαρβάτη Κατάθλιψη και Θέλω μήπως και το Προλάβω...

Σήμερα το Πρωϊ διάβασα ένα Μήνυμα στο Blog μου (που δεν θα της κάνω την Χάρη να το δημοσιεύσω) .... ακριβώς Αυτό " heyget a life first and then you will be able to speak abt others people lifes!!!! "....

Στην Αρχή το πήρα για Σουηδικά... Heyget... τι σημαίνει heyget ??? Η Μαλακισμένη Αναγνώστρια που έτρεμε σαν την Φοβισμένη Πονηρή Αλεπού ... το έγραψε τόσο γρήγορα που ούτε καν το κενό πρόλαβε να διορθώσει...

Νόμιζε η Ηλίθια ότι αν μπει μέσα ... γράψει την Κακία της και βγει γρήγορα ότι η I.P. της δεν θα καταγραφεί... Δεν κατάλαβε όμως η Ανεγκέφαλη ότι η Ώρα του μηνύματος σε αντιπαραβολή με την I.P. που καταγράφω και φανερά (στο πινακάκι πάνω δεξιά όταν μπαίνετε) καταγράφει όλες τις Κατασκοπικές Νυφίτσες...

Πόσο Ηλίθια και Μίζερη είσαι Κοπελιά ??? Πόσο .. Ε ??? Πόσο...???

Για την ώρα αυτό που θα κάνω είναι να βρω τα Στοιχεία σου... Να τα έχω έτοιμα και την Άλλη φορά θα τα Βάλω με Font 5 πάνω πάνω... για να το δεις πρώτα απ' όλα η Ίδια... για να Ηδονιστείς....

Γιατί έτσι Ηδονίζεστε εσείς οι Ανώνυμες Σχολιάστριες... Θέλετε να σας ξεμπροστιάζουν όπως νομίζετε ότι ξεμπροστιάζετε με τον Ανεγκέφαλο και όχι Κακό (δεν μπορείτε να έχετε αυτή την Χαρά) αλλά τόσο Φτηνό Τρόπο...

Δεν θα πέσω όμως από τώρα στο Επίπεδό σας... αλλά θα αφήσω να πέσετε στην Παγίδα σας Μόνες σας !!!

Anyway...

Όπως θα είδατε αυτοί που είστε στο Fb, ότι την Κάνω σιγά σιγά... Γι' αυτό μην απορείτε που σας σβήνω... σιγά σιγά θα φτάσω κάπου στους 10... και θα μείνω εκεί...

Με αυτούς που ξέρω (και πάλι όχι με σιγουριά) ότι δεν θα φάνε από τις Σάρκες μου... που θα μου δώσουν τον Ώμο τους όπως η Αγαπημένη Κατερίνα (Μακάρι και εδώ να μην κάνω Λάθος... Μακάρι Θεέ μου... Γιατί όλο έτσι λέω... και πάλι Ελεύθερη πτώση από τα σύννεφα).

Τι πλάσμα ? Τι Καρδιά ? Τι μεγαλείο Ψυχής ???

Δεν θα μπορούσε να με προσεγγίσει με άλλο τρόπο παρά διορθώνοντας (και άκομψα όπως της είπα) κάποιο από τα Συνηθισμένα Λάθη που κάνω από το Πληκτρολόγιο... το "Αι"... με "Ε"...

Ε, αυτή ίσως είναι η μόνη φίλη που θα κρατήσω από το FB... Οι άλλοι δεν είναι του FB. Είναι παλιοί φίλοι Ζωής που επικοινωνούμε Μέσα από το FB.

Ο Ντίνος και η Βιβή.. οι Λατρεμένοι μου Συμμαθητές από τα Μαγικά Χρόνια των Σπουδών, Ο Κώστας... Αγαπημένος Καθηγητής Πρότυπο πάλι από τα Χρόνια των Σπουδών... η Ελένη Ζ. που δεν μπορώ Μάλλον να γλιτώσω από την τεράστια τυραννία Αθωότητας που θα με Υποβάλει... και 5-6 Μαθήτριες και Μαθητές μου... που Έμειναν στον Χρόνο... Ο Γιώργος Εμ. με την Σκληρή Μουσική, Η Τσαχπίνα και πάντα ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΘΑΡΡΑΛΕΑ Εύη, η Gina-Nicol (Αυτές Πάνε Πακέτο) που ξέρω ότι με Αγαπάνε και ξέρουν ότι τις Αγαπάω... και 2-3 Άλλοι...

Δεν ξέρω αν ξέχασα Κάποιον... Μπορεί...

Και μπορεί να είναι και πιο Σημαντικός από αυτούς που προανέφερα...

Το λέω... για να μην λαμβάνω κάτι Μηνύματα του Στυλ " Κύριε Βαλατσέ Κάναμε κάτι Κακό και μας Σβήσατε ??? " με τον Πληθυντικό της Ειρωνείας σε Συνδυασμό με έναν Τόνο Απογοήτευσης από Απόρριψη...

Απόρριψη ??? Απόρριψη ???

Ποιος είμαι εγώ για να Απορρίψω ??? Τι είμαι ??? Ένας απλός και λιτός άνθρωπος... που θέλει να κάνει τον Κόσμο του καλύτερο για να μπορέσει να καλέσει μετά όλους μέσα να παίξουν... Κάτι σαν την NeverLand του Michal Jackson... που πιστεύω (από Πολύ καιρό τώρα) ότι θα έχω παρόμοιο Τέλος... μιας ζωής γεμάτη με Απογοητεύσεις και Πληγωμένες Καρδιές ...

Γι' αυτό το κάνω Αυτό που Κάνω... Από Άμυνα... Από Αδυναμία... Από Δειλία Ίσως (Αν βολεύει μερικούς έτσι... τους το δίνω στο πιάτο).

Δεν μπορώ Άλλο.... Μακάρι να Αντέξω... Να πάω μέχρι Τέλους... Και να σας Απαλλάξω από την Παρέα της Μιζέριας που θέλετε να με βάλετε...

Και δεν Ξέρω... Πονάω Τώρα που το Λέω... Αλλά και το ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ μου Blog ίσως έχει την ΙΔΙΑ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΦΥΓΗΣ !!!






Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

2 σχόλια:

χριστινα-φοιβη είπε...

Καταφερα και μπηκα επιτελους σημερα γιατι ειμαι και στο σπιτι και λιγο αρρωστουλα (δεν λιτωσα κι εγω) με μια ωραιοτατη φαρυγγιτιδα...
αλλα στεναχωρεθηκα με αυτα που διαβασα.
Δεν πιστευω να κανεις τη χαρη σε μερικους ανεγκεφαλους ή εστω και πολλους, να τους αφησεις να σε επηρεασουν και να σου χαλασουν αυτο που αγαπας τοσο πολυ. κοψτους ολους οσους σε ενοχλουν ακομα κι εμενα αλλα μην σταματας να κανεις αυτο που σου αρεσει για κανενα λογο!
φιλια δημητρουλη, ελπιζω να τα πουμε συντομα!

DSV είπε...

Ίσως για 1η φορά στην Ζωή σου ... που Μίλησες σαν Χριστίνα και όχι σαν Φοίβη !!!

ελπιζω να τα πουμε συντομα!