********* ********************** DSV Blog: Δεν έχω τίποτα να σας προτείνω και γι’ αυτό ...

Τετάρτη, Νοεμβρίου 17, 2010

Δεν έχω τίποτα να σας προτείνω και γι’ αυτό ...



Πως Ορίζεται η Ελευθερία ?

Που είναι τα Όριά της και που οι φραγμοί ???

Το πιο δύσκολο πράγμα στη Ζωή... και ποτέ δεν βιώνεται στο Απόλυτο βαθμό της...

Θέλει Αγώνες και πολλές προσπάθειες... Γι' αυτό βλέπουμε πολλούς που στερήθηκαν πολλά και έκαναν πολλές θυσίες να "Δαγκώνουν" όταν κάποιος πάει να του τη Στερήσει...

Για μένα είναι κάτι σαν Κατάρα... Δεν μπορώ. Αν νιώσω λίγο ότι χάνω την Ελευθερία μου ... Χαλάω ... Αρρωσταίνω.

Και έχω Αρχίσει κάπως έτσι να Νιώθω... Αλλά είμαι στην Αρχή...

Χρόνια τώρα... δεν αφήνω να περάσει από Εκεί... Το Κόβω Μαχαίρι.

Γι' αυτό είμαι Δύσκολος με τους Ανθρώπους... Γιατί δεν την Σέβονται.

Και είναι το πιο δύσκολο κομμάτι... Γιατί ο Παράγοντας είναι Αστάθμιστος... και τα Αποτελέσματα Απρόβλεπτα...




Είμαι Ελεύθερος - Σπυριδούλα



Bm D G Em ] 2x

Bm D
Τη σκουριασμένη άνοιξη ακόμη περιμένω
G Em
Ν’ ανθίσουν τα φαντάσματα, βουή να ξεσηκώσουν
Bm D
Ηλεκτρικές κραυγές στον Άδη ν’ αντηχήσουν
G Em
Να πάρουν σχήμα και μορφή, και να μας στοιχειώσουν

Τη μαύρη πεντατονική λεπίδα θα τραβήξω
Και κόβοντας τις φλέβες μου, χολή θα σας ποτίσω
Να πέσει αίμα στη σκηνή, ο ήχος να στεριώσει
Να γίνει θεία έμπνευση και να μας ενώσει

Bm D
Δεν έχω τίποτα για να πιστέψω
G Em
Δεν έχω κάπου να κρατηθώ
Bm D
Δεν έχω σύνθημα για να σας δώσω
G Em Bm
Δεν έχω τίποτα να σας προτείνω και γι’ αυτό

Bm
Είμ’ ελεύθερος
D
Είμ’ ελεύθερος
G
Είμ’ ελεύθερος
Em Bm
Είμ’ ελεύθερος, και γι’ αυτό
Είμ’ ελεύθερος

Στη ματαιοδοξία μας θα κάνουμε θυσία
Να ξεψυχήσουν οι θεσμοί, να πέσουν προσωπεία
Αλέκτορας τρελός, τη νύχτα θα λαλήσει
Να πάρει την κατάρα και να μας αφυπνίσει

Στους νέους εφιάλτες μας θα δώσουμε ερμηνεία
Και τα στερνά μας όνειρα θα στείλουμε εξορία
Να μείνουν μόνες οι ψυχές, φλόγες να ξεπηδήσουν
Να πάρουν τη μιζέρια μας και να την εξορκίσουν

Δεν έχω τίποτα...

Είμ’ ελεύθερος... ]2x

Δεν υπάρχουν σχόλια: