********* ********************** DSV Blog: Δεν έχω τόπο, δεν έχω ελπίδα, δε θα με χάσει καμιά πατρίδα ...

Σάββατο, Μαρτίου 19, 2011

Δεν έχω τόπο, δεν έχω ελπίδα, δε θα με χάσει καμιά πατρίδα ...


Πρωί Πρωί με περίμενε ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ ωραίος αποκλεισμός για μια φωτό που λέει ότι παραβιάζει την γυμνότητα και Παπαριές άλλες ...

ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ DIMITRIS VALATSOS ...

Και το γαμώ το είναι ότι όλες οι φωτό που βάζω είναι μέσα από το Fb ... άρα πως εγώ παραβιάζω και ο άλλος που τα έχει δεν παραβιάζει ....


Αλλά Αγάμητες Κυράτσες θα σας βρω ... και θα σας ξεμπροστιάσω ... που έχετε κάνει το Fb ένα ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ και κρύβεστε πίσω από τους ψευτοηθικισμούς σας ( Ναι σαν Πηθικισμούς ) ...


Παίρνω λοιπόν το Τσαντίρι μου ... και συνεχίζω ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ !!!

DSV FREE






Ο μπαλαμός

Στίχοι: Διονύσης Τσακνής
Μουσική: Διονύσης Τσακνής
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Κάτσαρης


Άλλες ερμηνείες:
Ελένη Βιτάλη
Διονύσης Τσακνής
Γιώργος Νταλάρας


Δεν έχω τόπο, δεν έχω ελπίδα,
δε θα με χάσει καμιά πατρίδα
και με τα χέρια μου και την καρδιά μου
φτιάχνω τσαντίρια στα όνειρά μου

Νάις μπαλαμό, νάις μπαλαμό
και το λουμνό τ'αφεντικό
νάγια δόμλες ατzέι μπαλαμό

Και τα γκανίκια μας όταν χορεύουν,
με χασταρώματα που σε μαγεύουν,
κουνάνε σώματα και τα πιτέ τους,
μέσα σε κλείνουνε στις αγκαλιές τους.

Νάις μπαλαμό, νάις μπαλαμό,
και το λουμνό τ'αφεντικό
νάγια δόμλες ατzέι μπαλαμό

Δεν υπάρχουν σχόλια: