********* ********************** DSV Blog: Για τους 100 Fb-Friends μου... Να 'χα 100 Καρδιές !!!

Τρίτη, Ιουλίου 27, 2010

Για τους 100 Fb-Friends μου... Να 'χα 100 Καρδιές !!!

Μετά από αμέτρητα Delete... για να βγω από το Fb που με είχε απογοητεύσει... το πήρα αλλιώς.

Έφτασα στους 10 Fb_friends... και πολύ σιγά και προσεκτικά φτάσανε 100. Όπως έχω πει και σε μια άλλη Ανάρτηση, Αν δεν έκανα Ignore & Delete, γιατί θέλω Ποιότητα και όχι Ποσότητα... θα είχα γύρω στους 1.500.

Νομίζω τώρα ότι το έχω πάει Σωστά. Περιμένω.... όπως και η Ellina που είναι η πιο Ουσιαστική μου Fb-Friend και ήρθε πάλι από μόνη της, γιατί ήξερε ότι έκανα Delete για εκκαθάριση και όχι επειδή μου άρεσε.... αλλά έπρεπε να το κάνω σε Όλους χωρίς διακρίσεις..... να έρθουν και άλλοι Αγαπημένοι φίλοι. Όχι φίδια που το παίξανε μούρες και Ιστορίες όταν τους άπλωσα το χέρι μου... αλλά αυτοί που με εκτίμησαν πραγματικά και φερθήκανε με Σεβασμό και Πολιτισμό.

Αυτούς τους Θέλω... Άλλους ΌΧΙ !!! Αλλά θέλω να έρθουν Ελεύθερα... όταν το νιώσουν. Δεν θέλω κανέναν με το Ζόρι...

Εύχομαι από εδώ και πέρα να το πάμε καλά ... και να γίνουμε Σιγά - Σιγά... μια μεγαλύτερη Παρέα.

Όσοι Καλοί προσέλθετε !!!





Αν σας άρεσε η ανάρτηση... κάντε κοινοποίηση με το κουμπί Share. Μπορείτε να την στείλετε κατευθείαν με E-mail.... πατώντας "Share", στη συνέχεια το Φακελάκι "E-mail", και τέλος το φακελάκι στα "περισσότερα".


Bookmark and Share


Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

Δεν υπάρχουν σχόλια: