********* ********************** DSV Blog: I Love Natalaki... Με τρέλα όμως !!!

Τετάρτη, Αυγούστου 11, 2010

I Love Natalaki... Με τρέλα όμως !!!

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΘΑΝΑΣΗ !!!

Ξέρετε γιατί πάω τρελά το Ναταλάκι ???

Γιατί είναι ένα Όμορφο Φρέσκο κορίτσι (Θάνατος λέγεται αυτό στα Ελληνικά) που μας ήρθε από την Σερβία... μας πήρε το Skulp στα Playmate και πολύ το γούσταρα... και με την Ειλικρίνεια και Ευθύτητά της όλο και κερδίζει Έδαφος και Κοινό !!!

Το λέει Ευθαρσώς... Δεν σας πουλάω Τάχα μου Κουλτούρα... αφού δεν το χω...

Έχω Μπούτια 3μετρα, κορμί κυπαρίσσι, Βυζ@μπαλα 3xl και γενικά, κίνηση, χαρά, φρεσκάδα... και με φωνή που δεν είναι Νταλικέρη... Τραγουδάω για να σας κάνω να περάσετε καλά...

Τιιιι, είπε τίποτα άλλο τόσο Καιρό ??? Αυτό είναι αυτό Πουλάει... Στήνεται με περίσσια άνεση και θέληση στην Κάμερα στην Μύκονο, σηκώνει την ποδάρα για να μας δώσει το στριγκάκι της, που φτάνει μέχρι εκεί που δεν έφτασε ο ήλιος... και εμείς στο σπίτι Δουλειά Κανονική....

Ξέρει τι δίνει... Ξέρει ότι ο Αυνανισμός για πάρτυ της πάει Σύνεφο. Ποτέ δεν προσποιήθηκε, όπως και Ποτέ δεν παραπονέθηκε.

Στεναχωρήθηκε που δεν πήγε με την Σερβία στην Eurovision (και εγώ πάρα πολύ) και πήγε ο Γκόραν με το τραγούδι Παπάρα, με τον ΣερβοΚωστέτσο... Γιατί ??? Ήθελε Μπρέκοβιτς η Eurovision ??? Το Θερμό και Χαρωπό Ναταλάκι άνετα θα έσκιζε το Ψυχρό και Άγουρο Γερμανάκι...

Αλλά Γκάου και οι Σέρβοι. Και εμείς ??? Ακόμα πιο Γκάου.... Αλλά φοβούνται μην πατήσει θέση πιο Πάνω από τον Παππού Σάκη (Μακάρι να ήταν έτσι οι Παππούδες... αλλά Σαραντάρησε και αυτός) και από την Everything (γαμώ το κερατό μου) Βίσση... (Sorry Ντινάκο μου .... αλλά έλεος με την Απόλυτη)

Τι.... να μας το ξαναπάρει το Sulp για 2η φορά ???.... Άστην εκεί την ΚωλοΣέρβα να χτυπιέται... που θα της δώσουμε την Eurovision... Μόνο σε Αυθεντική Ελληνίδα που να το λέει και το Λουράκι πάνω !!!

Εγώ το λέω και λαλώ... Όχι μόνο το Ναταλάκι κάνει για την Eurovision... H Eurovision... είναι ΝΑΤΑΛΙ ΘΑΝΟΥ !!!

Γουστάρω λοιπόν πρωί πρωί να ξυπνάω με κέφι και φρεσκάδα... και το Ναταλάκι να μου χαμογελάει με το Νάζι της... ξέροντας ότι τόσα χρόνια τώρα, σε αντίθεση των Κυράτσων που το παίζουν Κουλτούρα και Ντίβες,.... δεν με έχει Πουλήσει στο Παραμικρό...

Σας το είπα ???


I Love Natalaki !!!!!!!!!!!!!!!








Αν σας άρεσε η ανάρτηση... κάντε κοινοποίηση με το κουμπί Share. Μπορείτε να την στείλετε κατευθείαν με E-mail.... πατώντας "Share", στη συνέχεια το Φακελάκι "E-mail", και τέλος το φακελάκι στα "περισσότερα".


Bookmark and Share


Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

Δεν υπάρχουν σχόλια: