********* ********************** DSV Blog: ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.... Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΒΕΒΑΙΑ !!!

Κυριακή, Αυγούστου 15, 2010

ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.... Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΒΕΒΑΙΑ !!!


Με ποιο σκεπτικό βάζουμε τις Φωτό μας στο Facebook ??? Τι θέλουμε να πούμε ??? Πόσο έχει να κάνει με την Φιλαυτία μας ??? (Μην νομίζετε... ας είναι καλά ο Morgan Freeman και ο Brad Pitt. Εργάρα Εεεε ??? Seven !!! )
Η Συγκεκριμένη Φωτό είναι από Profile του FB. Άραγε τι θέλει να μας πει η Αθώα Παρθένα ??? Έλα σπίτι να σου φτιάξω ριζόγαλο ??? Ή φέρε και ένα Φίλο σου να το φάμε Όλοι Μαζί Παρέα ???
Θέλω να θίξω λοιπόν ότι η Φωτό του Profile μας... (κατά την γνώμη μου) δίνει κάποιο νόημα... κάποιο Στίγμα. Είτε με σκοπιμότητα ή χωρίς πιστεύω ότι δεν διαλέχτηκε τυχαία. Χωρίς πολλές φορές να το καταλάβουμε κάτι μας είπε βαθιά μέσα μας.
Προσωπικά πιστεύω ότι η Φωτό πρέπει να λέει τον Πρόλογο σε όλους τους φίλους ή μη του FB. Να είναι το 1ο " Hey Man " ή το 1ο " How you Doiiinnnn ??? " όπως έλεγε και ο Joey !!! Για μένα τουλάχιστον παίζει πολύ βασικό ρόλο. Εκτός από αυτούς που έχω κάνει FB-Friends για κάποιον συγκεκριμένο λόγο, έχω κάνει και σε 5-6 Add μόνο και μόνο επειδή με ενέπνευσε η Φωτό. Βέβαια αυτό μπορεί να το πληρώσω αργότερα γιατί το άτομο από μέσα μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικό και να μου βγει στο .... " Last Year " !!!
Η φωτό όμως είναι πολύ δύσκολο να συμβαδίζει με όλα τα σχόλια στο FB. Γιατί όταν ο άλλος λαμβάνει κάποιο μήνυμα από κάποιον το 1ο που ανεπαίσθητα μπαίνει στον Εγκέφαλό του είναι το Ύφος της φωτό του Αποστολέα. Άρα αν πει κάτι λυπηρό και είναι χαρούμενο... φαντάζει κάπως " Ειρωνικό ". Ενώ αν είναι χαρούμενο και η φωτό είναι με ύφος λύπης τότε του κόβει τη μισή Χαρά. Αλλά όπως λέει και η Μαίρη... δεν μπορούμε συνεχώς ανάλογα με το μήνυμα να αλλάζουμε φωτό. Βέβαια όχι. Γι' αυτό εγώ έβαλα μία ουδέτερη με το Logo μου !!!
Θα προσπαθήσω με μερικές φωτό και μερικά σχόλια να δείξω τι εννοώ !!!
Π.χ.....


Δεν βλέπω την Ώρα να φύγω από το Γραφείο μου .....

και να πάω να αγοράσω εκείνο το Armani που παρήγγειλα !!!

Να πάρω όμως την Mercendes ή το Cayen ???








Όχι ρε γαμώτο με Απέλυσαν.


Και τώρα τι θα κάνω με 2 παιδιά και στεγαστικό να τρέχει.


Είμαι πολύ Down !!!








Χα.... Χααααααααααααααααααα.... Κέρδισα 6άρι στο Λόττο και θα πάω στην DisneyLand !!!

Θα περάσω τέλεια Χριστούγεννα.

Τι Χαρούμενος που είμαι !!!










Αχ, δεν μπορώ να ακούω αυτές τις κιθάρες που γκαρίζουν και αυτά τα Ουρλιαχτά.

θα πάω σπίτι και θα βάλω Shopen για να ηρεμήσω.

Δεν το μπορώ αυτό το Rock !!!

Και μερικοί ακούν και Heavy Metal.

Πως Μπορούν ??? ... Πως Μπορούν ???












Καλά δεν θα πάω Σπίτι... θα του Βγάλω τα Μάτια του Άντρα μου.

Εμ, βέβαια... μην δει κανένα Τσουλί το Λιγουρεύεται !!!

Δεν του αρέσει που με Παντρεύτηκε και τρώει Ζεστό Φαγητάκι ???

Τι, επειδή είμαι Σεμνή ???

Παρθένα δεν ήθελε ???

Έτσι είμαστε εμείς στα Χωριά.

Τα τηρούμε τα Έθυμα. Και προ πάντως Τάξις και Ηθική !!!











Δεν φαίνομαι ότι Δουλεύω Ασταμάτητα στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ???

Φτιάνχω Πυρετωδώς το Καινούριο AntiVirus για να μην μπαίνουν αυτοί οι Κωλο Hacker και παραβιάζουν την Ασφάλειά μας !!!

Δεν ντρέπονται λίγο τα Τομάρια !!!

Κρίμα !!! Τι Κόσμος !!! Πολύ Λυπάμαι !!!










Αχ, τι τραβάω για να κάνω μία τίμια δουλειά και το παιδί μου να περπατάει με το κούτελο Ψηλά !!!

Μπορεί να παίρνω λίγα αλλά δεν κάθομαι σε κανένα Αφεντικό. Παραμένω Σεμνή και Χαμηλοβλεπούσα !!!

Νομίζει ότι θα με Μπανίζει και εγώ θα κάθομαι ??? Αμ, δε !!!






Πρέπει να καταλάβατε τι Εννοώ .... Οι εικόνες με το κείμενο που συνοδεύουν πρέπει να ταιριάζουν για να αποδίδουν αυτά που εκείνη την ώρα αισθανόμαστε και θέλουμε να πούμε. Μερικοί, ιδίως Γυναίκες, αλλάζουν συχνά Φωτό και όταν είναι νέες φίλες, αναρωτιέμαι " Ποια είναι Αυτή ??? Πότε την Έκανα Φίλη ??? ". Η συνεχόμενη αλλαγή Profile Φώτο μπερδεύει.

Και επειδή, όπως λέει και η Μαίρη, δεν μπορούμε να αλλάζουμε συνέχεια ανάλογα με το σχόλιο που θέλουμε να κάνουμε ή γενικότερα με ότι θέλουμε να πούμε.... καλό είναι να διαλέξουμε μια Ουδέτερη που να μας εκφράζει και να ταιριάζει με την Ψυχή μας !!!


ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΥΦΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΙΣ ΛΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΝΤΑΚΟΣΑΡΙΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ???

ΑΑΑΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!















Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

Δεν υπάρχουν σχόλια: