********* ********************** DSV Blog: Ότι έκανα πριν θα αλλάξω, την Ζωή μου να ξαναφτιάξω...

Τρίτη, Ιουλίου 13, 2010

Ότι έκανα πριν θα αλλάξω, την Ζωή μου να ξαναφτιάξω...


Ωωωωωπ, καινούριο Τραγούδι από το Ναταλάκι... και εγώ δεν το έχω βάλει ???

Πως μου ξέφυγε ???

Δεν είναι η Χαρά της Ζωής ???

Ε, εντάξει μερικές φορές θα μου πείτε πάει και ως την Χαζο-Χαρά της ζωής (και συμφωνώ).... αλλά το Ναταλάκι ....... είναι πολύ Ευχάριστο !!!


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ..... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...


Στίχους δεν βρήκα. Όχι ότι θα τους έβαζα αν τους έβρισκα. Αρκείσαι στον να τους Ακούς και Μόνο.... δεν χρειάζεται και να τους Μελετάς !!!


Βρε το Ναταλάκι....... Βρε το Ναταλάκι....



Α τ ε λ ε ί ω τ ο ... !!!







Αν σας άρεσε η ανάρτηση... κάντε κοινοποίηση με το κουμπί Share. Μπορείτε να την στείλετε κατευθείαν με E-mail.... πατώντας "Share", στη συνέχεια το Φακελάκι "E-mail", και τέλος το φακελάκι στα "περισσότερα".


Bookmark and Share


Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

Δεν υπάρχουν σχόλια: