********* ********************** DSV Blog: Προσοχή !!! Μερικά Αιδοία είναι Επικίνδυνα... Εγώ 5 φορές την Πάτησα ...

Τρίτη, Μαΐου 03, 2011

Προσοχή !!! Μερικά Αιδοία είναι Επικίνδυνα... Εγώ 5 φορές την Πάτησα ...


Πολλοί από τους fb-Friends θα ξέρετε ότι τον τελευταίο καιρό είχα την μια απενεργοποίηση μετά την Άλλη ... 5 Προφίλ μου κατεβάσανε ...

Είχα Πάντα και εγώ αυτόν τον Πίνακα στις φωτό μου ... Μου αρέσει πολύ ... και πάει ενάντια στον "Φασισμό" του ξυρισμένου Αιδοίου που ιδιαίτερα την τελευταία 10ετία ( Sex And The City ) μας έχουν "Επιβάλει" ...

Θυμάμαι μια Ατάκα στο S&TC ... Ρωτάει κάποια ... " Γιατί θέλουν όλοι να το ξυρίζουμε " ... " Γιατί θέλουν να φαντασιώνονται ότι πηγαίνουν με μικρά κοριτσάκια " ... ήταν η απάντηση της Άλλης ...

Είχε και ωραίες ατάκες η σειρά ...


Ρε, λες να κατεβάζουν το Προφίλ ... επειδή είναι Αξύριστο ???

Το 1886, όταν ο Gustave Courbet ζωγράφιζε τον περίφημο πίνακά του "the origin of the world" ίσως να σκεφτόταν τις αντιδράσεις του κλήρου. Το ότι κάποιοι θα σοκάρονταν σήμερα πιθανότατα δεν θα το πιστέψετε ούτε εσείς.

Κι όμως, όσοι επέλεξαν να ανεβάσουν στον τοίχο τους εικόνα του συγκεκριμένου πίνακα, έφαγαν διαγραφή από το facebook. Το θέμα ήρθε στην επιφάνεια μετά από μήνυση που έκανε ένας χρήστης από τη Γαλλία, στο facebook. O συγκεκριμένος ανέβασε ως εικόνα προφίλ τον πίνακα και μετά από λίγες μέρες ο λογαριασμός του διαγράφηκε. Μαζί και οι 800 φίλοι του.

Το θέμα φυσικά πήρε διαστάσεις, αφού οι φιλότεχνοι είδαν στο facebook τον παλιό και γνώριμο εχθρό της λογοκρισίας να ανδρώνεται και πάλι. Η βικτωριανή ηθική του facebook φυσικά και έχει λόγο. Προτιμά να διατηρήσει τους συντηρητικών ηθών ενοίκους της Farmville που αποφέρουν χρήματα, από το να αφήσει ελεύθερη τη διακίνηση της Τέχνης, από τους υπερασπιστές της κουλτούρας.



Σοφία Βεργοπούλου


Πηγή OTENET Portal

Δεν υπάρχουν σχόλια: