********* ********************** DSV Blog: ΕΙΣΤΕ ΗΛΙΘΙΕΣ - ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΕΣ - ΑΝΟΡΓΑΣΜΙΚΕΣ - ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΜΗΤΕΣ γυναίκες !!!

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 18, 2011

ΕΙΣΤΕ ΗΛΙΘΙΕΣ - ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΕΣ - ΑΝΟΡΓΑΣΜΙΚΕΣ - ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΜΗΤΕΣ γυναίκες !!!

Τον είδατε καλά τον τίτλο ???

Τον ξαναγράφω προς εμπέδωση ...

ΕΙΣΤΕ ΗΛΙΘΙΕΣ - ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΕΣ - ΑΝΟΡΓΑΣΜΙΚΕΣ - ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΜΗΤΕΣ γυναίκες !!!

και στ' @ρχίδι@ μου από δω και πέρα ποια ΓΥΝΑΙΚΑ θα το καταλάβει και δεν θα το παρεξηγήσει και ποια γυναικα θα το παρανοήσει και θα το παρεξηγήσει...

Ούτως ή άλλως δεν γουστάρω τις Ανεγκέφαλες... οπότε καλά θα κάνουν να μου αδειάζουν πιο νωρίς την γωνιά και να μην μου πρήζουν τον ...


Έχω φρίξει πια με τις ανεγκέφαλες Παρατηρήσεις " Όλες Ηλίθιες τις λες " ...

Θα Απαριθμούσα καμιά 20αριά Γαμάτες Γυναίκες έτσι για πλάκα από το fb αλλά δεν θέλω να τις εκθέσω ...


Εσένα όμως Μαλακισμένη SexOfTheCityκη Καρμπονιζέ Καρικατούρα δεν σε πάω μία. Από μακριά μυρίζει η μπόχα της καβαλημένης Κομπλεξάρας ...

Και εσένα Βλαμμένη Θεια που μας το παίζεις Παιδούλα και μας Γκομενίζεις .... για να σου ξεσκονίσουμε το Αραχνιασμένο σου Αιδοίο ... επίσης ...

Και εσένα Καταθλιπτική Ανορεξική Μοντέλα ... που μας έχεις βάλει χιλιάδες φωτο στο Προφιλ σου από στιγμές Δήθεν Ευτυχίας ... δεν μπορώ να σου πω ότι δεν σε πάω... αλλά με σιγουριά μπορώ να πω ότι σε λυπάμαι πολύ ...

" Γιατί βάζεις αυτές τις πολύ Sexy φωτό στα άλμπουμ σου ??? " .... Γιατί ??? Μήπως γιατί δεν είναι Καχεκτικά Μοντελικά Πρότυπα και είναι Ζουμερές και Όμορφες Γυναίκες ??? Κλικ εδώ για να δείτε Όμορφες Γυναίκες με Καμπύλες και όχι Ετοιμοθάνατους Σκελετούς ....

Ουχχχχχχχ έχω κουραστεί πολύ να εξηγώ !!!

Και εσένα "Ελληνίδα" που κουβαλάς χιλιάδες Κατάλοιπα και Κόμπλεξ από την Καραβλαχάρα Μάνα σου από το Κωσταλέξι ( που είναι γαμώ τα χωριά επειδή εκεί έχω πάει γιατί κατάγεται ο κολλητός μου ) και σου έχει Γ@μήσει το Μυαλό για να πάρεις τον Πλούσιο Πουρό με το Κάμπριο και τις Πισίνες επίσης ...

Τι ??? Να πω και άλλα ??? Μπααααααα ... Θα πάθω κατάθλιψη από την Λύπη !!!!




Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΣΑΣ ΜΙΣΟΓΥΝΗΣ DSV !!!!!!!!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σε θεωρω φιλο επειδη εχουμε ιδιες αποψεις.Η πρωτη ερωτηση των ''γυναικων'' ειναι ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ.Η δευτερη ειναι ΤΙ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙΣ.
Η δικια μου ερωτηση ειναι ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΖΗΤΙΑΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΓΕΡΟΥΣ????

Καλη συνεχεια φιλε,Γιωργος απο Θεσσαλονικη.