********* ********************** DSV Blog: Μέσα σε 2 Εβδομάδες... έφτασε τις 200 Προβολές !!!

Δευτέρα, Ιανουαρίου 11, 2010

Μέσα σε 2 Εβδομάδες... έφτασε τις 200 Προβολές !!!



Αυτό το Βίντεο μου το Ζήτησε μια Φίλη μου ... και της το Χάρισα στην Γιορτή της, Αντί για Χρόνια Πολλά.......

Σήμερα, μόλις σε 2 Εβδομάδες, έπιασε τις 200 Views και είναι το Νο 1 Βίντεό μου. Γι' αυτό λοιπόν το Ξαναβάζω !!!

Ξέρω ότι είναι από το Τραγούδι η Ζήτηση ... και δεν είναι από τον Δημιουργό... αλλά να μην το Χαρώ και Εγώ Λίγο ???

(Έχει Απόλυτη Σχέση και με την Προηγούμενη Ανάρτηση...)




Καρδιά μου καημένη

Στίχοι: Παραδοσιακό
Μουσική: Παραδοσιακό
Πρώτη εκτέλεση: Βούλα Πάλλα
Άλλες ερμηνείες: Ελευθερία Αρβανιτάκη


Καρδιά μου καημένη
πώς βαστάς και δε ραγίζεις
στον ψεύτη ντουνιά
τόση απονιά που αντικρίζεις

Ησυχία και χαρά μέσα στη ζωή
δεν έχω νιώσει
και μι' αγάπη ακόμα που 'χα πιστέψει
μ' έχει πληγώσει

Δε με πόνεσε κανείς
δε με πόνεσε κανείς
ούτε στιγμή μες στη ζωή μου
μες στους δρόμους ξαφνικά
κάποιο πρωί
θα βγει η ψυχή μου

Καρδιά μου καημένη
πώς βαστάς και δε ραγίζεις
στον ψεύτη ντουνιά
τόση απονιά που αντικρίζεις



Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

Δεν υπάρχουν σχόλια: