********* ********************** DSV Blog: Ίσως για μας να 'ταν γραφτό, στον ουρανό δάκρυα δίχως τέλος...

Κυριακή, Αυγούστου 29, 2010

Ίσως για μας να 'ταν γραφτό, στον ουρανό δάκρυα δίχως τέλος...

Με αυτή την Κοπέλα όλα γίνονται έτσι... απρόβλεπτα και γρήγορα...

Πως αλλιώς θα μπορούσε άλλωστε εκεί μακριά που μας έχει Ξεχάσει (Ψιλομπηχτή)...

Ε, την έχει λίγο την Ορμόνη της λήθης, αλλά πλέον έχω μάθει να ζω με αυτή χωρίς να στεναχωριέμαι (πολύ)...

Της το είχα αφιερώσει παλιότερα... της το αφιέρωσα σήμερα σε ένα Post της, πραγματικά εντελώς τυχαία.... και είπα να το βάλω στο Blog γιατί δεν το είχα και το τραγούδι μου αρέσει πολύ...

Μου θυμίζει τα πολύ Νεανικά έως και Παιδικά μου χρόνια... Έχει πολύ ωραία μελωδία και πολύ εκφραστικούς στίχους...

Αφιερωμένο Βασικά σε Όσους τους έχουν Ξεχάσει... σε όσους Ξεχνούν, και σε όσους Αναγκάζονται να Ξεχνούν.... Για τους τελευταίους, απλά δείξτε λίγη Κατανόηση.....


Ξέρω από τώρα, ότι θα Αγγίξει Πολλούς αυτή η Ανάρτηση.... Τόσο ώστε μερικούς θα τους Κόψει κιόλας !!!





Με ξέχασες

Στίχοι: Λευτέρης Κογκαλίδης
Μουσική: Beretta
Πρώτη εκτέλεση: Up Tight

Με ξέχασες και φεύγεις μακριά
με ξέχασες μου παίρνεις την καρδιά,
εσύ γελάς κι εγώ θα κλαίω πικρά
κάθε μέρα-κάθε μέρα που θα λείπεις
κάθε μέρα-κάθε μέρα θα κλαίω πιο πολύ,
λύση δε είν' αυτή.

Με ξέχασες τ' αστέρια δεν μιλούν
με ξέχασες κι οι νύχτες μου σιωπούν
εσύ γελάς δεν ξέρεις ν' αγαπάς,
κάθε-κάθε ώρα θα κλαίω πιο πολύ
λύση δε είν' αυτή.

Τι να 'ν' κι αυτό,
τόσο που μου έκανες κακό,
ίσως για μας να 'ταν γραφτό
στον ουρανό δάκρυα δίχως τέλος.


Αν σας άρεσε η ανάρτηση... κάντε κοινοποίηση με το κουμπί Share. Μπορείτε να την στείλετε κατευθείαν με E-mail.... πατώντας "Share", στη συνέχεια το Φακελάκι "E-mail", και τέλος το φακελάκι στα "περισσότερα".


Bookmark and Share


Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

Δεν υπάρχουν σχόλια: