********* ********************** DSV Blog: Καταλάβατε λοιπόν γιατί εγώ δεν έχω φωτό ???

Κυριακή, Μαρτίου 18, 2012

Καταλάβατε λοιπόν γιατί εγώ δεν έχω φωτό ???

Λοιπόν, για να τελειώνουμε με την Μαλακία ... ( αν και η Μαλακία ... είναι σαν την Βλακεία ... δεν τελειώνει ποτέ )  ... αυτή η φωτό είναι μέσα από το fb ... 

Αφού αυτός που την έχει βάλει δίνει το δικαίωμα κοινοποίησης, μπορεί ο καθένας να την κοινοποιήσει όπου θέλει όπως κάνω και εγώ τώρα ... 

Αν δεν θέλει να την βλέπουν όλοι και μόνο μερικοί ... βάζει περμίσιονς όπως έχω κάνει και εγώ με τις προσωπικές φωτό μου ... ή να μην τις βάλει καθόλου φόρα παρτίδα στο Ιντερνετ ... 


Όταν τις βάζει φόρα παρτίδα ... δεν μπορεί να δεσμεύσει κανέναν ... να την κοινοποιήσει ή να την πάρει ... ή να την βάλει όπου θέλει ... 


Καταλάβατε λοιπόν γιατί εγώ δεν έχω φωτό ???


Γιατί δεν γουστάρω ενώ έχω Παραφουσκώσει την Ματαιοδοξία μου και λέω ... " Κοιτάξετε τι Κούκλος και τι Παίδαρος είμαι ... και πόσα γούστα και ταξίδια κάνω ... και και και " ... μετά να κατηγορώ αυτόν που την κοινοποίησε ( ενώ θα πρεπε να τον πληρώνω για την διαφήμιση που μου κανε ... ) ... και να του αποδίδω ευθύνες !!!


Ψωνάρες - Φουμπούδες !!! 




( Σε αντίθεση με όλο αυτό ... χθες το βράδυ μία fb-friend χάρηκε πολύ που έβαλα σε άλμπουμ μου ... την πολύ όμορφη και ντίβα σκυλίτσα της ... Τι διαφορά έχει ??? Ξένη φωτό ... σε δικό μου άλμπουμ ... Και αυτό έγινε ... από λάθος ... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=255862694500943&set=a.103251756428705.9595.100002316421196&type=3&theater ... Δείτε Σχόλια ...  ) 




Δεν υπάρχουν σχόλια: