********* ********************** DSV Blog: Άλλη μια φορά, Άλλη μια φορά, Άλλη μια φορά, δεν Έχω...

Τρίτη, Ιανουαρίου 19, 2010

Άλλη μια φορά, Άλλη μια φορά, Άλλη μια φορά, δεν Έχω...

Το έχω νιώσει πολλές φορές...

Δεν μου βγαίνει Λέξη. Συνήθως συνδέεται με Πρόβλημα Υγείας που περνάω και τώρα. Όταν το σώμα είναι Αδύνατο... ακολουθεί και το Μυαλό. Πολλές φορές γίνεται και το ανάποδο. Τώρα νιώθω ότι συμβαίνουν και τα 2... αλλά δεν ξέρω σε ποιο βαθμό το ένα επηρεάζει το άλλο. Το Υποσυνείδητο βοηθάει πάρα πολύ σ' αυτό.

Ας ελπίσουμε ότι, όταν θα φύγει η Ιγμορίτιδα θα έρθει και το Πνεύμα. Νιώθω Απαίσια... Το Συχαίνομαι αυτό το συναίσθημα της Ακαμψίας... !!!

Στο ίδιο Mood ήμουνα όταν ήθελα να ξαναβάλω αυτό το Τραγούδι, αλλά το ανέβαλα. Τώρα το βάζω. Φοβερό κομμάτι... που σε ταξιδεύει....




Φέρε μου κάτι από αυτό το Ταξίδι...

Όχι Άλλη φορά... Όχι Άλλη φορά... Όχι Άλλη φορά... Όχι Άλλη φορά... Όχι Άλλη φοράααααααααααααα...





Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: