********* ********************** DSV Blog: Πακετάρισμα No 2 ...

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 28, 2010

Πακετάρισμα No 2 ...

Άντε πάλι μετά από τόσα χρόνια Πακετάρισμα...

Φεύγω πάλι σήμερα για Αθήνα... με κιβώτια... βιβλία... και Υπολογιστές.

Ιδίως το τελευταίο... σηματοδοτεί Μόνιμη Μετακόμιση. Βέβαια θα έχω σύνδεση χελώνα... αλλά θα έχω όλα μου τα Αρχεία για να κάνω Δουλειές.

Μακάρι... Μακάρι να πετύχει... όχι τίποτα άλλο, αλλά για να μην ξαναπακετάρω πάλι για πίσω.



Όλο ακούω Ευχές.... " Ότι το καλύτερο "... Θα το πω όπως το νιώθω. Έχω πήξει από Ευχές... Βοήθεια χρειάζομαι. Και να σας πω π.χ. τι βοήθεια ??? Μία απλή πλύση ρούχων σε ένα πληντύριο, όπως μου έκανε ευχάριστα η Μητέρα του Κολλητού μου.

Δεν της ήταν Κόπος... αλλά για μένα ήταν μεγάλο Θέμα, που έπλενα συνέχεια στο χέρι... με μισοκαθαρίσματα.

Δεν ξέρω... ήθελα να το βγάλω. Είχα φίλους που ξέρω ότι με αγαπάνε Πραγματικά και μου λέγανε... " Μόλις τακτοποιηθείς πάρε με να βγούμε "... Τι λε ρε Μαλάκα... και πως θα τακτοποιηθώ αν δεν βάλεις κανένα χεράκι ??? Έστω... που ήπια καφέ μαζί τους πριν Τακτοποιηθώ... ήταν κάτι.

Σε τέτοιες καταστάσεις θες ακόμα και την κουβέντα του φίλου. Θα σε ξεκολλήσει από το Μπάχαλο που έχεις στο Μυαλό σου.... Έστω μια κουβέντα, Ένα τηλέφωνο από κάποιο γνωστό για μία εξυπηρέτηση... μία διεύθυνση από κάπου που θα βρεις αυτό που δεν έχεις ... αυτό που σου λείπει.

Βέβαια είναι και αυτοί που μου έχουν ευχηθεί... και δεν μπορούν να κάνουν κάτι παραπάνω από το να Ευχηθούν. Ε, δεν πειράζει... αυτοί ας μείνουν στις Ευχές.

Απλά οι Ευχές είναι σαν τα Χρόνια Πολλά... και όσοι με ξέρετε δεν τα έχω καθόλου καλά με αυτά. Σύντομα (έρχεται του Αγίου Δημητρίου) θα ξαναβάλω την περυσινή Ανάρτηση... που το εξηγούσα.

Φαντάζεστε... αυτοί που Μεγαλόπρεπα δηλώνουν Φίλοι, να έχουν εξαφανιστεί τώρα που αλλάζω Ζωή και είμαι σε κυκλώνα (όσοι έχουν κάνει μετακόμιση από το πουθενά, και μάλιστα από άλλη πόλη με καταλαβαίνουν).... και στις 26 Οκτωβρίου να με πάρουν και να μου πούνε " Έλα ρε Μαλάκα... Χρόνια Πολλά "... Γι' αυτό δεν σηκώνω τηλέφωνα σε γιορτές και γενέθλια... για να γλιτώνω από την Υποκρισία !!!

Και δεν τα λέω όλα αυτά... για να λάβω Βοήθεια. Το ξέρω ... Χρόνια Τώρα... ότι αυτοί που είναι να ΜΗΝ βοηθήσουν ΔΕΝ θα το κάνουν ΠΟΤΕ. Φαίνεται το Πραγματικό από το Ντεμέκ Θέλω... οπότε ας μην κάνουν τον Κόπο.

Απλά... έχω Θέμα με την Φιλία γι' αυτό. Την θεωρώ Υπέρτατη Αξία... γι' αυτό και την Αντιμετωπίζω Έτσι.

AnyWay....

Χθες το βράδυ λοιπόν κατά τις 12... όταν το μάτι μισοέκλεινε από την κούραση του πακεταρίσματος... ο Απόστολος Π. βάζει ένα τραγούδι με Σχόλιο " ΥΓ 3...ο γιος σε πληρη δραση...τελος..."

Το "γιος" και το SchoolWave (τον γουστάρω πολύ σαν Θεσμό, μακάρι να είχαμε τότε και Εμείς) με έκαναν να πατήσω το Play....

Τι το ήθελα ??? Το έχω ακούσει 50 φορές από εχθές.... και μέχρι το μεσημέρι που θα φύγω... νομίζω θα φτάσω τις 100...

Μου θύμισε τα νιάτα μου... όταν πρωτοΜετακόμιζα στην Αθήνα... 19 χρονών... με το Μαλλί μέχρι την Πλάτη. Και το HeadBagging να πηγαίνει Σύννεφο.

Και τελικά κατέληξα να πέσω για Ύπνο κατά τις 1:30 και από την ένταση... να κοιμηθώ κατά τις 2:30.... αλλά άξιζε τον Κόπο.

Κομματάρα... Μου θύμισε Metallica των παλιών καιρών, Megadeath... αλλά και τους Θρασάδες... Slayer !!!

Slayer ??? Για δείτε την Μπλούζα του Ντράμερ τι γράφει. Μου αρέσει πολύ αυτή η Μεταβίβαση από Γενιά σε Γενιά... Να ακούμε τα Ίδια Τραγούδα !!!

Ένιωσα πολύ Ωραία χθες το βράδυ. Ξανά 20... Πραγματικά Χτυπιόμουνα....

Και ήθελα πολύ να είμαι στην Θέση του Δημητράκη (όπως τον λέει ο Πατέρας του)... και να φωνάξω......

ΠΟΥΤ@ΝΑ ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!! ΕΤΣΙ Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤ@ΝΑ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!!!





Οι Hate παίζουν το τραγούδι ''My weakness is dead'' (μουσική & στίχοι: Hate) στη σκηνή του Schoolwave 2009 (Κυριακή 5 Ιουλίου 2009).

- Οι Hate είναι μαθητικό συγκρότημα από την Αθήνα (Αγ. Στέφανος) και παίζουν Thrash/Death metal.

- Το Schoolwave είναι φεστιβάλ μαθητικών συγκροτημάτων και πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Όσα μαθητικά συγκροτήματα ενδιαφέρονται να δηλώσουν συμμετοχή στο Schoolwave 2010 πρέπει να στείλουν αίτηση συμμετοχής και demo με δύο τραγούδια μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου 2010 (την αίτηση συμμετοχής και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο http://www.theschooligans.gr/schoolwa... ). Το 2010 θα γίνει το 1ο Schoolwave Cyprus. Όσα κυπριακά μαθητικά συγκροτήματα ενδιαφέρονται να δηλώσουν συμμετοχή μπορούν να βρουν πληροφορίες στο http://www.theschooligans.gr/schoolwa...

***************************

School band Hate (Thrash/Death metal) from Athens (Greece) plays ''My weakness is dead'' (music & lyrics by Hate) at Schoolwave Festival 2009 (July 5, 2009).

- Schoolwave is a festival for greek school bands that is held annualy at the end of every school year in Athens (Greece). Apart from the greek bands, school bands from other countries are also invited as guests. If you are in a school band and wish to be invited as a guest on Schoolwave 2010 please visit http://www.myspace.com/schoolwave for more information.



Bookmark and Share




Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

Δεν υπάρχουν σχόλια: