********* ********************** DSV Blog: Comandate tatCHopulos pEtros... give the God Damn Order !!!

Πέμπτη, Αυγούστου 05, 2010

Comandate tatCHopulos pEtros... give the God Damn Order !!!

Τι θέλει και μιλάει γαμώ το μου ... τι θέλει... Αφού θα πει κανένα Ταπ Ταπ πάλι και θα μας στείλει.

Και θα μας στείλει όχι γιατί είναι τόσο Ευφυές αυτό που λέει αλλά επειδή είναι τόσο απλό και με τέτοιο τρόπο ειπωμένο από το Status του... που προσωπικά με κάνει και λέω... " Γιατί ρε... Γ@αμ....(μην ανησυχείτε... ως ευχή το παίρνει αυτός) Τατσόπουλε... δεν τα κάνεις Αφίσες να τα κολλήσουμε σε όλη την Ελλάδα... ΓΙΑΤΙ ???

Ναι Γιατί ???

Γιατί τόσα χρόνια και εμείς (ορισμένοι και μετρημένοι) αυτά πιστεύουμε αλλά δεν μας ακούει κανένας. Τουλάχιστον Αυτός με τον Τσαμπουκά του, με το Θείο Χάρισμα που του έδωσε ο Θεός (Ναι Ναι ο Έλληνας... Ναι ο κολλητός του Άνθιμου... χαχαχαχα Σπυριά θα βγάλει), και με ότι πέρασε όλα αυτά τα χρόνια που γύρισε όλα τα Σχολεία της Ελλάδας... για να Μεταλαμπαδεύσει... έχει κατακτήσει κάποια πράγματα και περνά ο Λόγος του.

Και πολλοί από εμάς με την Τόση Δίψα μετά από όλα αυτά τα Πέτρινα Χρόνια της Αφυδάτωσης... θέλουμε να τον Ακούσουμε... να Φωνάζει.

Κάνε ρε Μαριέτα ακόμα ένα Πάρτυ στην Ακρόπολη... για να γίνει κανένας σεισμός 10 ρίχτερ.

Μόνο τότε... Όλες τις άλλες φορές... ήρεμα, νηφάλια, και με τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ τρόπο του... θα πετάξει 3 γραμμές... και το πολύ ακόμα 1 - 2 σχόλια και θα μας αφήσει να τα φτάσουμε σε λίγες ώρες 100... μερικές φορές και Μαλώνοντας !!!

Η Ανάρτησή του με το "Ταπ Ταπ" με ενέπνευσε πολύ και γι' αυτό την έκανα και στο Blog μου... υποτίθεται Ινκόγκνιτο !!!


Ίσως σήμερα επικαλούμενος τον Comandate να εισακουστώ και εγώ.


Κάνω συνέχεια το ίδιο λάθος. Απλώνω το χέρι, και κρατώντας απαλά το χέρι του Συνανθρώπου, το χαιδεύω, το γιατρεύω με κανένα βότανο... και όταν γίνει καλά... δεν περνάν μερικές μέρες... αυτό βγάζει Νύχια και με λαβώνει.

Τότε και μόνο τότε απομακρύνομαι... Γλύφω τις πληγές μου... και ΞΑΝΑ το ίδιο λάθος.

Και επειδή για να είμαστε Ειλικρινείς με εμάς τους Άντρες γίνεται από "γυναίκες" και στις Γυναίκες από "άντρες" (όπως φαντάζομαι και στην Kats...γι' αυτό λέει αυτά που λέει στο προφίλ του Blog της. Σαν να λέει ... μην με πειράζετε... κάντε βόλτες ... ευπρόσδεκτοι ... αλλά αν μου φερθείτε Π@υστικα... την Γ@μήσατε)... μόνο 1 - 2 πειρπτώσεις Γυναικών είναι που δεν την έχω πατήσει.

Μία είναι η Μ.Χ η καλή Μαθήτριά μου. Έλαβε την Αγάπη της Ανάρτησής μου χωρίς να να εκφράζεται στην συνέχεια με το θράσος (Ταπ Ταπ... αλλά Πολύ Βαρύ) των υπολοίπων που τους άπλωσα το Χέρι...

Η Μ.Χ. μου έδωσε ένα χαμόγελο ευχαρίστησης... και διακριτικά μου είπε "Ευχαριστώ Δημήτρη... Σε φιλώ... θα τα πούμε κάποια στιγμή" (ελεύθερη μετάφραση).

Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι καμία Άλλη. Όλες οι άλλες ( εξαιρώντας τις 2 τελευταίες Bloggers, που είναι Ελεύθερα Συγγραφικά Πουλιά άρα ξέρουν να προστατεύουν την Ελευθερία μου), αμέσως το γύρισαν. Για να μας αφιερώνει αυτός Ανάρτηση μας Γουστάρει. Και να η Μύτη στο Ταβάνι.

Ναι, για να σας αφιερώσω Ανάρτηση σας Γουστάρω (μέχρι εκείνη την στιγμή τουλάχιστον. Κάτι θα ακουμπήσατε στην Ψυχή μου... κάτι στην Καρδιά μου... και σας Τίμησα με τον δικό μου τρόπο καλώντας σας στο Σπίτι μου (Blog)...

Δεν είπα ποτέ όμως ότι μετά γίνομαι Σκλαβάκι σας... και δέχομαι το Σκάσε !!! Δεν το δέχτηκα ποτέ το Σκάσε... ούτε την Ασέβεια... ούτε το Τουπέ ούτε το ΓΚΟΜΕΝΙΑΣΜΑ... που επειδή σας είπαμε ότι π.χ. έχετε Όμορφο χαμόγελο... μας βάζετε και ένα λουρί και μας τραβάτε.

Έτσι το κατάλαβα το "Ταπ Ταπ" του Πέτρου... και αντιλαμβάνομαι ότι αν ήμουνα στην Θέση του (Εκατοντάδες περισσότερες περιπτώσεις από τις δικές μου) θα είχα καταθέσει προ πολλού τα Όπλα (όπως δήλωσε προχθές ο ίδιος).

Πως Αντέχει ??? Θαυμάζω Πάμπολλες φορές την τεράστια Υπομονή του για να εξηγεί σε κάποια που διάβασε το Status και δεν κατάλαβε τίποτα... ή αντί για Μανάδες.... είδε Μάναδες... Καλά, άντε να βγάλεις άκρη εκεί. Κι' όμως Αυτός εκεί το χέρι απλωμένο, και ξανακάθεται στην καρέκλα... για να συνεχίσει η Ψυχανάλυση.... Πως Αντέχει ???

Τέτοια Σεμινάρια θέλω Εγώ... αλλά ξέρω ότι αυτά δεν μαθαίνονται αλλά κατακτιούνται. Και ξέρω ότι δίπλα του τόσο καιρό έχω αυξήσει Πάρα Πολύ τις Αντοχές μου... αλλά

ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.... ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΕΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΔΙΑ !!!

ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΡΩΩ ΠΟΛΛΑ DELETE. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ... ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΦΑΩ... ΠΑΡΑ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΟΥΝΕ ΠΑΛΙ ΡΟΒΕΣΠΙΕΡΟ... κλικ

Υ.Γ. ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΤΙΜΩ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΜΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΑΙΟΣ... ΗΔΗ ΕΧΩ ΘΥΜΗΘΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΝ EVI KAR ΚΟΛΛΗΤΗ ΤΗΣ Μ.Χ. ( 2 ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΔΑ).... ΠΟΥ ΦΕΡΘΗΚΑΝΕ ΑΨΟΓΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΛΑΤΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ...

ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ

ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΔΙΚΗΣΑ !!!



Στίχοι: B.D Foxmoor
Μουσική: Active Member
Πρώτη εκτέλεση: Active Member

Κάνε μου τη Χάρη...


Όταν ανοίγεις την καρδιά σου κράτα ρε και λίγο αβάντα
όλα τον κόπο δεν αξίζουν το ίδιο πάντα
μην ξεγελιέσαι και σε παίρνουν χαμπάρι με την πρώτη
μπορεί η τύχη να σου χρωστάει έναν προδότη.
Ή ακόμα ένα φίδι με την γλώσσα ποτισμένη
με φαρμάκι που αντέχει στον καιρό δεν ξεθυμαίνει
μην το χαϊδεύεις λοιπόν κι όταν άκακο σου μοιάζει
κάνε το πρώτος να τρομάζει
Τι έχεις να χάσεις το καλό ή το κακό
έτσι κι αλλιώς θα σε δαγκώσει όταν σε βρει βολικό
θα τυλιχτεί απ' το λαιμό σου
θ' αλλάξει δέρμα να ξαλαφρώσει απ' τον καημό σου
Σ' αυτά τα μέρη από παλιά μας ζώνουν τα φίδια
δε βρήκα ούτε ένα ρε να κουβαλάει πάνω του αρχίδια
δε βρήκα ούτε ένα να τελειώνει μοναχό του
πάντα κάποιος θα υπήρχε που γελούσε στο χαμό του
Σύνδρομο της κατοχής ή μετάλλαξη εποχής
που οι ρουφιάνοι τώρα είναι άνευ ενοχής
έχουν κώδικα κοινό ίδιο λάκκο για φωλιά
κι από κει που δαγκωνόντουσαν ν' αλλάζουν φιλιά
Ζευγαρώνουν με καμάρι και φωνάζουν δυνατά
είναι κάτι που γνωρίζουν καλά τα ερπετά
δεν τα ξέρω εγώ αυτά και πάρτε το χαμπάρι
όποιος προδώσει μια φορά θα μου χρωστάει και μια χάρη





Όσα σου έταξα λοιπόν να τα θυμάσαι καλά
κι όταν θα σέρνεσαι όπως λέει κι η κατάρα χαμηλά
να 'χεις το νου σου άμα ταιριάξει το φαρμάκι θα σου βγάλω
και να το πιεις με το ζόρι θα σε βάλω
Θα θέλει το κορμί σου την ψυχή σου ν' αδειάσει
κι ένα θάνατο αργό να σου ταιριάζει
θα θέλει την ντροπή σου λάφυρο για τη ζωή σου
κι όταν θέλουν οι τύψεις θα ξεδιψάνε στην πληγή σου
Γι' αυτό σου λέω κράτα το μάτι ανοιχτό όταν κοιμάσαι
μια νύχτα σαν κι αυτή θα 'ρθω που θα φοβάσαι
να σου τυλίξω το λαιμό με λίγη λάσπη απ' το βάλτο
μας περισσεύει το κακό εκεί κάτω
Μας περισσεύουν κι οι μύθοι αλλά απ' αυτό δε σου χαρίζω
σου 'χα φτιάξει ένα ψέμα τώρα πίσω δε γυρίζω
θα μείνω εδώ κι όσο καιρό και να μου πάρει,
θα περιμένω γι' αυτό κάνε μου τη χάρη.

Γιατί όπως λέει κι ο σοφός
όταν του ήλιου βγει το φως
το φίδι άσε μονάχο να συρθεί
μη το βοηθάς να σηκωθεί.

Τι ωραία η προδοσία σου 'χει φτιάξει ευλυγισία
για να σου δίνουν οι χαμένοι σημασία
σου ζωγράφισε κι ένα χαμόγελο στο στόμα
σού 'φτιαξε μάσκα αφού κατούρησε στο χώμα
Σ' άλλαξε τη μιλιά κι έδωσε στα πουλιά
για να μιλάνε όσο πετάνε την παλιά
να λένε όποιος την είδε σε μια νύχτα παλικάρι
ότι είμαι εδώ και μου χρωστάει και μια χάρη.

Κάνε μου τη χάρη, όσα σου έταξα να τα θυμάσαι.
Κάνε μου τη χάρη με το ένα μάτι ανοιχτό να κοιμάσαι.
Κάνε μου τη χάρη να μιλάς δυνατά όταν φοβάσαι.
Κάνε μου τη χάρη, για να σ' ακούω απ' όπου και να'σαι.





Αν σας άρεσε η ανάρτηση... κάντε κοινοποίηση με το κουμπί Share. Μπορείτε να την στείλετε κατευθείαν με E-mail.... πατώντας "Share", στη συνέχεια το Φακελάκι "E-mail", και τέλος το φακελάκι στα "περισσότερα".


Bookmark and Share


Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

Δεν υπάρχουν σχόλια: