********* ********************** DSV Blog: Εγώ, θα συνεχίσω να Ονειρεύομαι για τα Πάντα...

Παρασκευή, Μαρτίου 11, 2011

Εγώ, θα συνεχίσω να Ονειρεύομαι για τα Πάντα...



Μου ρίξανε τελικά το Προφίλ μου ...

Όχι ότι δεν το περίμενα και δεν το φοβόμουνα ... αλλά δεν περίμενα να φτάσει η κατινιά μέχρι εκεί ώστε να φτάσουν στο σημείο τις φωτό μου να τις κατακρίνουν και να τις αναφέρουν ...

Αλλά είπαμε ... Κομπλεξικά Ανθρωποειδή ....

Επειδή τους Έκανα Delete & Block λυσσάξανε και με πολεμάνε ...


Δεν μασάω Κατσαρίδες !!!!!!!!!!!!


Αυτό που με πίκρανε είναι ότι Συνηδειτοποίησα για ακόμη μία φορά ότι δεν έχω Φίλους ...

Και δεν θα βάλω το fb μπροστά ή το φίλους σε εισαγωγικά .. γιατί πίστευα ότι είναι κανονικοί φίλοι ...

Φίλοι που με έχουν στα Ουράνια για αυτό " Το φανταστικό Blog " όπως λένε ... και φίλοι που πιστεύουν ότι αυτά πρέπει να τα δούνε και Άλλοι ...

Που είναι οι Κοινοποιήσεις ??? Κάποτε υπήρχαν .. τώρα που είναι ???


Όταν το Blog είχε 3 μήνες ζωής και άρχισε να έχει αποδοχή ... 2 φίλες μου η Ελένη και η Ιφιγένεια ... μου κάνανε συνέχεια κοινοποιήσεις και μου προτείνανε από 200 φίλους η κάθεμία για να γίνουν μέλη στην σελίδα του Blog μου ...

Από την Καλοσύνη τους όμως κάνανε ένα Λαθάκι ... Δεν φιλτράρανε αυτούς που μου έστελναν με συνέπεια να μιλάω σε λίγες μέρες με Χουντικούς... και με Κατσαρίδες Εθνικιστές ...

Όλοι Έχουμε Τέτοιους .... Όλοι αγαπάμε και άτομα που ακόμα ιδεολογικά είναι Εναντίον μας ...

Αλλά απλώς τους προσέχουμε ( Μπηχτή )

Σε ευχαριστώ Πολύ Ιφιγένειά μου και Ελένη ( πρώην )

Αυτές οι 2 ήταν και οι μοναδικές που σε μία Ανάρτηση για τον Πατέρα μου ακούσανε την έκληση μου και την κοινοποιήσαν ....

" Σοβαρά μιλάς ??? Ένα κουμπί είναι ... και δεν το πατήσανε ???? " ήταν η μεγάλη απορία της Ιφ.

Ναι Ιφ. ούτε ένα κουμπί δεν θέλανε να πατήσουνε !!!



Εδώ και 2 μέρες ( ενώ σχεδόν ήξερα το αποτέλεσμα ... ανακοίνωσα και ζητούσα να μου προτείνουν Μέλη στην Σελίδα μου ...

ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ... ΒΡΕ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ ΛΕΜΕ


Και μετά λέμε ... τι να κάνουμε για να πάει η Ελλάδα μπροστά ...

Τι να κάνουμε.... Μπορεί μία Ιφιγένεια να φέρει την Άνοιξη ??? Όχι ... χρειάζονται και άλλο αλλά που να τρέχουν τώρα μωρέ ... να πατήσουν το κουμπτί της Πρότασης φίλου τώρα και μετά αυτό .. και μετά εκείνο ....

ΩΧΧΧΧΧΧΧ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ .... ΔΕ ΠΑ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΒΑΛΑΤΣΟΣ ... ΤΙ ΘΕΛΕΙ ??? ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΤΟΥ ΚΆΝΩ ΠΡΤΑΣΕΙΣ ΦΙΛΩΝ... ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ...

ΜΗΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ ??? ΟΛΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣΣΣΣΣΣ ... ΠΗΞΑΜΕ ΣΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ !!!!


DSV SPEAKING ...

ΑΠΑΛΛΑΧΤΗΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ... ΑΝΕΝΕΡΓΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ... ΜΟΝΟ ACTIVE ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ !!!

ΑΝ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ... ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΡΙΧΝΑΝΕ ... ΤΩΡΑ ΜΗΝ ΜΕ ΨΑΞΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ...

ΠΕΘΑΝΑ ... ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΑ ΛΙΓΟ ΝΕΡΟ ... ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΦΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΑ ΣΠΟ ΑΦΥΔΑΤΩΗ ΚΑΙ ΑΣΥΤΙΑ !!!











ACTIVE MEMBER - Άν ονειρεύεσαι


Αν ονειρεύεσαι του κόσμου τη χαρά όλη για πάρτη σου.
Aν ονειρεύεσαι μια αγάπη τη φορά, βγάζεις το μάτι σου.
Αν ονειρεύεσαι μέρη κρυφά να ξεχνιέσαι και να χάνεσαι.
Αν ονειρεύεσαι γι' αυτά, αδελφέ μου, μαλάκας πιάνεσαι.
Αν όμως ζεις τις στιγμές και τις στραγγίζεις λιγάκι ακόμη,
τότε η ευτυχία, η ζωή κι ο θάνατος, κοντινοί είναι δρόμοι
για να τους πας περήφανος σιγά - σιγά και περπατώντας.
Και να μη φας τον καιρό σου αδελφέ μου ψευτογελώντας

Βάλε το γέλιο, λοιπόν, πάνω απ' το ψέμα
σαν μια βελόνα οχτάρα που κεντάει μελάνι στο δέρμα
αυτό που διάλεξες κόντρα στο ριζικό σου
και απ' την ασχήμια τους κράτα λίγη ομορφιά για μερτικό σου.
Πύρινο βιος σου δυο λέξεις, ζωής ριξιά,
αφού δε ζήλεψες σαν άλλους λουσάτη αλλαξιά
κι αφού δεν χώθηκες σε βρώμικους ψυχοκρυψώνες
έχεις δέσει καλά το ατσάλι με χειμώνες
Τι ονειρεύεσαι, λοιπόν, σαν τους ευχαριστημένους
αυτούς τους άφησε η ξεφτίλα φασκιωμένους
να μουρμουράνε για την πάρτη μας και μόνο,
όταν αγγίξουν οι λεπροί τη φωτιά δεν νοιώθουν πόνο.
Και τον χρόνο τον κουμαντάρουνε αναλόγως
τον ζυμώνουνε χωρίς μαγιά, που λέει ο λόγος,
για να 'χει τη φρεσκάδα του κόντρα στα πολυκαιρισμένα,
στα πανιασμένα και τα ξεχαρβαλωμένα.
Γι' αυτό σου λέω, τί ζηλεύεις, τί ονειρεύεσαι
Τα 'χεις μπροστά σου, ζήσε, τί παιδεύεσαι
Αν περιπαίζεις τ' απλά, είναι σαν να χάνεσαι
αν τα θέλεις όλα, μαλάκας πιάνεσαι.

Κοίτα εκεί έξω, οι δήθεν ασυμβίβαστοι
τάζουν στον διάολο για να μείνουν αρυτίδιαστοι.
Κι όσοι τους βλέπουν στέκουνε συνεπαρμένοι,
άντε ξεχώρισε ποιοι να 'ναι πιο καημένοι.
Μια γη καμένη από αγάπες και χαρές
απ' τις φωτεινές ρεκλάμες κάτω λιώνουν ουρές
κι όσα δεν έφτανε η αλεπού τώρα τα φτάνει,
καλά τηνε δασκάλεψε όλο αυτό το ανθρωπομάνι.
Εσύ κοίτα να στραγγίζεις τη ζωή λιγάκι ακόμη.
Η ζωή κι ο θάνατος κοντινοί είναι δρόμοι
κράτα τα όμορφα και σιγοπερπατώντας
και να μη φας τον καιρό ψευτογελώντας

Αν ονειρεύεσαι γι' αυτά – αν ονειρεύεσαι - του κόσμου τη χαρά όλη για πάρτη σου
Αν ονειρεύεσαι γι' αυτά – αν ονειρεύεσαι - μια αγάπη τη φορά, βγάζεις το μάτι σου
Αν ονειρεύεσαι γι' αυτά – αν ονειρεύεσαι - μέρη κρυφά να ξεχνιέσαι και να χάνεσαι
Αν ονειρεύεσαι γι' αυτά – αν ονειρεύεσαι - γι' αυτά μαλάκας πιάνεσαι.












ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ BLOG ΚΙΛΚ ΕΔΩ ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: