********* ********************** DSV Blog: Μου Αρέσουν οι Άθλιοι !!!! Η Αθλιότητα δεν είναι Μίζερη … τα Άτομα είναι Μίζερα …

Παρασκευή, Μαΐου 06, 2011

Μου Αρέσουν οι Άθλιοι !!!! Η Αθλιότητα δεν είναι Μίζερη … τα Άτομα είναι Μίζερα …




Σπαταλιόμαστε με την Πολύ Συνάφεια του Κόσμου … Δεν Παράγουμε Έργο ... Απλά δουλεύουμε ...


Οι Μοναχικοί ( πολλοί από αυτούς ) Άνθρωποι ανήκουν στην Ανθρωπότητα … Τα άτομα Ανήκουν στην Κοινωνία …

Οι Άνθρωποι μου Αρέσουν … Τα Άτομα δεν μου αρέσουν

Μου Αρέσουν οι Άθλιοι !!!! Η Αθλιότητα δεν είναι Μίζερη … τα Άτομα είναι Μίζερα …

Με Ενοχλούν τα Άτομα … αυτό το κοινωνικό που πρέπει να φανούν ότι είναι καλοί, να έχουν αυτό το δίπλωμα, να έχουν αρκετά μόρια …

Οι Περισσότεροι Απλώς Υπάρχουν … Λίγοι Ζουν … Δλδ λίγοι ξέρουν ότι θα Πεθάνουν …
Οι Άλλοι πιστεύουν ότι είναι Αθάνατοι … Εμείς δεν έχουμε χρόνο για την Αθανασία …
Έχουμε χρόνο για την Ζωή … ΚΑΙ ΜΟΝΟ !!!






Είχα Ανάγκη να νιώσω καλύτερα ... Και όταν βλέπω αυτή την Συνέντευξη νιώθω καλύτερα ...


Ε Λ Π Ι Ζ Ω ....


.

Δεν υπάρχουν σχόλια: