********* ********************** DSV Blog: 05/30/10

Δευτέρα, Ιουνίου 07, 2010

Κεραυνοβόλος Έρωτας μιας "Χαμένης" Ομορφιάς...

Την είχα Ερωτευτεί κεραυνοβόλα από το 1ο επεισόδιο του Καρυωτάκη. Τόσο πολύ που έγραψα την 1η μου ανάρτηση βασισμένη στον Ρόλο της. Κλικ Εδώ...

Βέβαια ο χαρακτήρας της Πολυδούρη ήταν που με είχε καθηλώσει αλλά και η δικιά της Ομορφιά που έβγαινε μέσα από τα μελαγχολικά της μάτια.

Είχα γράψει για το ανήσυχο πνεύμα της Πολυδούρη... για την αντισυμβατικότητά της, τον τρόπο που σκεφτόταν και την Ερωτική της σχέση της με τις Ιδέες και Αξίες της Ζωής.

Η Μαρία Κίτσου έβγαζε όλα αυτά τα ιδιώματα τόσο χαρακτηριστικά που σου έδινε την εντύπωση ότι είναι έτσι.... όπως ακριβώς ο ρόλος. Τόσο πολύ τον βίωνε.... τόσο πολύ ρεαλιστικά απέδιδε όλον τον συναισθηματισμό.

Δεν ξέρω με ποια ακριβώς ήμουνα Ερωτευμένος. Με την Πολυδούρη... ή με την Κίτσου ? Πραγματικά δεν ήξερα. Απλά - σκεφτόμουνα - μου αρέσει τόσο πολύ επειδή εκφράζει και αποδίδει υποκριτικά όλον αυτόν τον ρομαντισμό και την ποιητική ιδιοσυγκρασία μιας Γυναίκας μιας Άλλης Εποχής. Μιας χαμένης Ομορφιάς που στις μέρες μας... "Δεν υπάρχει".

Ήμουνα μπερδεμένος... και χθες, μετά από κάποιο επεισόδιο του 3ου Νόμου που είχε σε επανάληψη πριν μερικές μέρες, την ξαναθυμήθηκα. Μου άρεσε πολύ..... και έτσι όπως ήταν με ρούχα της εποχής μας. Μου έβγαζε πάλι όλο αυτό το συναίσθημα. Τα Μάτια..... την ίδια ακριβώς Γλυκιά Μελαγχολία !!!

Έψαξα να βρω φωτογραφία της και διάβασα ένα άρθρο στο Enet.gr που είχε κάποιο αφιέρωμα για εκείνη. Τότε κατάλαβα ποια είχα Ερωτευτεί. Και τις δύο. Η ζωή της και η ιδιοσυγκρασία της μοιάζει τόσο πολύ με της Μαρίας Πολυδούρη. Γι' αυτό και η Υπέροχη απόδοση του Ρόλου της.

Κάτι τέτοιες στιγμές...... καταλαγιάζει η τόσο μεγάλη απογοήτευση της Εποχής !!! Η Ομορφιά είναι υπό εξαφάνιση αλλά δεν έχει χαθεί εντελώς !!!

Υ.Γ. Και για να το ξεκαθαρίσω μιλάω για την Ομορφιά που βγαίνει από την Ψυχή και ξεδιπλώνεται στα Μάτια και το Χαμόγελο !!! Αν και το ομολογώ ότι μου αρέσει πολύ και Εξωτερικά !!!

------------------- Το άρθρο... -----------------------

Από πολύ μικρή αισθανόταν διαρκώς ότι κάτι της έλειπε. Λοξοδρομώντας, το ανακάλυψε στο θέατρο. «Στο θέατρο μπορώ επιτέλους και εκφράζομαι ελεύθερα», παραδέχεται. «Πάνω στη σκηνή νιώθω μια ελευθερία και τη δύναμη ότι μπορώ να κάνω τα πάντα. Στη ζωή μου είμαι πιο ντροπαλή και χαμηλών τόνων».

Η μικρή «προϊστορία» της, κατ' αρχάς στη δεύτερη δέσμη («από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, παθολόγος ήθελα να γίνω και να γυρνάω με οργανώσεις σε όλο τον κόσμο») και κατόπιν στην τρίτη («αργότερα ήθελα όσο τίποτα να γίνω αρχαιολόγος»), αφήνει το αποτύπωμά της στην πολυπρισματικότητα των καθηλωτικών θεατρικών ερμηνειών της. «Ολη αυτή η "προ-παιδεία" ήταν ένα μεγάλο εφόδιο για το θέατρο. Σίγουρα με πλούτισε», υποστηρίζει. «Ομως, το ταλέντο είναι ένα πολύ μυστήριο πράγμα: βλέπεις παιδιά χωρίς καμιά εμπειρία ζωής, που μόλις έχουν τελειώσει το σχολείο και σε καθηλώνουν σκηνικά. Πού βρήκαν το "υλικό"; Κανείς δεν ξέρει».

Στις πανελλαδικές, που ξαναδίνει μετά την Ιατρική, αντί για την Αρχαιολογία θα μπει στη Θεολογική. Δεν τη γεμίζει. Θα βρει διέξοδο στην πανεπιστημιακή θεατρική ομάδα. Ενα χρόνο μετά δίνει εξετάσεις στη δραματική σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Δεν περνάει. Πεισμώνει και ξαναδίνει. Επιτυγχάνει.

Θα την ανακαλύψει τελειόφοιτη στην οντισιόν για τον «Ηλίθιο» του Ντοστογιέφκσι ο Λιβαθινός. Είναι η εποχή που το «φυτώριο» της Πειραματικής Σκηνής βρίσκεται στο απόγειό του. Ο Λιβαθινός θα την «ξαναχρησιμοποιήσει» στη «Μασκαράτα» του Λέρμοντοφ. Στην καρναβαλίστικη, χαοτική παράσταση διασώζεται από το πλήθος των ηθοποιών. Τη σκυτάλη από τον Λιβαθινό θα πάρει η Ρούλα Πατεράκη, που την επιλέγει για τον «Βυθό» του Γκόρκι (στο Εθνικό Θέατρο).

«Την Πειραματική Σκηνή την ήξερα πολύ πριν μπω στη σχολή του Εθνικού. Εβλεπα όλες τις παραστάσεις της από το σεξπιρικό "Αγάπης αγώνας Αγονος" και μετά. Λάτρευα τη δουλειά της. Οταν στον "Ηλίθιο" βρέθηκα ανάμεσα σε αυτούς που θαύμαζα, δεν μπορούσα να το πιστέψω. Ο Στάθης Λιβαθινός είναι μια πολύ μεγάλη σχολή», τονίζει η Κίτσου. «Ισως πιο σπουδαία κι από τη δραματική του Εθνικού. Αυτό είναι κάτι που το έζησα και με την κυρία Πατεράκη. Μια αληθινή διανοούμενη του θεάτρου, που έχει το δικό της θεατρικό σύστημα και ξέρει ακριβώς τι θέλει».

Μεταμορφωμένη με καρέ καστανό μαλλί ως Μαρία Πολυδούρη στον τηλεοπτικό «Καρυωτάκη» του Τάσου Ψαρρά -για το χατίρι του «θυσίασε» την καστανόξανθη κόμη/χείμαρρο- η Μαρία Κίτσου αποκαλύπτει ότι και στην τηλεόραση υπάρχει περιθώριο για ερμηνεία ημιτονίων. «Ο Ψαρράς έθεσε όρο να μην κάνουμε τίποτα άλλο όσο διαρκέσουν τα γυρίσματα. Για 8 μήνες, από τον Ιούλιο, αφοσιωθήκαμε στον "Καρυωτάκη" δουλεύοντας 12ωρα σαν τους στρατιώτες. Ηταν πολύ δύσκολο γιατί δεν είχα εμπειρία από την τηλεόραση -αν και δεν μπορώ να φανταστώ ιδανικότερα γυρίσματα. Μόνο μια ταινία είχα κάνει, τον "Τελευταίο γυρισμό" της Κορίνας Αβραμίδου. Αλλά η τηλεόραση δεν είναι σινεμά, είναι άλλο μέσο».

Ο φακός την έχει ερωτευτεί. Δεν συμφωνεί. «Δεν ξέρω τελικά αν μου αρέσω. Είμαι με τις... μέρες μου! Το πρόσωπό μου έχει την ιδιότητα να αλλάζει διαρκώς. Το πώς αισθάνομαι και το αν είμαι ή όχι καλά αποτυπώνεται πάνω του».

Την Πολυδούρη τη γνώριζε, αλλά με το σίριαλ εμβάθυνε στο έργο και τη βιογραφία της διαβάζοντας τα άπαντά της και μαζί το ημερολόγιό της. «Ηταν διαρκές το ψάξιμο και πάμπολλες οι συζητήσεις. Η ζωή της καθρεφτίζεται στο έργο της. Το ημερολόγιό της είναι χάρτης. Με βοήθησε πολύ».

Το ότι πίσω από την αέρινη εύθραυστη όψη κρύβεται απαστράπτων ένας σύνθετος ψυχικός κόσμος, η Κίτσου το αποδεικνύει τις τελευταίες μέρες ξανά στο Κέντρο Λόγου και Τέχνης «104». Μαζί με τον Μάνο Καρατζογιάννη ερμηνεύει, σε σκηνοθεσία Λευτέρη Γιοβανίδη, τη δύσκολη ποίηση των ερωτικών σονέτων του Σέξπιρ. Η παράσταση («Σονέτα») είναι σύνθεση 29 σονέτων από τα εκατόν πενήντα τέσσερα του Βρετανού βάρδου. Επίκεντρό τους η σεξπιρική «dark lady»: «Με τα σονέτα του ο Σέξπιρ απευθύνεται σ' αυτή τη σκοτεινή γυναίκα και σε έναν όμορφο νεαρό. Σε κάποια διαφαίνεται ένα ερωτικό τρίγωνο ανάμεσά τους. Μιλούν για την ανάγκη μας να αγαπηθούμε».

Το καλοκαίρι θα ξεκουραστεί. Το χειμώνα έχει πάλι «κουπί». «Θα είμαι η Κασσάνδρα στις "Τρωάδες" δωματίου, που θα ανεβάσει ο Β. Θεοδωρόπουλος. Το περιμένω πώς και πώς. Οπως βλέπετε, πηγαίνω από τη μια dark lady στην άλλη και από ποίηση σε ποίηση».

* Τα «Σονέτα» παρουσιάζονται σε μετάφραση Διονύση Καψάλη, σκηνικά-κοστούμια Μαργαρίτας Χατζηιωάννου, μουσική Αριστείδη Μυταρά και επιμέλεια κίνησης Πέτρου Γάλλια.




Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

One RADIO with PERFECT Music...

Επιτέλους το Radio με την πιο ωραία μουσική είναι On-Line. Σας το είχε υποσχεθεί και το έκανε.

Αλλάξε συχνότητα από 89,9 σε 103,3 στα FM... και βγαίνει στον αέρα και στο Internet... Κλικ Εδώ...

Αρκεί να ανοίξετε μία νέα Καρτέλα... ή Καλύτερα ένα νέο Παράθυρο με τον Perfect Radio www.PerfectRadio.gr (Δεξί κλικ & Άνοιγμα σε Νέο Παράθυρο ή Νέα Καρτέλα)και η μέρα σας θα συνοδεύεται Μουσικά με τραγούδια από τη δεκαετία του 60 έως και σήμερα.

Προσωπικά έχω θυμηθεί πολλά αγαπημένα τραγούδια που είχαν "ξεχαστεί" στον χρόνο.


Η Καλύτερη Ραδιοφωνική Μουσική που έχω Ακούσει !!!




Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

Πέμπτη, Ιουνίου 03, 2010

Οχι άλλο «Sex and the city»

Ήθελα να κάνω καιρό τώρα μία ανάρτηση με ακριβώς τον ίδιο τίτλο... αλλά με πρόλαβε η Διαμαντάκου και την δημοσίευσε στα ΝΕΑ.

Και καλά που με πρόλαβε... γιατί για να είμαι ειλικρινής ψιλοκόλωνα λίγο, γιατί ήξερα ότι το 95% των γυναικών θα με "Μισήσει". Βέβαια από πολύ μικρός ήξερα ότι το Target Group μου είναι το άλλο 5%... οπότε... δεν απογοητεύομαι.

Και καλά που με πρόλαβε μία Γυναίκα... για να μην θεωρηθώ Μισογύνης και Αδερφή... όπως πολύ εύκολα σε ταμπελιάζουν μερικοί αντί να κάτσουν να βρουν επιχειρήματα.

Με το άρθρο συμφωνώ σχεδόν απόλυτα. Εγώ θα το έγραφα κάπως διαφορετικά... αλλά δεν έχω την πένα της Διαμαντάκου. Η δικιά μου έχει Μελάνη... ενώ της Πόπης έχει χολή.... ΛΕΝΕ.

Αν και ομολογώ ότι νιώθω λίγο αμήχανα με τον πολύ καυστικό τρόπο της... συμφωνώ σχεδόν πάντα μαζί της... όταν τα "βάζει" με την Κορομηλά, τον Παπαδάκη και μερικούς άλλους. Αλλά Συμφωνώ... ότι έτσι θέλουν .... γιατί Αλλιώς δεν χαμπαριάζουν.

Σε κάποια δημοσίευση της Ανάρτησης είδα το σχόλιο... "H Διαμαντάκου, τα έβαλε τώρα με την Sarah Jessica Parker και την παρέα της". Τάχα μου δηλαδή ότι έχει πρόβλημα με την Αμερικανίδα ηθοποιό και όχι με αυτό που πουλάει. Μήπως έχει εμμονή και με την Carrie ??? Μάλλον θα πρέπει να σχολιάζει Εξωγήινους.... για να μην στάζει χολή. Η να μουγκαθεί.

Δεν την αντέχουμε την κριτική.... μόνο τους κλακαδώρους...

------------------------------------- Α ρ Θ ρ ο ----------------------

"Φτάνει. Το χορτάσαμε. Οι τέσσερις κυρίες, πρώην ελεύθερες και «ωραίες» Νεοϋορκέζες, θα είχαν πλέον ενδιαφέρον μόνον σε αλμοδοβαρική εκδοχή που θα έδειχνε τρυφερότητα για την απόγνωσή τους. Γιατί αυτό τους συνέβαινε από την πρώτη στιγμή.

Απλώς, κρυβόταν καλά η υστερία κάτω από ένα νεοϋορκέζικο γκλάμουρ, που ενθουσίασαν το κακόγουστο Χόλιγουντ και όχι μόνο. Εκείνες....


οι ράντες του σουτιέν, που φαίνονται με αυθάδη χυδαιότητα στους ώμους κυριών με περασμένα-άντα και δυο-τρία παιδιά, έγιναν το σήμα κατατεθέν και της εγχώριας κακογουστιάς, επειδή τις λάνσαρε η κοντοπίθαρη και ξερακιανή Κάρι Μπράνσο, που επίσης λατρεύεται σαν sex symbol.

Το χειρότερο που έχει συμβεί στη σειρά και τις ηρωίδες, είναι ότι εξακολουθούν να προβάλλονται τα παλιά επεισόδια (από τον Αlpha κάθε βράδυ) θυμίζοντας πώς ξεκίνησε όλο αυτό το πανηγύρι υποτιθέμενης αποθέωσης της γυναικείας απελευθέρωσης στο σεξ, για να καταντήσει υστερική παρωδία των γυναικών.

Γιατί φυσικά μόνο η υστερική ανασφάλεια, σαν αυτή που κάνει τα εν λόγω κορίτσια να «τρελαίνονται» για πανάκριβα αξεσουάρ και να κυνηγούν την τελειότητα στο sex, λες και πρόκειται για συλλεκτικό γραμματόσημο, «πουλάει», όπως και η δήθεν αυτάρκεια και γυναικεία αυτοπεποίθηση, που στηρίζεται όμως σε άφθονο χρήμα για σπατάλη, έχει πανάκριβα αξεσουάρ να φορέσει και κάθε αρσενικό που κυκλοφορεί σε ακτίνα χιλιομέτρου είναι έτοιμο να πέσει στο πρώτο νεύμα. Ολο το σίριαλ ντουλάπες, κρεμάστρες και σακούλες με ψώνια. Μπούρδες. Πληκτικές."

Πηγή : http://digital.tanea.gr/


--------------------------------------------------------------

Η φωτό τα λέει όλα... Σε μία συνέντευξη είχα ακούσει ότι μετά από κάθε επεισόδιο, έτρεχαν "όλες" να αγοράσουν ακριβώς τα ίδια ρούχα και αξεσουάρ που είχαν δει μία μέρα πριν.

Άβουλα, μαζικά, χωρίς κανένα προσωπικό στυλ. Μόνο και μόνο επειδή ήταν στο Sex and the City ήταν αρκετό για να φιγουράρουν... ως περιζήτητες και εκλεπτυσμένες.

Και εγώ ρωτάω... Ποια γυναίκα θα έβλεπε στον καθρέφτη... αυτόν τον λαχανόκηπο στο κεφάλι και θα της άρεσε ???... Και ποιος Νορμάλ Άντρας... θα πλησίαζε σε ακτίνα χιλιομέτρου ???.... για να χρησιμοποιήσω τα ίδια λόγια με την Συντάκρια !!!

Και να εκφράσω περιφραστικά την γνώμη μου.... Η σειρά είχε ξεκινήσει πολύ καλά, με διαφορετικό στυλ που καυτηρίαζε στερεότυπα και νοοτροπίες... και έβγαζε πολύ καλό νόημα.... αλλά στην συνέχεια κατέληξε μία Μαρκετίστικη Πασαρέλα.... Ανούσιου Γκλάμουρ και Νεοπλουτίστικου Life Style !!!



Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

Τετάρτη, Ιουνίου 02, 2010

Best Eurovision Songs - 2010




Juliana Pasha - It’s all about you

You are the one, you give me the time that I need
And it’s me, and I’m calling
You are the one, making it easy to me
In love with you I’m falling

We’ve been down
Don’t you know it went down here, I feel it
Even now, time that we make a deal
And seal it, loving you, loving you

It’s all about you, the things that I do
The rest of the world don’t understand me
You’re all that I dream, everything that I need
‘Cause when you are gone, I feel so empty
It’s all in the way you look at me
And you’re driving me crazy
It’s all about you, all the things that I do
You are my life, ’cause you make it amazing

I’m the one, who doesn’t know how to say no
To you, I’m so easy
I’m the one, who’s spending my evening just home
For you, you complete me

We’ve been down
But don’t you know it went down here, I feel it
So stick around, I wanna know what it feels like
Forever and ever

It’s all about you, the things that I do
The rest of the world don’t understand me
You’re all that I dream, everything that I need
‘Cause when you are gone, I feel so empty
It’s all in the way you look at me
You’re driving me crazy
It’s all about you, all the things that I do
You are my lif,e ’cause you make it amazing

I’m never alone with the love that you’re giving
Whenever I go, I’m hoping you miss me
Don’t wanna ever go back
Never ever go back
Oh, baby you’re my destiny, oh yeah

It’s all about you, the things that I do
The rest of the world don’t understand me
You’re all that I dream, everything that I need
‘Cause when you are gone, I feel so empty
It’s all in the way you look at me
You’re driving me crazy
It’s all about you, all the things that I do
You are my life, ’cause you make it amazïng

It’s all about you







Magna - We could be the same

You could be the one in my dreams
You could be much more than you seem
Anything I wanted in life
Do you understand what I mean?
I can see that this could be faith
I can love you more than they hate
Doesn’t matter who they will blame
We can beat them at their own game

I can see it in your eyes
It doesn’t count as a surprise
I see you dancing like a star
No matter how different we are

For all this time I've been loving you (loving you)
Don’t even know your name
For just one night, we could be the same (be the same)
No matter what they say

And I feel I'm turning the page
And I feel the world is a stage
I don’t think that drama will stop
I don’t think they’ll give up the rage
But I know the world could be great
I can love you more than they hate
Doesn’t matter who they will blame
We can beat them at their own game

I can see it in your eyes
It doesn’t count as a surprise
I see you dancing like a star
No matter how different we are

For all this time I’ve been loving you (loving you)
Don’t even know your name
For just one night, we could be the same (be the same)
No matter what they say (they say ...)

For all this time I’ve been loving you (loving you)
Don’t even know your name
For just one night, we could be the same (be the same)
No matter what they say
No matter what they say

No matter what they say
(what they say)
We could be the same
No matter what they say


Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".