********* ********************** DSV Blog: Γεια σας ...

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 14, 2011

Γεια σας ...

Επειδή πρέπει να ηρεμήσω και να στρωθώ στο Διάβασμα και στη δουλειά ...

... ενημερώνω ότι από αύριο το βράδυ θα απενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου στο fb...

Όσοι θέλουν να μου στείλουν μνμ .. στο Dsv@otenet.gr και Dsvsval@gmail.com ...

Το κινητό μου είναι στο Blog... και όσοι το ξέρετε μπορείτε να με βρείτε εκεί ...

Δεν ξέρω πόσο θα αντέξω χωρίς fb.... ελπίζω για αρκετό καιρό ...

Γεια σας ...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δημήτρη μου....με απέκλεισες...καλά μου έκανες...το μόνο που σου ζητάω ...είναι αν ...θα μου επιτρέπεις να βλέπω το blog sou....αν δεν θελεις....δεν θα σχολιάζω...μόνο να το βλέπω...φιλιά συγγνώμη...

DSV BLOG είπε...

Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι δεν βλέπετε πέρα από την μύτη σας ...

Ολόκληρη Ανάρτηση έβαλα... σε αυτή σχολιάζεται χωρίς να την διαβάσετε ???

ΕΛΕΟΣ γαμώτο !!!!!!!!!!!!!!!