********* ********************** DSV Blog: The Story... of True... True... True... LOVE !!!

Κυριακή, Ιανουαρίου 03, 2010

The Story... of True... True... True... LOVE !!!


Την Ταινία την Ξαναθυμήθηκα σήμερα γιατί ετοιμάζω το Αφιέρωμα για τις 300 Αναρτήσεις (293 μέχρι Σήμερα) και θα βάλω την Μουσική της Ταινίας (Μάλλον) την οποία την Θεωρώ το πιο ωραίο Sountrack που έχει παιχτεί σε Ταινία...

Έκοψα από την Ταινία μία Σκηνή για να δείξω πως είναι Πραγματικά (και κατά την Δική μου Άποψη) η Πραγματική Αγάπη...

Όχι " Μείνε ... σε χρειάζομαι "... αλλά " Φύγε για να σωθείς "... !!! Όχι " Τι θα γίνει αν Ένας από τους δύο μας Πεθάνει "... αλλά " Ας ζήσεις ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΓΩ. Έστω ο Ένας από τους Δύο μας Τουλάχιστον θα διαφυλάξει ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ " !!!!!!




Όχι " Γεια σου Αγάπη μου ".... αλλά " Κάποια Στιγμή, Όπου και να Είσαι, Όσο και Χρόνο να Πάρει... ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ " !!!





Υπάρχει και μια άλλη Σκηνή Απόλυτης Αγάπης και όχι των δύο Αγαπημένων... Αλλά θα την βάλω Άλλη μέρα. Εκεί Φαίνεται για μένα η Απόλυτη Ανυστερόβουλη Αγάπη... Αν κάποιος που έχει Δει την Ταινία (Όσοι δεν την έχετε Δει ... σας την Συστήνω Ανεπιφύλακτα) μπορεί να Έχει καταλάβει σε ποια Σκηνή Αναφέρομαι. Αν την Μαντέψει... ας μου στείλει Μήνυμα. Θα ήθελα πολύ να την Σχολιάσω Μαζί του... και να γράψω και το Σχόλιό του στην Ανάρτησή μου.







Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: