********* ********************** DSV Blog: Τι είναι η Γυναίκα ??? Μια Γατούλα μωρέ ... Αλλά πρόσεξε αν την χαϊδέψεις ...

Σάββατο, Οκτωβρίου 08, 2011

Τι είναι η Γυναίκα ??? Μια Γατούλα μωρέ ... Αλλά πρόσεξε αν την χαϊδέψεις ...

Η Πρώτη Εμφάνιση ( Τι Γλυκιά και Καλοσυνάτη ... )





Τι Ρομαντισμός ...




Σκέτο Λουλούδι μέσα στο λιβάδι




Γατούλα πάντα ...


Γλυκιά και παιχνιδιάρα


( Προσέξτε .. Κρύβει τα μάτια ... δείχνει τα νύχια ... Ακόμα μέσα ... δεν έχουν βγει )




Εδώ είναι μόλις έχει ακούσει την πρώτη Νορμάλ Λέξη ... ( π.χ. Εκτός του Είσαι Τέλεια ... Ιδανική ... Πανέμορφη ... Πανέξυπνη ) ...

και προειδοποιεί ... Πρόσεξε μεγάλε ... Δεν είμαι εγώ Τέλεια ???????






Εδώ η Έκπληξή της στην πολύ Λογική και Ανθρώπινη Απάντησή σου ...



Ε, Όχι ... Κανείς δεν είναι Τέλειος ....




Τιιιιιιιιιιιιι ??????????????????????


Τι Είπες ??????????????


Το Σκέφτηκες Καλά ???????????????


ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ???????

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩ ??????


Ααααααα Γιατί μου Επιτίθεσαι ?????

Εεεεε ???? Γιατί είσαι Επιθετικός ????

Εγώ ήμουν πολύ γλυκιά μαζί σου και εσύ με αγνόησες ??? Δεν μου έδωσες Σημασία ???

Τι θα πει είμαι Καλή ... Σωστή ... ????

Γιατί είσαι Ευγενικός και Ειλικρινής ???

Γιατί δεν είσαι Μελιστάλαχτος και δεν μου κάνεις Τεμενάδες εεε ??? Γιατί ????



Ααααααααααααα ... Κακέεεεε ...


Επιθετικέεεεε ...


Ηλίθιε Μαλάκα Άντρααααα !!!!!!!!


Αν θες κάνε μου Deleteeeeeee ...

Αποκλεισμόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο ....

Εγώ όμως δεν σου κάνω τίποτα γιατί είμαι ....

ΚΑΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ !!!!!!

ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑ .... ΙΔΑΝΙΚΗΗΗΗΗΗΗΗ ....

Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΣΕΞΥ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΑΓΝΟΗΣΕΣ ????????????????

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ



ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΝΑΑΑΑΑΑΑ ΛΟΙΠΟΝ ....

ΝΑ .... ΝΑΑΑΑ .... ΝΑΑΑ ... ΝΑ .... ΝΑΑΑΑ .... ΝΑΑΑ ... ΝΑ .... ΝΑΑΑΑ .... ΝΑΑΑ ... ΝΑ .... ΝΑΑΑΑ ....


ΧΡΑΤΣ ... ΧΡΑΤΣ ..... ΣΧΡΑΑΑΑΤΣΣΣΣΣΣ ....







ΠΟΥ ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ?????????????

ΕΛΑ ΕΔΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ... !!!!!

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ ΑΛΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ????


ΠΑΛΙ ΜΕ ΑΓΝΟΕΙΣ ????????????









THE END !!!!!!!!!!!!











Και με Βιντεοκλιπ ...


Δεν υπάρχουν σχόλια: