********* ********************** DSV Blog: Αχ θάλασσα μου σκοτεινή, θάλασσα αγριεμένη ...

Τρίτη, Φεβρουαρίου 08, 2011

Αχ θάλασσα μου σκοτεινή, θάλασσα αγριεμένη ...

Το κάνω 2 - 3 φορές τον χρόνο.

Όταν ξυπνάω πρωί, παίρνω το αυτοκίνητο και πάω μία βόλτα στο πήλιο. Στους πρόποδες βέβαια, μην φανταστείτε ότι ανεβαίνω και στην κορυφή.

Είναι μόνο 10 λεπτά από το σπίτι μου στον Βόλο και με ξεκουράζει.

Έτσι έκανα και σήμερα. Πήγα δίπλα στην ήσυχη θάλασσα, χάιδεψα το νερό... και έβρεξα τα μαλλιά και το πρόσωπό μου...

Το νερό δεν ήταν κρύο... Ούτε βέβαια ζεστό όπως είναι τέτοιες ώρες στις Αρχές Σεπτεμβρίου...

Μία φορά στην Αθήνα είχα κάνει κάτι αντίστοιχο στις 10 Σεπτεμβρίου. Πήρα το ποδήλατο, ξεκίνησα από την Νέα Σμύρνη ( Αγ. Παρασκευή ) και ανεβαίνοντας την Αχιλλέως ( δεν ήταν το τραμ τότε ) πήγα στο φάληρο.

Άφησα το ποδήλατο στην Παραλία και πήγα και χάιδεψα το νερό. Ήταν τόσο θερμό... που σκέφτηκα " Αχ και να είχα μαγιό να μπω μέσα ".

Την επόμενη μέρα η ευχή μου πραγματοποιήθηκε και συνεχίστηκε μέχρι 22 Δεκεμβρίου.

Ήταν η καλύτερη περίοδο της ζωής μου. Γεμάτη Ενέργεια και Ευθυμία.


Στο Τσακ είμαι να το κάνω και τώρα ...


Μόνο που τώρα εκτός από Σκοτεινή είναι και Αγριεμένη ...









Άχ Θάλασσα μου σκοτεινή - Nikos Portokaloglou


Αχ θάλασσα μου σκοτεινή
θάλασσα αγριεμενή
που θα με βγάλεις το πρωί
σε ποιά στεριά μου ξένη

που θα με βγάλεις το πρωί
σε ποιά στεριά μου ξένη
Αχ θάλασσα μου σκοτεινή
θάλασσα αγριεμενή

Τα είχα όλα μια φορά
μα ήθελα παραπάνω
Τι να τα κάνω τώρα πιά
απόψε πού σε, απόψε πού σε χάνω

Μέσα στα μαύρα σου νερά
κομμάτια ή ζωή μου
Αχ θάλασσα μου εσύ βαθιά
που κρύβεις το νησί μου

Αχ θάλασσα μου εσύ βαθιά
που κρύβεις το νησί μου
Μέσα στα μαύρα σου νερά
κομμάτια ή ζωή μου

Τα είχα όλα μια φορά
μα ήθελα παραπάνω
Τι να τα κάνω τώρα πιά
απόψε πού σε, απόψε πού σε χάνω

απόψε πού σε χάνω

Τα είχα όλα μια φορά
μα ήθελα παραπάνω
Τι να τα κάνω τώρα πιά
απόψε πού σε, απόψε πού σε χάνω

Τα είχα όλα μια φορά
μα ήθελα παραπάνω
Τι να τα κάνω τώρα πιά
απόψε πού σε, απόψε πού σε χάνω

Δεν υπάρχουν σχόλια: