********* ********************** DSV Blog: ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΟΙ - ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΣ - WANNAFUCK ... είναι ...

Παρασκευή, Αυγούστου 19, 2011

ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΟΙ - ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΣ - WANNAFUCK ... είναι ...

Την ξέρετε την Sarah Palin ???

Ήταν η αντιπρόεδρος των ρεμπουμπλικάνων στις προηγούμενες αμερικανικές εκλογές ( αν δεν κάνω λάθος ) ...

Είδατε ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν φωτό που μπορούν να τους εκθέσουν ... Όπως και αυτή εδώ που δείχνει ότι τα όπλα ( που πολύ λατρεύει ) τα παίρνει μαζί της ακόμα και στο καλοκαιρινό της μπάνιο για να κάνει κυνήγι ... Κλικ Εδώ ...

Και τσουπ η φωτό στο διαδίκτυο ... και να η μείωση της δημοτικότητάς της και η διαμπόμπευσή της ...

Είδατε τι μπορεί να κάνει το Διαδίκτυο ??? Πολλά !!! Και ακόμα περισσότερα ...

Δλδ ... αν δεν υπάρχει καμία φωτό που διαπομπεύει τον άλλον ... μπορεί να ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΜΕ ΜΟΝΤΑΖ ...





Και καλά, ίσως τα έμπειρα μάτια να κατάλαβαν το μοντάζ της φωτό της ανάρτησης με το εσώρουχο ... αλλά αυτή με το αμερικάνικο μαγιό και το όπλο αν είναι μοντάζ ... είναι πολύ καλή δουλειά ... Εγώ δεν μπέρεσα να διακρίνω την "παρέμβαση" ...

Γιατί στη Sarah όντως της αρέσουν τα όπλα και δήλωσε υπέρ αυτών ... Να μία φωτό που δεν είναι πειραγμένη Κλικ εδώ ...

Κάθε μα Κάθε φορά με πρήζουν ( οι γυναίκες μόνο βέβαια ) και με ρωτάνε γιατί δεν έχω φωτό στο Fb ...

Έχω βέβαια ( μόνο 2 - 3 ) ... αλλά σε καμία από αυτές δεν μπορούν να με αναγνωρίσουν ... και δεν μπορεί κανένας "Μάγκας" να κόψει το κεφάλι μου ... να το βάλει σε ένα άλλο σώμα με στρινγκ και μαστίγιο και να με δείξει ως σαδιστή ή βιαστή ανηλίκων ή παιδόφιλο ...

Καλά ... μετά από ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ FB δεν έχουν μάθει όλοι ότι πρέπει να προσέχουν με τις φωτό τους ... και να μην κάνουν το fb λες και είναι Book μοντέλων για οντισιόν ???

Δεν ξέρουν ότι δεν πρέπει να βάζουν τα παιδιά τους γιατί τα παρακολουθούν παιδεραστές ??? Δεν έχουν Αντιληφθεί ... ότι δεν πρέπει να έχουν Ανήλικους fb-Friends ... για να μην βλέπουν πράγματα που δεν πρέπει ... Βέβαια αν κάποιος θέλει μπορεί αλλά ας πάρει τις ευθύνες του και τις συνέπειες του fb ... Όχι να μου λέει ... " τι ήταν αυτή η φωτό που μου έκανες κοινοποίηση την άλλη με μαγιό ... Εγώ έχω Fb-Friends Μαθητές μου από 10 χρονών " ... Και ρωτάω εγώ ( ρητορικά ) ... Πόσο Ανεγκέφαλο είναι αυτό ???

Από καιρό λοιπόν ήθελα να κάνω μία τέτοια ανάρτηση για να μην μπαίνω στον κόπο κάθε ψωνάρα που έχει βάλει 500 πόζες σαν μοντέλο στα άλμπουμ της ... και ζητάει επίμονα την δική μου τάχα μου γιατί δεν είναι δίκαιο ... εγώ να έχω δει τόσες ... και αυτή να μην έχει δει το πρόσωπο αυτού που μιλάει... Ζήτησα εγώ να δω καμία φωτό ???

Δεν με ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ που το 95% αυτών των ανεγκέφαλων θεωρεί ότι είμαι Άσχημος και γι' αυτό δεν έχω καμία φωτό ... Ναι ... γιατί αυτοί που έχουν με το τσουβάλι είναι Όμορφοι ... Χαχαχαχαχχαχα ( Συγνώμη μου ξέφυγε ) ... ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΟΙ - ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΣ - WANNAFUCK ... είναι ...


Για Δείτε ...( Κλικ )


Τα ακούω από τώρα τα κλικ των ποντικιών στο delete-friend ... και να μειώνονται ... οι fb-friends μου ... Όοοοχχχιιιιι δεν θα το κάνουν αμέσως .. γιατί έτσι θα καρφωθούν ... Θα το κάνουν μια άλλη στιγμή όταν θα βρουν μια στημένη αιτία να μαλώσουν μαζί μου ή να παρεξηγηθούν και να το κάνουν ... Χρόοοοονια τώρα ...


Και έχω να δηλώσω το εξής ... Πραγματικά είμαι Πανάσχημος ... ( ο κουασιμόδος ήταν Μπραντ Πιτ μπροστά μου ) ... και το καλύτερο που έχετε να κάνετε ( όσοι έχετε κριτήριο τη φωτό ) για να έχετε κάποιον fb-friend ... και όχι αυτά που γράφει και εκφράζει ... είναι να απαλλαχτείτε από την μιζέρια μου ....

ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΡΧΥΤΕΡΑ ...


ACTIVE MEBER

Και κάπου εδώ στου καιρού μας το μεγάλο χαμό
που άλλοι διαλέγουν το ρέμα κι άλλοι βουτάν στον γκρεμό,
θηλιά στο λαιμό μόνος μου δε βάζω
παίρνω κουράγιο και στ’ απόμερα γιορτάζω.
Δεν έχω μία μα δε μ’ έχουνε και δανεισμένο
και τραγουδάω με κάθε φρεσκοαπολυμένο,
δε με νοιάζει ό,τι κι αν γίνει στου ραγιά το κλουβί
στ’ αρχίδια μου αν ήρθε κι εδώ το MTV.
Μακριά από μας – κι ούτε αγαπημένοι
έτσι κι αλλιώς τους τρέφουν οι αποβλακωμένοι.
Την ψυχούλα μας δε στέλνουμε κέρασμα
στα λαμόγια που τρων το καταπέτασμα.
Άκου και τ’ άλλο, ο θείος Σαμ μου αρνήθηκε την βίζα
για να χτυπήσει το κακό λέει από τη ρίζα
πάνω που παιζόταν το στημένο μαύρο θαύμα
στ’ αρχίδια μας που βγήκε ο Ομπάμα.
Μα πήραμε επιτέλους τα χαμπάρια μας
και με τα χέρια μας θα βγάλουμε τα μάτια μας
όσο λιγότεροι πελάτες και καλύτερα
να ξαλαφρώσουμε μια ώρα αρχύτερα.

Κάπου εδώ θα το γλεντήσω κι άλλο δεν θα το βουλώσω
όπως θέλω θα το ζήσω, δε γουστάρω να πληρώσω
Δε με νοιάζει αν νικήσω ούτε κι αν το μετανιώσω
ας το μετανιώσω μια ώρα αρχύτερα.

Μες στα μούτρα θα τους φτύσω έτσι για να τους γειώσω
κι αν μιλήσουν θα γυρίσω με κλωτσιές να τους λαδώσω
κι αν ούτε έτσι τους φοβίσω φτάνει που θα ξαλαφρώσω
θα ξαλαφρώσω μια ώρα αρχύτερα...






Τραβάω τη φάτσα μου και την ψυχή μου από τη μόστρα,
την τηλεόραση λέω να κάνω απλώστρα
ν’ αφήνω πάνω τα βρεγμένα σώβρακά μου
να ξεκουράσω και λιγάκι την κυρά μου.
Δε θα βάλω πετρέλαιο κι ας με φάει το κρύο,
το κινητό μου είναι στον πάτο στο ενυδρείο
δεν θα πληρώσω τη ΔΕΗ κι ας μου κόψουν το ρεύμα
τα νύχια μου θα τρώω για γεύμα.
Θα παραδώσω στο υπουργείο τις πινακίδες
και θα σκουπίζομαι με παλιές εφημερίδες
με δικές μου συνεντεύξεις απ’ το αρχείο
τώρα που στο λάλημα την έκανα λαχείο.
Στα super market θα πηγαίνω χωρίς λεφτά στην τσέπη
και στο φεύγα θα γελάω στην κάμερά που με βλέπει.
Θα δίνω μόνο ακάλυπτες επιταγές
και θα περάσω απ’ όλες σας τις φυλακές.

Δημόσιος κίνδυνος κηρύσσομαι κι επίσημα
κι έχω ένα πρόβειο για κάθε ηχοσύστημα.
Για κάθε μπάτσο έχω δώρο ένα δερμάτινο στριγκάκι
και για κάθε βουλευτή ένα κεράκι.
Θ’ απέχω πάλι κι απ’ αυτές τις εκλογές,
θα ενεργοποιήσω όλες μου τις φραγές
κι απ’ το ξαλάφρωμα αυτό θα ’μαι καλύτερα
κι ας πάω στο διάολο μια ώρα αρχύτερα.

2 σχόλια:

Εκείνη.. είπε...

Δεν μπορώ να καταλάβω τι ζόρι τραβάει ο κόσμος με τις φωτό. Αν έχει δηλαδη κάποιος φωτογραφίες ή όχι. Εμένα ποτέ δεν με ενδιέφερε. Δεν μπορώ να το καταλάβω.. Και εντάξει, τον επίδοξο σαβουρογάμη (με το μπαρδόν) να το καταλάβω γιατί τον νοιάζει... όλους τους υπόλοιπους όμως... γιατί;

DSV BLOG είπε...

Μα μόνο αυτούς που ανέφερες ( με το μπαρδόν ) τους νοιάζει ...

Οι άλλοι δεν έχουν Ουδεμία περιέργεια ...

Υπάρχουν και οι ρυθμίσεις για να τις βλέπουν μόνο ορισμένοι ...

Γιατί να τις βλέπουν Όλοι ???

Επίδειξη δε λέγεται αυτό ???