********* ********************** DSV Blog: Γιατί ρε Παπάρα ... τι έχει Ο Τρούπης ... της Άντζελας ???

Τετάρτη, Αυγούστου 31, 2011

Γιατί ρε Παπάρα ... τι έχει Ο Τρούπης ... της Άντζελας ???


Τον Δημήτρη Χατζηαντ... τον έχω αναφέρει και σε άλλη ανάρτηση ως fb-friend αγαπημένο και εκτίμησης...

Στην Πραγματικότητα όμως δεν είναι παρά ένα Ευφυέστατο Ξιπασμένο Πουρό ... που το παίζει Τζόβενο ( επειδή μάλλον καλά κρατιέται για την ηλικία του που δεν ξέρω ποια είναι ... αλλά πάνω από 50 στάνταρ ) ... και με κάτι μπλουζάκια μοδάτα και γυαλί ΠεριπτεReiban ... μας μοστράρεται μήπως και βρει καμιά γκόμενα ...

Για να μιλήσω σοβαρά όμως είναι ένα άτομο ... που δεν κωλώνει να κάνει χιούμορ και σε μια άγνωστη όπως μου τα χώνει σε μένα κάνοντάς με ρόμπα ... και αν τον καταλάβουν ... Αν δεν τον καταλάβουν δεν τον πολύ πειράζει ...

Το πολύ πολύ να γράψει κανένα Status σαν το παρακάτω και να ξεφορτώσει ...




Ναι ... δεν πιάνεται το χιούμορ του ... και άντε 5 στις 100 να καταλάβουν ότι δεν είναι πέφτουλας ... ούτε κάποιος βλάκας που για να σπάσει την μοναξιά του γράφει βλακείες στο φβ...

Όχι ... μπορεί με την πρώτη Ματιά να φαίνονται ακαταλαβίστικα και τρελλά αυτά που γράφει ... αλλά εγώ τα περισσότερα τα βρίσκω υπέροχα και Του Δε Πόιντ !!!

Το Παρακάτω λοιπόν Στάτους άρχισα να το διαβάζω ... και μόλις στην 3η γραμμή του κόλλησα ...

Δεν μπορώ καθόλου τα μακρυνάρια ... όπως το είχε ... αλλά επειδή μου άρεσε πάρα πολύ ... το έκανα κόπι πέιστ στο Γουόρντ ... και το έκανα να διαβάζετε ρε αδερφέ ...

Και το Έκανα Ανάρτηση ... γιατί πραγματικά το βρήκα Ευφυέστατο και Καλλιτέχνημα ... Σαν ένα πίνακα του Βανγκ Γκονγκ ... Τρελό και Ευφυέστατο ...


Απολαύστε το ... αν καταλάβετε βέβαια το παρανοϊκό μουρλομυαλό του ...



Λατρεμένη Ελενα.!

Θέλοντας να σχολιάσω το παρόν update, το replay της μνήμης με μετέφερε στό προηγούμενο status- ναι καλά κατάλαβες- σ' εκείνο το βουκολικόν που ώς 'άπτερος Νίκη" τών Κυθύρων με τη ρόμπα ξεκούμπωτη και χωρίς το βρακί σου, ροβόλαγες στα πέριξ, κι εγώ ώς πρωτοετής της τυμβωρυχίας ..κ-ούτσα-κ-ούτσα "σ' έπαιρνα από πίσω" κι από τότε δε λέω να σ΄αφήσω.!Στο παπόρι της επιστροφής εσύ;Από πίσω εγώ.!

Στην καθημερινότητα του Eyedol και προσταγές του Lifestyle εσύ;

Κ ούτσα-κ ούτσα κι εγώ.! Δεν είναι όμως ο θαυμασμός που με παρακινεί (και σου βάζω ιδέες), όσο η οδύνη της "σιωπής των αμνών" που με καταδίκασε η ...Α.Μ του Eyedol, θέτοντας το a priori: "Ανελέητε-μου είπε- αν θές να έχει μέλλον η σχέση μας, κομένα τα βι ζα βί και τα βού παρλέ με τίς .."άλλες", που ανάθεμα την ώρα και την στιγμή που ανέθεσα στην Νάντια τίς φετεινές μεταγραφές, κι αυτή αντί να πορευθεί όπως ο Χιμένεθ κι ο Βαλβέρδε κατά Εσπάνια μεριά - στην ανάγκη βρε αδερφέ, Βόλο η Καβάλα - αυτή πήγε και μου κουβάλησε(?) όλο το καρακατιναριό του ..Σειρινάκη,που ώς αβάν γκάρντ της φαλλοκρατικής φιλοσοφίας διαρυγνύοντας ιμάτια και βυζιά οι σαφρακιασμένες, μου 'καναν το "μαγαζί" ..όπερα του Πουτσίνι..!!!

Δεν τους έφτανε - συνέχισε ακάθεκτη - που βάλαν μεσο και γλυτώσαν τον Καιάδα, θέλουν να έχουν και άποψη..!!!

Απο τούδε και στο εξής -είπε- λαμβάνοντας υπ' όψιν το εμπριμέ ποινικό σου μητρώο ώς και το ελαφρυντικό του προτέρου ..ατίμου βίου σου - πέραν του ΕΝΟΣ Like, άντε ..κι ΕΝΟΣ τυπικού χαίρε στα status τους, θα ληφθεί εκ μέρους μου όχι μόνο ώς "νεανίζουσα παραβατικότητα με ..αποκλίνουσα συμπεριφορά", αλλά ώς ..Causas belli, και θα υποστείς τίς συνέπειες ενός ..copy paste του "Big Antony" του Eyedol(ναι, καλά κατάλβες)..είπα κι εμίλησα – είπε - και αμαρτίαν ούκ έχω".!!


Οπότε Ελενά μου, ύστερα κι απ' αυτό πού μας βρήκε, κατανοώντας την θέση μου άς περιοριστούμε στά M.S.N και S.M.S καθ' ότι ώς Ανελέητος πού επένδυσα στην υποταγή της, δεν δύναμαι να ζήσω το υπόλοιπο της ζωής μου ώς ..Αγγελόπουλος της Γιάννας, και στό καλύτερό μου ..Τρούπης της Αντζελας..!!!


- DSV -

Γιατί ρε Παπάρα ... τι έχει Ο Τρούπης ... της Άντζελας ???





ΖΗΛΕΥΕΙΣ ... επειδή είναι λίγο Πηδηχτούλης ???

Δεν υπάρχουν σχόλια: