********* ********************** DSV Blog: The Fear of face-BOO-k ...

Πέμπτη, Μαρτίου 17, 2011

The Fear of face-BOO-k ...




Τι να πω ... Δεν ξέρω από που να αρχίσω και που να τελειώσω ...

Θα δώσω ένα στίγμα τώρα ... και τα περισσότερα στο Βιβλίο - Έρευνα που ετοιμάζω ...

Έκανα 2 φορμάτ στο PC μου την τελευταία εβδομάδα, μου έχουν ρίξει το προφίλ DSVBLOG DSVSVAL, με έχουν αποκλείσει ακόμα και από τα μηνύματα και έχω χαθεί ακόμα και από πολύ καλούς φίλους ...

Όμως έχω να πω κάτι ... Αυτοί που ήθελαν να με βρουν ... με βρήκαν ... Διάβασαν το Blog μου και μου κάνανε add στο Dimitris Valatsos ...


ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ... ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ADD... ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΗΝΥΜΑ ... ΜΟΝΟ ΣΚΟΥΝΤΗΓΜΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ...

ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ...


Γιατί όμως ??? Στον όνομα της ελευθερίας Έκφρασης με απέκλεισαν ??? Στο όνομα της μη Παραβίασης των Προσωπικών Δεδομένων ???

Το αφήνω αναπάντητο ... και όταν θα μπορώ να μιλήσω ... θα κάνω τέτοιες αποκαλύψεις ( που όλες γνωστές είναι λίγο ως πολύ αλλά με Ντοκουμέντα και φωτό και μηνύματα και και και και ) που θα γίνει Πανικός... Όπως γίνεται και στο μάθημα του Ιντερνετ που κάνω και καταλαβαίνουν οι κοπελίτσες ότι όλα αυτά που κάνουν ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ και δεν θα την γλυτώσουν στο τέλος.

Από αυτή την Κοινωνία δεν μπορούμε να αποφύγουμε τίποτα γιατί Φοβόμαστε ...

Και γιατί Φοβόμαστε ??? Γιατί δεν ξέρουμε την Τύφλα μας ... Μπήκε ο κάθε Άσχετος Πικραμένος στο Fb ... έκανε το προφίλ του Γκαρσονιέρα με Πόζες απερίγραπτες ... και τώρα φοβάται αυτόν που μπαίνει να του κάνει Ντου ...

Γιατί μωρή τις έβαλες τις ΤσοντόΦωτό ??? Για πελάτες δεν τις έβαλες ??? Τώρα που έρχονται γιατί φοβάσαι ???

Αν δείτε τις φωτό στο προφίλ μου με όνομα Άλμπουμ Contrast θα καταλάβετε πολλά και ας μην έχω σχόλια ... Πάρα Πολλά ...

Το είχα πει και από Παλιά .... Δεν είναι Πρόβλημα οι Fb-Friends που επιλέγουμε ... αλλά οι Φίλοι αυτών που οι περισσότεροι μέσα στην ΑΣΧΕΤΟΣΎΝΗ τους νομίζουν ότι παίζουν αθώα ηλεκτρονικά παιχνιδάκια ...

Κούνια που τους Κούναγε !!!










ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ BLOG ΚΙΛΚ ΕΔΩ ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: