********* ********************** DSV Blog: Το Facebook του Βασίλη Καρρά ... by Friend "Dr. Seeng" ...

Πέμπτη, Αυγούστου 25, 2011

Το Facebook του Βασίλη Καρρά ... by Friend "Dr. Seeng" ...

Υποτίθεται αυτό το Σαββατοκύριακο θα ήταν όλα έτοιμα για να αρχίσει το πρωτάθλημα του ποδοσφαίρου, αλλά είναι ΟΛΑ τόσο πουτάνα, που μάλλον θα αναβληθεί η έναρξη.

Σήμερα αποβλήθηκαν από το επαγγελματικό ποδόσφαιρο ο Ολυμπιακός Βόλου και η Καβάλα και οδεύουν προς Δ’ Εθνική.

Ποιες ομάδες θα τις αντικαταστήσουν; Εδώ πέφτει γέλιο. Κανείς δεν ξέρει ακόμα.





Μέσα σε όλα αυτά τα χαριτωμένα που συμβαίνουν λοιπόν, είχαμε και δύο... ότι να’ναι ειδήσεις: Ο Βασίλης Καρράς αγοράζει τον Ολυμπιακό Βόλου και ο Πανταζής το Βύζαντα Μεγάρων. Το ότι η νύχτα και το ποδόσφαιρο είναι έννοιες αλληλένδετες το ξέραμε. Τώρα απλά το επιβεβαιώσαμε ακόμα μία φορά.

Ο Καρράς λοιπόν, ένας σεσημασμένος... ΠΑΟΚτσής (τρομάρα του), αναλαμβάνει μια ομάδα που τη λένε «Ολυμπιακό». Πως θα τα πάει στο νέο του εγχείρημα; Θα δείξει. Είναι πάντως αισιόδοξος. Μια βόλτα στο προφίλ του στο Facebook θα σας πείσει για του λόγου το αληθές:

ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ ΚΑΘΑΡΗ







ΥΓ. Η σημερινή ανάρτηση είναι εμπνευσμένη από τα σχόλια των ομόθρησκών μου σ’αυτό εδώ το κείμενο, από τους οποίους έκλεψα αρκετές ατάκες.

Όλα τα status των διασημοτήτων στο Facebook, μπορείτε να τα βρείτε εδώ.

Πηγή : http://www.drseeng.com/2011/08/facebook_23.html


- DSV -

Έλα ρε Βολάρα ... θα τους πάρουμε τα Σώβρακα τώρα ...

Ως Βολιώτης ... έχω ένα θέμα παραπάνω με την Ανάρτηση ...

Πάντως τον Μπίλη τον Συμπαθώ ... και μου αρέσουν πολλά τραγούδια που ερμηνεύει ...


Μην φύγεις και εσύ Βασίλη ... γιατί θα φωνάζουμε όλοι ...

Εισπνοή ......

Γύρισεεεεεε ....

Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Καρράς

Γύρισε!
Σου λέω γύρισε!

Να τ' αφήσεις όλα και να έρθεις
φοβισμένη δε μ' αρέσει να μιλάς
και αν θέλεις πλάι σου να μ' έχεις
να τ' αφήσεις όλα και να έρθεις.

Να τ' αφήσεις όλα και να έρθεις
θα το φτιάξουμε το σπίτι μας ξανά
μακριά μου λες πως δεν αντέχεις
να τ' αφήσεις όλα και να έρθεις.

Γύρισε, γύρισε,
γύρισε!

Σπάει η φωνή μου σίδερα
πόσο σε θέλω σήμερα
χωρίς εσένα εγώ δε ζω
δεν το αντέχω.
Σπάει η φωνή μου σίδερα
πόσο σε θέλω σήμερα
τα πάντα δίνω στη ζωή
για να σε έχω.






Γύρισε!
Σου λέω γύρισε!

Να τ' αφήσεις όλα και να έρθεις
και στα δύσκολα μη σταματάς
τη δική μου αγάπη να προσέχεις
να τ' αφήσεις όλα και να έρθεις.

Γύρισε, γύρισε,
γύρισε!

Σπάει η φωνή μου σίδερα
πόσο σε θέλω σήμερα
χωρίς εσένα εγώ δε ζω
δεν το αντέχω.
Σπάει η φωνή μου σίδερα
πόσο σε θέλω σήμερα
τα πάντα δίνω στη ζωή
για να σε έχω.

Γύρισε!
Σου λέω γύρισε!

Σπάει η φωνή μου σίδερα
πόσο σε θέλω σήμερα
χωρίς εσένα εγώ δε ζω
δεν το αντέχω.
Σπάει η φωνή μου σίδερα
πόσο σε θέλω σήμερα
τα πάντα δίνω στη ζωή
για να σε έχω.

Γύρισε!
Σου λέω γύρισε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: