********* ********************** DSV Blog: Πες μου πόσο θα κρατήσει, ο ήλιος απ τη δύση, στο αρχιπέλαγος...

Πέμπτη, Ιουλίου 01, 2010

Πες μου πόσο θα κρατήσει, ο ήλιος απ τη δύση, στο αρχιπέλαγος...

Αυτό το τραγούδι με Μαγεύει... με Ταξιδεύει... με Αγαλλιάζει !!!

Το άκουσα αμέτρητες φορές από χθες ( τυχαία ).... και είπα να το ξαναβάλω.... για να μου θυμίζει αυτή την Ομορφιά.... που παίρνει η Ψυχή όταν το Ακούει.


" Μου μιλάς βρίσκω άγνωστες φωνές, λέξεις μυστικές....... "


Αρχιπέλαγος...

Βιαστικό βήμα, μοιάζεις με κύμα
Με χτυπάς νιώθω σαν μικρό σκαρί μες στην ταραχή
Σ' άλλη γη ξένη, η καρδιά μένει
Μου μιλάς νιώθω άγνωστες φωνές λέξεις μυστικές

Söyle aşkın yurdu nerde
gözünde sunerde sevgide ümit
söyle ne kadar sürecek
batının güneşi ufukta ışık


Φωτεινό βλέμμα, νιώθω το αίμα
Με κοιτάς βρίσκω όσα μου 'χουν πει μύθοι μαγικοί
Σ' άλλη γη ξένη, η καρδιά μένει
Μου μιλάς βρίσκω άγνωστες φωνές λέξεις μυστικές





Söyle aşkın yurdu nerde
gözünde sunerde sevgide ümit
söyle ne kadar sürecek
batının güneşi ufukta ışık

Πες μου ποια είναι η πατρίδα
Του έρωτα η ελπίδα, στα μάτια σου το φως
Πες μου πόσο θα κρατήσει
Ο ήλιος απ τη δύση, στο αρχιπέλαγος...


Στίχοι: Κώστας Μπαλαχούτης
Μουσική: Χρήστος Παπαδόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Πασχάλης Τερζής & Μαρίνα Μανωλάκου ( Ντουέτο )

Δεν υπάρχουν σχόλια: