********* ********************** DSV Blog: Φρέντυ Γερμανός - Κώστας Καρυωτάκης ...

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 15, 2011

Φρέντυ Γερμανός - Κώστας Καρυωτάκης ...




Ο Καρυωτάκης είναι ένας από τους Αγαπημένους μου Ποιητές.

Αλλά όχι επειδή ήταν ποιητής αλλά επειδή η ζωή του ήταν ενδιαφέρουσα και είχε κοινά με την δική μου ...Δεν μοιάζουμε καθόλου εμφανισιακά ... αλλά μας αρέσει και στους 2 η Μελαγχολική Ομορφιά (μην δεις ρε Πούστη μου μελαγχολικά Μάτια ... εκεί κόλλησες ... έλεγε πάντα ο Αδερφός μου) ...


Είμαι Πολύ πιο Θετικός Άνθρωπος από τον ίδιο ... και ο τρόπος έκφρασης εντελώς διαφορετικός ...Αλλά έχουμε κάποια Κοινά ... Την Αγάπη μας για την Ποίηση ...Το ότι και οι 2 εν ζωή δεν αναγνωριστήκαμε ( με εμένα χλωμό το κόβω και μετά θάνατον εκτός αν κάνω καμιά βαρύγδουπη και καλά σκηνοθετημένη Αυτοκτονία ). Έμαθα ότι οι άλλοι Καταξιωμένοι Ποιητές και Συγγραφείς της εποχής τον σνομπάριζαν και είχαν φτυσμένα τα ποιήματά του ...Εμένα Όχι ... Δεν ξέρουν καν ούτε το όνομά μου !!!


Εξέδωσε με δικά του έξοδα τις Ποιητικές του Συλλογές ...Τουλάχιστον αυτός πήρε στο 1000πλάσιο τα λεφτά του πίσω ... ενώ εγώ τα 2000 που πρέπει δώσω ( αν και όποτε ) ... δεν πρόκειται να τα πάρω ούτε σε εύσημα ...Άρα κάπως ταυτίζομαι μαζί του ... αλλά περισσότερο ταυτίζομαι με την Αγάπη του ( αν και όπως υπήρξε ) με την Μαρία Πολυδούρη ...Aυτή την Γυναίκα με Σιγουριά ΝΑΙ... θα την Ερωτευόμουν Τρελά ... Τουλάχιστον όπως την έχω στο μυαλό μου από έρευνα και διαβάσματα ...Άρα, λογικό είναι να γνωρίζω αρκετά γι' Αυτόν. Παρακολούθησα και την καταπληκτική σειρά στην Ετ1 πέρυσι ... και γοητεύτηκα πιο πολύ ...


Αλλά όμως ΧΘΕΣ ΜΟΛΙΣ ένιωσα ότι πραγματικά είδα Εμπεριστατωμένη και Καταπληκτική Έρευνα ...Έψαξα στο Ψηφιακό Αρχείο της ΕΡΤ και βρήκα ένα Αφιέρωμα του Φρέντυ Γερμανού ...Τότε Κατάλαβα γιατί όλοι τον Λάτρεψαν ... Είχα δει και εγώ εκπομπές του όταν ήμουν πιο Μικρός ... αλλά το Μεγαλείο και την Γοητεία του Δημοσιογράφου που προς τιμήν του έδωσαν σε κάποιο δημοσιογραφικό βραβείο το όνομά του... δεν την είχα διαπιστώσει τόσο Έντονα !!!

Θα διαβάσω και τα βιβλία του ... Αν γράφει έτσι όπως αφηγείται ( μάλλον καλύτερα ) τότε θα είναι όλα καταπληκτικά ...Δημοσιεύω το Link στο ψηφιακό αρχείο της ΕΡΤ ... για να το δείτε και εσείς ...

Εγώ ήδη το έχω δει 3 φορές και πάω για την 4η !!!


Ο Φρέντυ Γερμανός ερευνά τον Κώστα Καρυωτάκη ... ( Κλικ )

Δεν υπάρχουν σχόλια: