********* ********************** DSV Blog: Ακατάλληλο δια Παρθένες και λοιπούς Αγάμητους ...

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 24, 2011

Ακατάλληλο δια Παρθένες και λοιπούς Αγάμητους ...


Λοιπόν ... από εδώ και πέρα ... θα βγάζω στο blog όλα τα μηνύματα όποιας κομπλεξάρας με ενοχλεί για να ησυχάσω ... ( Και Κομπλεξικού ... αλλά από αυτούς δεν έχω ... Φαίνεται μάλλον ότι δεν είμαι Αδερφή )

Βέβαια στην Αρχή χωρίς όνομα ... και αν δεν συμμορφωθεί ... κανονικά με όνομα και ας μου κάνει και Μήνυση ... Να δούμε ποιος θα βρει το δίκιο του και ποιος θα γίνει ρόμπα ...

Εγώ που είμαι καθαρός ουρανός ... ή το τσουλάκι που έρχεται και αυνανίζεται στο Ινμποξ μου ... ???

Τι να κάνω ... Δεν γουστάρω να εκσπερματώνουν στο δικό μου ... Ας πάνε σε κανένα άλλο ...

Τόσα Λιγούρια Υπάρχουν ... Κάποιος θα της το βουλώσει και το Αιδοίο ... αλλά και το στόμα ...


Λοιπόν ... βάζω 3 - 4 μηνύματα μόνο με το δικό μου όνομα ανάμεσα ... και το άλλο κωδικό ...

Για να δούμε ... θα με αφήσουν καμία φορά ήσυχο ... οι Αγάμητες του fb ???




Παρθένα Ι.Κ.

Μην κάνεις DELETE.
Εξηγούμαι ...


Δημήτρης Σ. Βαλατσός
Εγώ δεν κάνω ... Θα κάνω κατευθείαν αποκλεισμό ...

Εσύ μου κανες Add Εσύ και Delete !!!


Παρθένα Ι.Κ.

Εσύ ήσουν ευθύς από την αρχή. Καθόλου ασύστολα ...

Εγώ έπρεπε να εξηγηθώ γιατί είμαι συνεσταλμένη ...

Εσύ είσαι μια χαρά ...

Θα κάνεις και αποκλεισμό; ... Σοβαρά τώρα ρε;..

Ευχαριστώ για το κοπλιμέντο ... Αλλα είμαι και έξυπνη ... και μορφωμένη... και καλλιεργημένη ... για να ξέρουμε τί είμαι ...


Παρθένα Ι.Κ.

Μην κάνεις ρε συ ... χαλαρή είμαι γενικά ...

Και εγώ για να χαλαρώσω μπαίνω εδώ στο δημιούργημα του Ζίγκα ...


Δημήτρης Σ. Βαλατσός

Το μόνο που με ενδιαφέρει σε ΟΛΟΥΣ τους ανθρώπους αλλά κυρίως σε γυναίκες είναι να είναι Ερωτικές ...

Και εσύ είσαι ... αλλά το Σπας Κομμάτια ... και δεν μπορώ ...

Με χαράσσουν τα κοφτερά κομμάτια ...

Δεν μπορώ άλλο τις Χαρακιές ...

Αρκετά ... θέλω να χαλαρώσω ...


Παρθένα Ι.Κ.


Και εγώ να χαλαρώσω θέλω ....

Σου ζητώ συγγνώμη ... αλήθεια ...

Μην κάνεις όμως ... θα με στεναχωρήσεις ...

Σε ευχαριστώ ξανά ... αυτό κάθε γυναίκα θα ΠΛΗΡΩΝΕ για να το ακούσει ...

Ελπίζω να είμαι ...


---- Σε λίγες μέρες ... η συνέχεια των Υπόλοιπων μηνυμάτων ... -----



Διάλεξα το πιο Χαλαρό κομμάτι .... για να αποδείξω ότι δεν κωλώνω ... θα το κάνω ...

Θα τα βγάζω όλα στην φόρα ... Και από Παντρεμένες ... που είναι και πιο πολλές ... αλλά και Χειρότερες ...

Μην με πειράζετε ... και θα είμαστε μια χαρά ...

Μην με πειράζετε !!! Μακριά ... Μόνο οι Καλοί Άνθρωποι θέλω να με πλησιάζουν ... 




Και ΝΑΙ ... όσο και να μην το πιστεύετε ... 27 χρονών Παρθένα ... Και εγώ στην Αρχή μάσησα στην Κοροιδία της ... αλλά ευτυχώς ... στο 3ο... 4ο μήνυμα ... έγινε η αποκάλυψη ...

Δεν το πιστεύετε ??? θα το δείτε όταν θα βάλω όλα τα μηνύματα ... ΌΛΑ !!


Δεν έχω τίποτα με τις Παρθένες και τις Παντρεμένες ... και ότι λογής ανθρώπους ...

Με τους Κομπλεξικούς έχω ... που εκσπερματώνουν όλη την Αγαμία τους Πάνω μου !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: