********* ********************** DSV Blog: ΜπλογκαριΣμένες Καταθέσεις... του DSV...

Δευτέρα, Αυγούστου 09, 2010

ΜπλογκαριΣμένες Καταθέσεις... του DSV...

Ξέρετε πως ξεκίνησε το Blog ?

Από την Ανάγκη να με μάθουν και άλλοι Άνθρωποι... πέρα από την Επαγγελματική Ζούγκλα του Βόλου...

Στην Αρχή λοιπόν ξεκίνησε με ένα πρόχειρο Βιογραφικό... και στην συνέχεια Εξελίχτηκε.

Χρόνια τώρα μου λέγαν οι Φίλοι μου. Πήγαινε Σκούφε (αυτό είναι Ισόπουλος Style) να τα κατοχυρώσεις γιατί θα τα δεις να στα τραγουδάει κανένας Σκυλάς και μετά δεν θα μπορείς να κάνεις τίποτα.

Σιγά μην πάω... Αυτά ήταν και είναι προσωπικές καταθέσεις ψυχής που τα έγραψα για να νιώσω καλύτερα. Τώρα αν κάποιος τα μελοποιούσε ακόμα καλύτερα. Κάποιο Φεγγάρι ένα Παληκάρι είχε κάνει μια καλή 1η δουλειά αλλά έμεινε Εκεί.

Άντε να σε δω Συμμαθητή ... που μου έταξες να τα μελοποιήσεις. Ναι Διβάναρε για σένα το λέω....

Κοιτάξτε τι μου έγραψε ο Παπάρας... "Βαλατσέ, αν αυτά τα ποιήματα δεν είναι κλεμμένα από τον Καρυωτάκη και δεν μας πάνε φυλακή... να μελοποιήσω κανένα ?"...

Έχει χιούμορ η Κουφάλα... Πολύ ωραίος πλάγιος τρόπος για να δηλώσει ότι του αρέσουν. Είχε δει μερικά... αλλά από το 2004 και μετά... μόνο στο τηλέφωνο.... και το δηλώνω ΟΤΙ ΦΤΑΕΙ ΑΥΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣ... Ακόμα εκείνον τον Καφέ στην Μινέρβα. 5 Χρόνια τον Ανακατεύουμε... Είπε φέτος (σε λίγες μέρες δηλαδή... Σίγουρα).

Πρόσεχε, εκτέθηκες σε τόσο κόσμο... και ευτυχώς πλέον με κλικάρουν αρκετοί. Παρόλο που είναι καλοκαίρι και έχει ερημώσει το Ιντερνετ έχω καμιά 300αριά κλικ. Πολύ Ευχαριστημένος Είμαι !!!

Οπότε κανόνισε Μαλάκα να μην με ξαναπάρεις !!!


Έτσι λοιπόν, επειδή δεν θα πήγαινα ποτέ να τα κατοχυρώσω, έφτιαξα το 2ο κατα σειρά Blog " D S V... "POEMS"
Dimitris Sokratous Valatsos.........20 χρόνια,..... περίπου ποιήματα....
", τουλάχιστον για να έχω αφήσει και εγώ τα Ίχνη που θα δείχνουν ότι το 2006 τον Μάρτιο, καταχωρήθηκαν στην http//.... τα τάδε κείμενα...


Και ας μου τα πάρει τώρα κάποιος. Υπάρχει η Google και είναι τεράστια, και Πάντα με τον Αδύναμο Blogger για να αποδείξει στα Δικαστήρια... την Πηγή και την Ταυτότητα...

Ά, ρε Google μας άλλαξες την Ζωή !!!


Έτσι λοιπόν εδώ και κανένα χρόνο που άρχισα να περνάω τις 300 Αναρτήσεις... και να βλέπω ότι έχουν τέτοια Αποδοχή που ούτε στα πιο τρελά μου Όνειρα δεν περίμενα, μου γεννήθηκε η επιθυμία (και το κατοχυρώνω σήμερα με την Ανάρτηση αυτή) για την έκδοση ενός Βιβλίου με τις πιο καλές μου Αναρτήσεις, και αυτές που μπορούν να μεταφερθούν στο Χαρτί.

Βέβαια θα λείπει το Βίντεο... αλλά θα γράφω και τίτλο... και Link για να το βρει κάποιος στο YouTube... Και μην σας πω ότι έχω μια πολύ καλή ιδέα στο Μυαλό μου... που Αυτόματα ο Αναγνώστης ενώ διαβάζει... θα ακούει ως Μουσικό Χαλί το Τραγούδι ....

Πως ??? Αααααα, DSV SECRET !!!


Βέβαια Εκδότη δεν έχω, αλλά δεν βιάζομαι. Όταν θα βρω κανέναν Μερακλή (Τατσόπουλε βοήθα) θα το κάνουμε.


Δεν Υπόσχομαι ότι θα βγει τελικά, αλλά Υπόσχομαι, ότι ΑΝ βγει... θα είναι έτσι φτιαγμένο και Στημένο... που δεν θα υπάρχει 2ο (όχι ως περιεχόμενο... αλλά ως στήσιμο και ιδέα)

Δεν με νοιάζει αν Πουλήσει... Δεν με Νοιάζει αν Διαβαστεί... Τα έξοδά του θέλω να βγάλει... γιατί θέλω να ζήσω για άλλη μια Φορά .... ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ !!!...

.... Τ Ο Ν ... Ε Ρ Ω Τ Α ... ! ! ! ΣΕ ΔΡΟΜΑΚΙΑ ΑΠΑΤΗΤΑ






Where the streets have no name - U2 (Έρχονται 3 Σεπτεμβρίου)

I wanna run
I want to hide
I wanna tear down the walls
That hold me inside
I wanna reach out
And touch the flame
Where the streets have no name
Ha...ha...ha...
I want to feel
Sunlight on my face
I see the dust cloud disappear
Without a trace
I want to take shelter from the poison rain
Where the streets have no name
Ho...ha...

Where the streets have no name
Where the streets have no name
We're still building
Then burning down love
Burning down love
And when I go there
I go there with you
It's all I can do

The city's aflood
And our love turns to rust
We're beaten and blown by the wind
Trampled in dust
I'll show you a place
High on a desert plain
Where the streets have no name

Where the streets have no name
Where the streets have no name
We're still building
Then burning down love
Burning down love
And when I go there
I go there with you
It's all I can do

Our love turns to rust
We're beaten and blown by the wind
Blown by the wind
Oh, and I see our love
See our love turn to rust
Oh, we're beaten and blown by the wind
Blown by the wind
Oh, when I go there
I go there with you
It's all I can do







Αν σας άρεσε η ανάρτηση... κάντε κοινοποίηση με το κουμπί Share. Μπορείτε να την στείλετε κατευθείαν με E-mail.... πατώντας "Share", στη συνέχεια το Φακελάκι "E-mail", και τέλος το φακελάκι στα "περισσότερα".


Bookmark and Share


Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

Δεν υπάρχουν σχόλια: