********* ********************** DSV Blog: Πόσο ακόμα θα προσπερνάμε τις ζωες μας..... ποσο ακομα μεσα απο τους υπολογιστες μας......!!!!!

Σάββατο, Απριλίου 09, 2011

Πόσο ακόμα θα προσπερνάμε τις ζωες μας..... ποσο ακομα μεσα απο τους υπολογιστες μας......!!!!!

Λοιπόν σήμερα ξεκινάει το μάθημα του Internet.

Οι 3 με 5 ώρες θα είναι Θεωρία και οι υπόλοιπες ασκήσεις για τον Browser και το Mail programm.

Λοιπόν Εσύ Μ. έχεις Windows Xp με Mogila 3.5 και ανάλυση Οθόνης 1024 x 768.

Τα μάτια της Μ γουρλώνουν από έκπληξη ... κοιτάει από Αμηχανία την οθόνη του υπολογιστή και προσπαθεί να διαπιστώσει από που της ήρθε ...

Εσύ Χ. έχεις Vista ... IE 6 και ανάλυση Οθόνης 1200 x 980.

Αυτόματα τα μάτια της Μ. και της Χ. γουρλωμένα είναι σε μια ευθεία και τα βλέμματά τους διασταυρώνονται ...

" Τι λέει ρε Μαλάκα... Που το ξέρει.... του το είπες Εσύ ??? " διαβάζω στα χείλη της Μ. να λέει στην Χ. σιωπηλά για να μην ακουστεί .... Ήδη η εμπιστοσύνη τους έχει κλονισθεί !!!

Και οι 2 κολλητές. Ποια πρόδωσε το Μυστικό ???

Και οι 2 βέβαια... όταν με περηφάνια μου λέγανε στο διάλειμμα ότι το βράδυ δεν κλείνουν καθόλου τον Υπολογιστή τους και ενεργοποιούν το πρόγραμμα Παρακολούθησης για να δούνε ποιοι γκόμενοι μπαίνουν στο MSN ...

Κανονικός Χαφιεδισμός δλδ. Τι ??? Είναι το Ιντερνετ Ρουφιάνος ???


Ήδη τα πρώτα Νεύρα έχουν ξεσπάσει και μου επιτίθενται όταν λέω ... μπορώ να σας πω για όλες σας τι έχετε και μάλιστα μπορώ αν θέλω να μπω στον Υπολογιστή σας ... να ενεργοποιήσω από το PC μου ένα πρόγραμμα παρακολούθησης και να δω όλα τα Αρχεία σας ... Τα Πάντα !!!

Τα κεφάλια τώρα Γυρνάνε Ταυτόχρονα και Νευρικά ... και λέει η Χ. στην Μ. " Μαλάκα μου την Γαμήσαμε αν μας κάνουν κάτι τέτοιο " ...

" Προσέξτε με σας Παρακαλώ είναι Πολύ Σημαντικά αυτά που σας Λέω " ... λέω με επιτακτικό ύφος για να μην τις αφήσω να "παρηγορηθούν", και να συνεχίσουν στην αβεβαιότητα ...

" Α, το ξέρω και Εγώ ... Μου το έχει πει ο ξάδερφός μου που σπουδάζει Δίκτυα " είναι η πρόταση από μια άλλη Μαθήτρια ( αυτή είναι Αθώα στο Ιντερνετ )  που φέρνει το τελειωτικό χτύπημα....

Η Χ. δεν αντέχει ... Καταρρέει... βουρκώνει και μου ζητάει άδεια να βγει έξω. Κλαίει ... συνειδητοποιώντας την ζημιά που μπορεί να έχει πάθει και νιώθει για ΠΡΩΤΗ φορά γυμνή στο Διαδίκτυο ...

Η Μ. πιο ήρεμη και νηφάλια ρωτάει ... "Και πως μπορούνε να μας το κάνουνε αυτό ...???"

Μπορούνε ... και εγώ Μπορώ αλλά είναι Hacking, είναι Παράνομο, Δύσκολο αλλά όχι Ακατόρθωτο ...

Εγώ προσωπικά δεν το έχω κάνει ποτέ γιατί είμαι Υπέρμαχος της Ελευθερίας ... και δεν θέλω... Και μάλιστα το συχαίνομαι !!!

Μια βαθιά ανάσα ανακουφίζει την Μ. και κοιτάει την πόρτα μήπως μπει η Χ. να της το πει ....

Και πως τότε είδατε αυτά που μας είπατε ...????  ξανα ρωτάει....

 Έχω και εγώ ένα πρόγραμμα Ασφάλειας και Παρακολούθησης και γνωρίζω ΜΟΝΟ ως Αριθμούς ( I.P ... Internet Protocol ) όσους μπαίνουν μέσα στον Χώρο μου ... Και τα δικά σας στοιχεία επιδεικτικά μου τα δώσατε Θυμάστε ???

Η πόρτα ανοίγει... Η Χ. μπαίνει με το κεφάλι κατεβασμένο γεμάτο Ντροπή ... Ούτε να με κοιτάξει στα Μάτια ... Απλά ανταποκρίνεται διστακτικά στο "Ψιτ" της κολλητής...

" Εντάξει " ...., κλείνοντας ήρεμα το μάτι την Ανακουφίζει...

" Τι Εντάξει ??? " ... ρωτάει έντρομη η άλλη ...

" Θα σου πω στο διάλειμμα " ... ξανα ψιθυρίζει !!!.


............................................................................................................


Αυτή είναι συνήθως η Πρώτη ώρα σε κάθε Μάθημα Internet που κάνω. Ξέρω ... ίσως να με μισήσουν οι Μαθητριές μου ... αλλά ΠΟΤΕ από εκεί και πέρα δεν θα καθίσουν με τα πόδια ανοιχτά και το βρακάκι τους μπροστά στην Οθόνη !!!

Τις ΒΛΕΠΟΥΝ !!!







Η Αρχή λένε είναι το ήμισυ του Παντός... Και η Αρχή έγινε Σήμερα επιτέλους ...


Χρόνια το είχα στο μυαλό μου ... Το υπόλοιπο ( Αν Υπάρξει ) στο Χαρτί !!!








Πόσο ακόμα θα προσπερνάμε τις ζωες μας..... ποσο ακομα μεσα απο τους υπολογιστες μας......!!!!!






.

Δεν υπάρχουν σχόλια: