********* ********************** DSV Blog: Δεν θέλουμε Ταπ Ταπ... Touch θέλουμε κύριε Τατς !!!

Τρίτη, Αυγούστου 03, 2010

Δεν θέλουμε Ταπ Ταπ... Touch θέλουμε κύριε Τατς !!!



Από όλες τις ασθένειες, που μόλυναν τον δύσμοιρο τόπο μας την τελευταία 30ετία, πιο μεταδοτική κι επικίνδυνη θεωρώ την ασθένεια του Ταπ-Ταπ.


Δεν εννοώ μόνο το φιλικό ή λιγότερο φιλικό χτύπημα στην πλάτη μεταξύ αγνώστων.




Εννοώ κυρίως την ψευδαίσθησή μας ότι η οικειότητα δεν κατακτάται συν τω χρόνω, αλλά λεηλατείται σε μια στιγμή.

... είπε σήμερα ο P. T.

Με τον εικονιζόμενο Κύριο (Αλλοιωμένη φωτό... στα χρώματα) έχω 45 κοινούς φίλους... οπότε πολλοί από αυτούς θα καταλάβουν τη φωτό. Και να μην καταλάβαιναν την φωτό θα καταλάβαιναν το Status... οπότε η αλλοίωση είναι για αυτούς που δεν τον έχουν Fb-Friend.

Αλλά δεν μπορεί παραπάνω... έχει κολλήσει στου 5.000 και για 2ο Profile δεν το συζητάει...

Και γιατί να το συζητήσει... για περισσότερο Ταπ Ταπ... Εδώ δεν αντέχει ούτε Εμάς... και εγώ φιρί φιρί το πάω για Delete. Και με το σημερινό (Σσσσσ μην το δει) ξέρω ότι θα πει "Βρε τον Μαλάκα τον Βαλατσό. Τόσα σεμινάρια περί Αυνανισμού έκανα... αυτός εκεί... το Χαβά του".

Δεν κάνει Delete... αλλά σε τυραννάει αλλιώς. Και όχι .... δεν έχει μία τακτική... αλλά από τα πρώτα σου σχόλια... σε έχει τσεκάρει και σε σφάζει με το Βαμβάκι. Σαν να σου λέει... " Εεεεε, έκανα τόσα χρόνια για να γίνω Συγγραφέας... εσύ γιατί βιάζεσαι να με πιάσεις. Σχολίασε εκεί... πάρε και ένα Like και άμα είσαι αρκετά έξυπνος ... θα με καταλάβεις χωρίς Ταπ Ταπ... Τι το θες το Ταπ Ταπ ??? Χαζός είσαι και δεν καταλαβαίνεις ??? "

Και όλα αυτά με το Σπαστικό μηδίαμα της φωτό !!! Ωρε πούστη μου και να ήμουνα γκόμενα.... θα μου την έδινε. Τώρα είναι κάπως καλύτερα. Όσο να 'ναι όταν με φτύνει (σιγά μην ξοδέψει σάλιο) δεν με νιάζει και πολύ γιατί δεν με πιάνει ο Αντρικός Εγωισμός...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ... ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΓΡΑΨΑ !!!


Εγώ βέβαια δεν βάζω μυαλό... και συνεχίζω τις αφιερώσεις. Εκεί να δεις Θράσος... και άν είναι και γυναίκα... Έμπλεξα. Αλλά λίγο κάνω πίσω και την ξαναπατάω. Νομίζω αν φτάσω και γίνω Στρατηγός όπως ο P. T. (που δεν το βλέπω, δεν έχω τέτοιες αυταπάτες) ούτε το κούνημα του χεριού για νεύμα δεν θα αντέχω.

Έχει τεράστια Υπομονή και μας έχει Αγκαλιάσει όλους και προσωπικά μου έχει φερθεί άψογα... ΆΨΟΓΑ !!! Άλλα με τσεκάρει συνέχεια... και το γουστάρω πολύ. Δεν ασχολείται τώρα μαζί μου... ενώ τις πρώτες ημέρες απαντούσε σε όσα μηνύματα του έστελνα... και απαντούσε άμεσα... και με περισσότερες λέξεις από τα δικά μου.

Δεν είναι δυνατόν έλεγα... Πως γίνεται αυτός ο άνθρωπος... που έχει χιλιάδες πράγματα, να διαβάσει, να γράψει, να Γυρίσει Ντοκιμαντέρ (χαχαχαχα μόνο αυτός θα μας πρήζει... τον κάρφωσα)... να μου απαντάει που ούτε καν με ξέρει.

Από την μέρα εκείνη έγινα καλύτερος και στην γραφή... και στο πλέξιμο σκέψεων και προτάσεων... γιατί εκτός από το γήπεδο που μου πρόσφερε να παίξω... Μαγικά με τον Μοναδικό δικό του τρόπο, με έμπλεκε σε μία γνωριμία και ανταλλαγή απόψεων με πάρα πολλούς και αξιόλογους Σχολιαστές...

Το καταλάβαμε κύριε Τατς... ότι δεν αντέχετε το Ταπ Ταπ, γιατί θέλετε πλέον το πραγματικό και ουσιαστικό TOUCH TOUCH (ΤΑΤΣ ΤΑΤΣ..... είδες πως ταιριάζει ???)


Εντάξει κύριε Τατς... μην μας μαλώνετε... δεν θέλουμε και........


Να κοιμηθούμε αγκαλιά

Πάλι μέτρησα τ΄αστέρια κι όμως κάποια λείπουνε
μόνο τα δικά σου χέρια δε μ΄ εγκαταλείπουνε
πώς μ΄αρέσουν τα μαλλιά σου στη βροχή να βρέχονται
τα φεγγάρια στο κορμί σου να πηγαινοέρχονται

Να κοιμηθούμε αγκαλιά να μπερδευτούν τα όνειρά μας
και στων φιλιών τη μουσική ρυθμό να δίνει η καρδιά μας
Να κοιμηθούμε αγκαλιά να μπερδευτούν τα όνειρά μας
για μια ολόκληρη ζωή να είναι η βραδιά δικιά μας





Τα φιλιά σου στο λαιμό μου μοιάζουνε με θαύματα
σαν τριαντάφυλλα που ανοίγουν πριν απ΄τα χαράματα
στων ματιών σου το γαλάζιο έριξα τα δίχτυα μου
στις δικές σου παραλίες θέλω τα ξενύχτια μου

Να κοιμηθούμε αγκαλιά να μπερδευτούν τα όνειρά μας
και στων φιλιών τη μουσική ρυθμό να δίνει η καρδιά μας
Να κοιμηθούμε αγκαλιά να μπερδευτούν τα όνειρά μας
για μια ολόκληρη ζωή να είναι η βραδιά δικιά μας



Στίχοι: Γιώργος Κλεφτογιώργος
Μουσική: Σοφία Βόσσου
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου








Αν σας άρεσε η ανάρτηση... κάντε κοινοποίηση με το κουμπί Share. Μπορείτε να την στείλετε κατευθείαν με E-mail.... πατώντας "Share", στη συνέχεια το Φακελάκι "E-mail", και τέλος το φακελάκι στα "περισσότερα".


Bookmark and Share


Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

1 σχόλιο:

Alexandros Raskolnick είπε...

Μήπως, τελικά, ο εχθρός είναι όντως η Λούμπεν ΜικροΑστική Τάξη?